De vlaggen gaan halfstok en in heel Nederland 2 minuten stiltequote:Op maandag 8 april 2024 09:59 schreef Jockari het volgende:
Krijgt Ash vandaag een staatsbegrafenis ?
Ik vroeg mij dat ook al af net. Ze stond dingen uit te delen aan Alice,quote:Op maandag 8 april 2024 10:03 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie rose lippenstift op de spiegel...ze laat een foto achter.. neemt een foto mee.
Zal ze weten dat ze naar huis moet of is ze gewoon realistisch?
Ik heb ook idee dat ze het weetquote:Op maandag 8 april 2024 10:03 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie rose lippenstift op de spiegel...ze laat een foto achter.. neemt een foto mee.
Ze heeft de scriptlezing vanochtend al bijgewoond in de DBKquote:Op maandag 8 april 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vroeg mij dat ook al af net. Ze stond dingen uit te delen aan Alice,
Heb je dit nog heb je dat nog heb je zo nog dacht zal ze weten dat ze weg moet
Ik heb ook het idee dat ze het al weet.quote:Op maandag 8 april 2024 10:03 schreef Rhosyn het volgende:
Ipv 1000 euris in de pot, nog even 500 eruit !!quote:Op maandag 8 april 2024 10:05 schreef KinKiJan het volgende:
'Ja heel raar, echt raar, ontzettend raar, ja. Raar.'
Op stream 2 ligt Jimmy in stilte op bed
denk dat ze het wel doorheeft, ze was de eerste keer er ook uit gestuurd ja ze zal z'n gevoel hebben ze is bloednerveus en allesquote:Op maandag 8 april 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft gezien dat Randy zelfs heeft gewonnen van Tom, dus ze zal haar eigen kansen nu niet hoog inschatten.quote:Op maandag 8 april 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
naar foto van Dilano aan staren zeker ?quote:Op maandag 8 april 2024 10:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ipv 1000 euris in de pot, nog even 500 eruit !!![]()
Kom maar op met dat seintje!quote:Op maandag 8 april 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
De lijnen zijn gesloten euhhhh BB roep ze maar naar de woonkamer en laat het maar gebeuren
En haar exit-jurkquote:Op maandag 8 april 2024 10:12 schreef Jockari het volgende:
Ash heeft haar exit-schoenen aan ?
[ afbeelding ]
Leuk doet ze datquote:Op maandag 8 april 2024 10:09 schreef Cupfighter het volgende:
Ze maakt er zoals gewoonlijk een Ashley show van
Datzelfde 'geluk' heeft Ashley eigenlijk ook. Alleen Glenn zit er nog in.quote:Op maandag 8 april 2024 10:15 schreef Million_Lights het volgende:
Randy heeft toch ook gewoon geluk dat al zijn vriendjes er al uitliggen en hun stemmers voor hem stemmen.
Weken geleden had hij dit nooit gehaald.
Ja.. behalve dat het Randy is die het altijd trouw doet, en ze zei wie gaat Randy vervangen als hij naar huis moet.quote:Op maandag 8 april 2024 10:16 schreef danilel het volgende:
ff de stream aan geslingerd voor deze heugelijke dag en val meteen met mijn neus in de boter
"wie gaot nouw die tebletjes in de tub gooie, hebbe ik alletijjd trouwww gedaon, nie vereejte he"
chloortablet in de hottub.quote:Op maandag 8 april 2024 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
Wat deed Randy elke dag en heeft schimmel bij de bewoners voorkomen?
Ashley vraagt zich af wie dat moet gaan doen als Randy weg is.
1. Randy gaat niet weg.
2. wat bedoelt ze? douchevloer schoonmaken?
aha thanx voor het herstelquote:Op maandag 8 april 2024 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. behalve dat het Randy is die het altijd trouw doet, en ze zei wie gaat Randy vervangen als hij naar huis moet.
quote:Op maandag 8 april 2024 10:09 schreef lonneberga het volgende:
Van mij mag ze blijven,ik gun haar de finale. Als ze naar huis moet ,so be it,zal er niet van wakker liggen. En ga geen afs heid van de cos nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |