quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Knap dat de familie Blom deze dag zo open en kwetsbaar deelt.
Wat ik zei in m'n vorige post. Media geil en hopen op het Meilandjes effect. Niks kunnen mag toch wereldberoemd in Nederland.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:27 schreef Firuze60 het volgende:
Waarom doet Iven zo overdreven als er een camera op zijn snufferd staat? Op dat zebrapad, waar hij een fietser tegenhoudt alsof ie een bekende acteur is, in die winkel met zijn zonnebril op. Jakkes, houdt toch s.v.p. op met deze familie. De kinderen zijn hartstikke lief, maar die ouders, jakkesnogantoe. Brrrrr en de familie Blom met hun herders met schaapjes kijken, kinderen vinden er geen bal aan, maar de zendingsdrang van de ouders blaast zowat de tv uit. Aflevering niet eens uitgekeken, loop achter als vooruitkijker. Allemachtig, wat een saai seizoen.
Nah ik vond dat wel een beetje een 'bijzonder' uitje, evenals dat verjaardagsuitje voor vader naar dat orgel.... Ja prima dat je hém daarmee kan verrassen maar je kunt toch nagaan dat jonge kinderen daar gaan lopen klieren in de kerk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:30 schreef Ronaldussen het volgende:
Ik vond het met de schapen juist verrassend goed gaan met de kinderen. De meesten deden actief mee en leken het leuk te vinden. Prima activiteit om hun overleden dochter te gedenken. Voor de ouders en oudste kinderen is het een mooi eerbetoon, voor de jongere kinderen (die te jong zijn om hun zus te herinneren of haar überhaupt niet gekend hebben) is het gewoon een "leuk" uitje.
Vind het nogal een aanname. Een kind verliezen is het ergste wat er is (en ja, ik heb helaas ervaring). Ze benoemen haar, maar er is ook een leven 'zonder' haar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:59 schreef tong80 het volgende:
[..]Dat is heel hun input. Dit soort mensen geeft zichzelf niet voor niets op voor het programma. Trap er niet in.
Ben het met je eens, er wordt hier erg hard daarover geoordeeld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Vind het nogal een aanname. Een kind verliezen is het ergste wat er is (en ja, ik heb helaas ervaring). Ze benoemen haar, maar er is ook een leven 'zonder' haar.
Dus nee, ben het hier niet mee eens.
Je kent ze persoonlijk? Je lijkt nogal op de hoogte te zijn van hun motieven namelijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:59 schreef tong80 het volgende:
[..]Dat is heel hun input. Dit soort mensen geeft zichzelf niet voor niets op voor het programma. Trap er niet in.
Ik heb het niet gezien. Ik wist niet dat ze een kind hebben verloren. Ik ging puur af op hetgeen ik las.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Vind het nogal een aanname. Een kind verliezen is het ergste wat er is (en ja, ik heb helaas ervaring). Ze benoemen haar, maar er is ook een leven 'zonder' haar.
Dus nee, ben het hier niet mee eens.
Er zijn meer kinderen ziek geweest. Nog 2 dacht ik?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hoe dan? Waarom is de rest van de familie niet ziek geworden?
Laat maar. Ook in dit topic word je weer aangesproken (aangevallen) op één post. Ik ben niemand en pretendeer niks. Succes verder.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Je kent ze persoonlijk? Je lijkt nogal op de hoogte te zijn van hun motieven namelijk.
En terecht dat je aangesproken wordt (niet aangevallen). Je hebt het niet gezien, maar je hebt gelijk wel een (stevige) mening erover. Logisch dat je er reacties op krijgt. Dat is ook wel een belangrijke eigenschap van een forum: dat je reacties kunt krijgen op je posts. Als je dat niet wilt, schrijf je maar een dagboek.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat maar. Ook in dit topic word je weer aangesproken (aangevallen) op één post. Ik ben niemand en pretendeer niks. Succes verder.
Klopt, dat met die orgel was absoluut niet geschikt voor de kinderen. Ik vond het ook niet zo gek dat ze er op gegeven moment helemaal klaar mee waren. Maar de ergernis begon bij mij al toen ze de kerk in gingen en dat die kinderen gelijk al overal heen renden en opklommen. Dat is echt een kwestie van opvoeding.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:47 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Nah ik vond dat wel een beetje een 'bijzonder' uitje, evenals dat verjaardagsuitje voor vader naar dat orgel.... Ja prima dat je hém daarmee kan verrassen maar je kunt toch nagaan dat jonge kinderen daar gaan lopen klieren in de kerk.
(Dat die kerel nog maar 40 is...)
Maar bij de schapen leken uiteindelijk een aantal kinderen het wel redelijk leuk te vinden.
Hun heer heeft ook geen horlogequote:Op maandag 26 augustus 2024 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Moeder Blom checkt of de voordeur goed dicht is, terwijl de achterdeur wagenwijd open staat.
Ook nadat het laatste, aanvankelijk achtergebleven kind eindelijk in de auto is gebonjourd…![]()
De Heer zal wel over hun spullen waken…
Ik vind het ook wel bijzonder dat je met je gezin naar de tandarts gaat en dan al gaat zeggen, nou hoeveel gaatjes zullen we hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tandenpoetsen schijnt nogal een dingetje te zijn bij grote gezinnen, wat ik echt heel slecht vind. Kan je wel zeggen iets zeggen over dat de kwaliteit van tanden genetisch zijn en dat zal vast voor een deel ook wel zijn, maar het is gewoon slechte hygiëne, maar één keer per dag poetsen....
Die lag zelfs in het ziekenhuisbed met z’n pet.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:46 schreef golfer het volgende:
Aansteller Iven die met pet op in bed gaat liggen rusten.![]()
Ja... Sommige mensen schijnen niet te begrijpen dat een gebit jaren mee moet gaan en veel geld kost wanneer er wat gerepareerd moet worden. En toen die jongen zei die hij niet zo vaak zijn tanden poetste toen de tandarts daar naar vroeg... Ik zou me als ouder zijnde kapot schamen. En ik snap best dat je na een bepaalde leeftijd er ook zelf wat zorg voor mag dragen, maar ik vind dat ouders, (zeker in de puberteit waar het vaak mis gaat) best hun kinderen mogen aansturen om hun tanden te poetsen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:43 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel bijzonder dat je met je gezin naar de tandarts gaat en dan al gaat zeggen, nou hoeveel gaatjes zullen we hebben.
En dan zeggen dat het meevalt dat het er twee zijn :’)
[..]
Die lag zelfs in het ziekenhuisbed met z’n pet.
Gelukkig hebben ze een makkelijk bed om in te gaan liggen.
Er was een paar jaar geleden ook een gezin (ik denk de Jelies) die hadden meer dan 20 gaatjes ofzo in het hele gezin. Als ik me goed herinner hoor, het is al even geleden, maar volgens mij was het gemiddeld 2 per persoon ofzo. Die waren er ook wel eerlijk over dat dat gewoon kwam door laksheid.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tandenpoetsen schijnt nogal een dingetje te zijn bij grote gezinnen, wat ik echt heel slecht vind. Kan je wel zeggen iets zeggen over dat de kwaliteit van tanden genetisch zijn en dat zal vast voor een deel ook wel zijn, maar het is gewoon slechte hygiëne, maar één keer per dag poetsen....
Tja eerlijk of niet, het is gewoon niet oké. En misschien ben ik nu heel erg grof, maar ik vind dit wel een vorm van verwaarlozing eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:59 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Er was een paar jaar geleden ook een gezin (ik denk de Jelies) die hadden meer dan 20 gaatjes ofzo in het hele gezin. Als ik me goed herinner hoor, het is al even geleden, maar volgens mij was het gemiddeld 2 per persoon ofzo. Die waren er ook wel eerlijk over dat dat gewoon kwam door laksheid.
verwaarlozing omdat je niet 2 x per dag hun tanden poetst?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Tja eerlijk of niet, het is gewoon niet oké. En misschien ben ik nu heel erg grof, maar ik vind dit wel een vorm van verwaarlozing eerlijk gezegd.
Als zoiets simpels als tandenpoetsen al niet lukt, wat doe je dan met een roedel kinderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |