quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh een foto. De 1 aprilgrap was dat je door op die knop te drukken de sluis open zou zetten zodat de vis erdoor kon.
Oh ja! Ik lees het. Ik heb het even gegoogeld. Ik was er echt van overtuigd dat het een 1 aprilgrap was al die tijdquote:
Ja meestal zo op het einde van een RLS zijn er weining mensen meer in het huis, sommige mensen gaan ook weg als hun favoriet weg isquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaa het is echt waar haha
via FOK! een keer opgekomenzag er een keer een post over
ook al op die site foto's van een vis gezien
als je ze ziet kun je op die knop drukken en komt er echt een foto![]()
jaa laatste streamdag
Streams nog niet aangehad.
En goedemorgen allen die hier wel nog komen haha zijn er ook steeds minder.
Is al een tijdje heb het al een paar keer voorbij zien komen in DTS vorig jaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh een foto. De 1 aprilgrap was dat je door op die knop te drukken de sluis open zou zetten zodat de vis erdoor kon.
ja dat wisten we van te voren dat die dan niet meer hierheen komtquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja meestal zo op het einde van een RLS zijn er weining mensen meer in het huis, sommige mensen gaan ook weg als hun favoriet weg is
En @:Freshfruit heeft ons gewoon in de steek gelaten voor DTS
Ja was inderdaad te verrwachten, @FreshFruit laat zijn bed nog in de steek voor DTS waarom ons dan nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat wisten we van te voren dat die dan niet meer hierheen komt![]()
Heb ook nog geen stream zin.
Muziekje aan het luisteren in de zon![]()
Sowieso laatste dag, verwacht wat sl's en verder niks.
Ik ga zometeen die planten eens in de grond stoppen met een paar zakken bloembollen die ik nog vondquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was inderdaad te verrwachten, @:Freshfruit laat zijn bed nog in de steek voor DTS waarom ons dan niet![]()
Heb de streams wel aan, hoop dat BB nog iets leuks gaat doen.
Zo wel even boodschappen doen
Heb je wat te doen, zou mooi weer worden vandaag. Dus lekker om te doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ga zometeen die planten eens in de grond stoppen met een paar zakken bloembollen die ik nog vond
Oei had je daardoor de hele last al zo'n last van je lichaam.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je wat te doen, zou mooi weer worden vandaag. Dus lekker om te doen.
Ik doe voorlopig helemaal niets meer aan mijn thuis, het strooien van veevoederzout tegen het onkruid heeft mij een pijnlijke week bezorgd
Ja en nog helaas Ik dacht kan nik wel doen is niet zwaar. Maar dan toch dat krom staan om het zout uit die emmer te halen en het lopen wat mij genekt heeftquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei had je daardoor de hele last al zo'n last van je lichaam.
ik zit al een tijd in de zon, het is lekker warm.
Bloembollen doe je toch in het najaar?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ga zometeen die planten eens in de grond stoppen met een paar zakken bloembollen die ik nog vond
Ja maar toen had ik het druk met andere dingenquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bloembollen doe je toch in het najaar?
joewel, zeiden we vorig jaar ook...quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Middag, ik zie dat de sfeer er hier ook lekker in zit.
Iedereen bedankt voor het posten dit jaar. Het was weer een bijzondere editie dit jaar
Ik weet niet of ik bij volgende editie weer van de partij zal zijn.
Gaan we tegen die tijd maar eens bekijken
Ik denk niet dat er veel gebeurt vandaag, een beetje inpakken, weer een shirt beschadigen met een stift, dus niet veel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was inderdaad te verrwachten, @:Freshfruit laat zijn bed nog in de steek voor DTS waarom ons dan niet![]()
Ik ben er ingetuind door te denken dat mensen erin tuinenquote:
Veevoederzout ??? Huh ! Was dat ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je wat te doen, zou mooi weer worden vandaag. Dus lekker om te doen.
Ik doe voorlopig helemaal niets meer aan mijn thuis, het strooien van veevoederzout tegen het onkruid heeft mij een pijnlijke week bezorgd
Mis FF hier wel hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het dan ook een 1 aprilgrap ? Ben er nog niet uit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is al een tijdje heb het al een paar keer voorbij zien komen in DTS vorig jaar
Hey Kodiak, een ding is zeker gehaktballen draaien is er volgend seizoen niet bijquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Middag, ik zie dat de sfeer er hier ook lekker in zit.
Iedereen bedankt voor het posten dit jaar. Het was weer een bijzondere editie dit jaar
Ik weet niet of ik bij volgende editie weer van de partij zal zijn.
Gaan we tegen die tijd maar eens bekijken
Ben bezig aan een afscheids-qoute voor verschillende cossers. Niet gemakkelijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is niet netjes dat @:Freshfruit ons in de steek heeft gelaten
Wat een leuk idee, ben benieuwdquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ben bezig aan een afscheids-qoute voor verschillende cossers. Niet gemakkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |