quote:Op maandag 8 april 2024 13:59 schreef Verida het volgende:
[..]
haha, en dat kan ik me ook wel voorstellen, dat deed ze heel geroutineerd, eerst even dilano losweken van jimmy en daarna, toen dilano helemaal in haar ban was, ging ze fijntjes over op Ty
en zo had ze dat hele groepje moeiteloos om haar pink gewonden, een traantje of twee ertegenaan gegooid en het was gelukt.
gevaarlijk typje vond ik dat, die sabeau
En stiekem stokenquote:Op maandag 8 april 2024 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
die twee kun je niet met elkaar vergelijken
Jill was een spontaan, ontzettend vrolijk mens, altijd in voor een geintje, feestje enz.
Alice is meer van het : zo min mogelijk doen, lekker in mijn eentje wat sporten en verder vroeg naar bed en 's morgens niet gezellig met z'n allen ontbijten want moet eerst een uur plamuren.
ja, dat zag je ook met dat pannenkoek gedoequote:Op maandag 8 april 2024 14:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Mee eens, ze is echt een type die een jongen beschuldigd van ongewenste dingen als hij haar dumpt.
Eerst lachen en dan janken en beschuldigen.quote:Op maandag 8 april 2024 14:04 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat zag je ook met dat pannenkoek gedoe
pas een hele tijd later ineens Tom beschuldigen, vond ik een hele lage actie van haar
het is goed hoor, het is je weg die je moet gaan.quote:Op maandag 8 april 2024 14:02 schreef Luna68 het volgende:
[..]met haar boek wijsheden die Alice er ook zo lekker uit kan gooien, mss een generatie dingetje
Samen met Tyrone die ook zijn kans schoon zag.quote:Op maandag 8 april 2024 14:04 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat zag je ook met dat pannenkoek gedoe
pas een hele tijd later ineens Tom beschuldigen, vond ik een hele lage actie van haar
Daar gaat ie het geld vast niet voor gebruikenquote:Op maandag 8 april 2024 14:04 schreef -river- het volgende:
Eigenlijk moet jimmy gewoon winnen dan heeft hij geld genoeg voor verlatingsangst therapie.
ja, die stond ook stoer te doen ineensquote:Op maandag 8 april 2024 14:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Samen met Tyrone die ook zijn kans schoon zag.
Vergeet ‘je moet dicht bij jezelf blijven niet’quote:Op maandag 8 april 2024 14:05 schreef Verida het volgende:
[..]
het is goed hoor, het is je weg die je moet gaan.
en je mag verdriet hebben
en het staat allemaal al vast hoe je leven gaat lopen...
en wat vind je er zelf van hoe het gaat
blablabla
oh ja, dat heeft ze denk ik wel het meest gezegdquote:Op maandag 8 april 2024 14:06 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vergeet ‘je moet dicht bij jezelf blijven niet’
Je kan daar inderdaad gelijk in hebben.....maar Dilano werd zonder Jimmy wat openhartiger tegen de anderen....normaal bij Jimmy was hij eentje die erbij stond te knikken als Jimmy aan het woord was.quote:Op maandag 8 april 2024 14:00 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Had het idee dat dat meer was na het vertrek van Dilano toen Jimmy Tom ging opeisen die close met Alice was
met de dag gekker hier, niet normaal meerquote:Op maandag 8 april 2024 12:50 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat Glenn wel een beetje een vrouwengek is want sabo zag hij ook wel zitten.
Over wie en tegen wie?quote:Op maandag 8 april 2024 13:07 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom moet jimmy dat vertellen over negatieve reacties. Had dat lekker achterwege gehouden.
Ik kreeg altijd het beeld voor me van een gevangene in prison break die de broekzak van een andere gevangene vasthield. Dat betekende dat de één het bezit was van de ander.quote:Op maandag 8 april 2024 14:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je kan daar inderdaad gelijk in hebben.....maar Dilano werd zonder Jimmy wat openhartiger tegen de anderen....normaal bij Jimmy was hij eentje die erbij stond te knikken als Jimmy aan het woord was.
Terwijl die eerst stond te bulderen van het lachenquote:Op maandag 8 april 2024 14:06 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, die stond ook stoer te doen ineens
"als het mijn zusje was, dan had ik hem ...."
nou nog steeds hoorquote:
jawel, wel verschil want de stemmen van de afvaller woensdag gaan verdeeld worden, stel Jimmy valt af , zullen er een boel stemmers van Jimmy op Randy gaanquote:Op maandag 8 april 2024 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Eigenlijk is de manier die BB nu gekozen heeft van de laatste bewoner wegsturen een beetje raar. Daar weten ze dus woensdag om 9:00 uur al wie BB gaat winnen. Die paar procenten van de afvaller gaan het verschil niet meer maken denk ik, en de rest zal niet ineens switchen.
En aan de hand van de exit polls weten wij dus ook al de winnaar.
Het was nog net iets spannender geweest om het weer op dezelfde manier als deze keer te doen.
Dan mag hij wel eens beter zijn hondjes verzorgen.quote:Op maandag 8 april 2024 14:10 schreef Verida het volgende:
Glenn is denk ik in het echte leven ook zo, een soort golden retriever karakter,
een grote "will to please"
hij vind het denk ik totaal geen probleem om iets voor iemand te doen, op te halen of te verzorgen.
Dat zit gewoon in hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |