Dat dacht ik ook, maar zal dan wel alleen voor onze regio geldenquote:Op dinsdag 9 april 2024 12:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Prima weekje wordt dit toch? Ik zie geen regen, maandag pas weer. En na vandaag neemt de wind ook af. En de zon schijnt zelfs! Vrijdag en zaterdag 22/23 graden.
Dat. Ging echt wel behoorlijk door.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:40 schreef Nattekat het volgende:
Hier was één grote klap toen ik net in slaap dommelde, niets meer, maar ik kan ook gewoon ko zijn gegaan voor het leuk werd.
Ok nou vandaag heb je wel gelijkquote:Op maandag 8 april 2024 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klam. En nu klep dicht met je 20% luchtvochtigheid
Waar zie jij 22/23? Het lijkt als je naar de pluim kijkt eerder 16/17 maximaal te worden. Wel droog godzijdank.quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Prima weekje wordt dit toch? Ik zie geen regen, maandag pas weer. En na vandaag neemt de wind ook af. En de zon schijnt zelfs! Vrijdag en zaterdag 22/23 graden.
14 daagse buienradar. Vrijdag en zaterdag 20+quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar zie jij 22/23? Het lijkt als je naar de pluim kijkt eerder 16/17 maximaal te worden. Wel droog godzijdank.
Ik zou de tuin maar winterklaar maken als ik jou was.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:33 schreef RamboDirk het volgende:
Gaat het nou vriezen volgende week?
(ivm snoeiwerk in de tuune)
Akkoord. Weber BBQ weer wegzetten, loungeset weer onder Kees Smit tuinmeubel-hoes. Nordic shaduwdoek in Tuinhuis gelegd.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou de tuin maar winterklaar maken als ik jou was.
Nu pasquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:33 schreef RamboDirk het volgende:
Vanaf zondag dalende temperaturen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:33 schreef RamboDirk het volgende:
Volgende week misschien... Hopelijk deze week niet meer.quote:
Heel verstandig, want hier waait alles weg.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Akkoord. Weber BBQ weer wegzetten, loungeset weer onder Kees Smit tuinmeubel-hoes. Nordic shaduwdoek in Tuinhuis gelegd.
Nee johquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:33 schreef RamboDirk het volgende:
Indien ja: zou ik hem graag voor of na Koningsdag plannen.quote:
Week in de sneeuw kunnen spelen hier man!quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh
In de winter nagenoeg geen winter gehad, dan komt er niet ineens half april winter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |