Love FFquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is niet netjes dat @:Freshfruit ons in de steek heeft gelaten
Hier thuis nog niet. Mevrouw Jockari wil nog een snakske eten in de brasserie. Ik zeg geen neen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:34 schreef Frummelie het volgende:
Hellooo, hebben we hier ook een gezellie muziekje en een borrel d'r bij...
Hey Frummie is ook weer ff terug op der stekkiequote:Op zaterdag 13 april 2024 15:34 schreef Frummelie het volgende:
Hellooo, hebben we hier ook een gezellie muziekje en een borrel d'r bij...
Neej heerlijk groot gelijk... omnom...quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier thuis nog niet. Mevrouw Jockari wil nog een snakske eten in de brasserie. Ik zeg geen neen.
Hejj Dot, ja ik wil nog even de laatste dag meepakken.. we hebben het toch gezellie gehad met elkaar vooral hier..quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frummie is ook weer ff terug op der stekkie
Hallo,quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Dot, ja ik wil nog even de laatste dag meepakken.. we hebben het toch gezellie gehad met elkaar vooral hier..
Dat hebben we zeker, leuk dat je er even bentquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Dot, ja ik wil nog even de laatste dag meepakken.. we hebben het toch gezellie gehad met elkaar vooral hier..
Hey Icequote:Op zaterdag 13 april 2024 15:45 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hallo,
Ja eens meestal leuker dan in de cos vind ik.
Hejj Icy.... ja zeker weten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:45 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hallo,
Ja eens meestal leuker dan in de cos vind ik.
Ja ik zag net, hardstikke leuk en inderdaad d'r is verder weinig te melden...quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hebben we zeker, leuk dat je er even bent
In de cos laat ik offtopic nu ook een beetje meer toe
Er is op de streams niet zo heel veel meer om over te praten
De strijd is tot zover gestreden
Nee een beetje zonnen, tutten, muziek luisteren. Zo meteen gaan ze eten, ben benieuwd of kant en klaar krijgen of zelf moeten kokenquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik zag net, hardstikke leuk en inderdaad d'r is verder weinig te melden...
Dat het jou uiteindelijk lukte om een ui foto te uploaden die ook nog eens werkte (met een heel kein beetje hulp van ons hier) vond ik een gedenkwaardig sc momentje.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Icy.... ja zeker weten.soms is de cos ook gezellie hangt af van een paar factoren
Ja precies...quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee een beetje zonnen, tutten, muziek luisteren. Zo meteen gaan ze eten, ben benieuwd of kant en klaar krijgen of zelf moeten koken
Iets waar je een paar uur mee bezig bent nogquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee een beetje zonnen, tutten, muziek luisteren. Zo meteen gaan ze eten, ben benieuwd of kant en klaar krijgen of zelf moeten koken
Hahahaaa en beetje hulp, heel veel hulp... daar had @Lovely een groot aandeel in, die heeft het allemaal geregeld en jij natuurlijk..quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:51 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat het jou uiteindelijk lukte om een ui foto te uploaden die ook nog eens werkte (met een heel kein beetje hulp van ons hier) vond ik een gedenkwaardig sc momentje.![]()
![]()
Die van mij staan al lang in bakken (de violen) ik doe het gelijk nadat ik ze gekocht heb anders bleef het erbij vroeger en dat is jammer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja maar toen had ik het druk met andere dingen![]()
Ik ga ze gewoon erin zetten vandaag en hoop dat er in dit najaar nog wat uitkomt![]()
Dacht als ik die planten in de grond zet dan stop ik die bollen ook maar gewoon erbij.
Ze hebben nog 4 uurquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:53 schreef engine het volgende:
[..]
Iets waar je een paar uur mee bezig bent nog
IK heb hier iedere dag 2 roodborstjes zitten, zo leukquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:01 schreef Iceage het volgende:
[..]
Die van mij staan al lang in bakken (de violen) ik doe het gelijk nadat ik ze gekocht heb anders bleef het erbij vroeger en dat is jammer.
Ik was door mijn potgrond heen gister ivm verplanten dus vanmorgen 10 40 liter zakken opgehaald (bij kweker Nienhuis in Heiligerlee.) stuk goedkoper dan bij tuincentra en welkoop. Gelijk even een pereboompje en 2 heesters meegenomen.
Jij ook een hele fijne avond Ice en thnx voor je gezellig aanwezigheidquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:08 schreef Iceage het volgende:
Ik ga zo vort (bij vrienden eten en later Kolonisten van Catan spelen). Kan de live dus niet live zien maar neem het op.
Fijne avond u allen.
Baai Zwaai.
Fijne avond en winnen hé...quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:08 schreef Iceage het volgende:
Ik ga zo vort (bij vrienden eten en later Kolonisten van Catan spelen). Kan de live dus niet live zien maar neem het op.
Fijne avond u allen.
Baai Zwaai.
Gewoon omdat ik mensen graag helpquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hahahaaa en beetje hulp, heel veel hulp... daar had @:Lovely een groot aandeel in, die heeft het allemaal geregeld en jij natuurlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |