Dat is een kwestie van geluk hebben. Zelf kreeg ik 100¤ om meubels voor mijn eerste studentenkamer te kopen (wat gemakkelijk kon) en een vriendin van me kreeg alles nieuw. Gewoon verschillende vermogens. Ik gun hem zijn nieuwe spulletjes van hartequote:Op maandag 19 augustus 2024 20:50 schreef golfer het volgende:
Waarom alles nieuw kopen voor Jazz?
Waarom hem niet naar een kringloopwinkel laten gaan?
Zij zijn toch zo sustainable? Met hun rechtsdraaiende spaanplaat en zogenaamd geen auto.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van geluk hebben. Zelf kreeg ik 100¤ om meubels voor mijn eerste studentenkamer te kopen (wat gemakkelijk kon) en een vriendin van me kreeg alles nieuw. Gewoon verschillende vermogens. Ik gun hem zijn nieuwe spulletjes van harte
Ik zou in zijn plaats wel gek worden van dat hele gezin erbij en hun bemoeienis. Laat hem het zelfstandig regelen... hij zal dan heus fouten maken en dingen vergeten dan, alleen daarvan leer je
Die andere broer leek ook veel.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:44 schreef golfer het volgende:
Die tweelingbroer van Lucas.
Je ziet echt dubbel.
Tja... niemand is perfect en niemand doet alles 100% volgens de regels van hun idealen tochquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zij zijn toch zo sustainable? Met hun rechtsdraaiende spaanplaat en zogenaamd geen auto.
Kringloop zou passend zijn geweest bij de levensstijl die ze doen voorkomen.
Dat was echt voor de tv, leek wel. Hoewel Saad ook niet echt luisterde naar moeder en gewoon z’n eigen plan trok al bij het maken van de “afspraak”.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Saad komt er wel gemakkelijk vanaf. Zo leer je toch niks
Ah, hij woont hier minder lang dan zij. Dan neem ik m’n woorden terug over zijn taalbeheersing.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:03 schreef golfer het volgende:
Ah, al gevonden;
https://kro-ncrv.nl/progr(...)bakhcha-een-huis-vol
Ja misschienquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat was echt voor de tv, leek wel. Hoewel Saad ook niet echt luisterde naar moeder en gewoon z’n eigen plan trok al bij het maken van de “afspraak”.
Ook in het voorstukje als je moeder iets hoort zeggen over: maak maar geen ruzie of doe het waar ik niet bij ben. Klinkt een beetje gemaakt.
Dat afsprakenbord ook .... met al die termen erop, in het Engels en in het Nederlands.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat was echt voor de tv, leek wel. Hoewel Saad ook niet echt luisterde naar moeder en gewoon z’n eigen plan trok al bij het maken van de “afspraak”.
Ook in het voorstukje als je moeder iets hoort zeggen over: maak maar geen ruzie of doe het waar ik niet bij ben. Klinkt een beetje gemaakt.
Bij de meeste gezinnen zou het prima verlopen, maar de familie Blom is gewoon 1 ongeorganiseerde bende. Mama lacht enkel als een dom schaapje en papa is het duidelijk allemaal opgedrongen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:36 schreef Leandra het volgende:
Als vader Blom werkelijk een leuke droomverjaardag gegund was dan had ze hem lekker alleen naar dat orgel laten gaan, dit was echt bizar.
Komt iemand speciaal voor hem naar die kerk, zijn er 7 kinderen mee die alleen maar zo snel mogelijk weer weg willen, en tussendoor de hele hut op stelten zetten.
Maar goed, ik snap dat "met de hele familie dit of dat doen" sowieso niet zo, doe iets met degenen die het waarderen.
Ik vond het ook sneu dat de oudste meid waarschijnlijk haar sportles miste door gebrek aan planning en chaos. En als het af en toe voorkomt, soit, maar iets zegt me dat de ouderen sowieso al meer moeten schikken naar de kleintjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:36 schreef Leandra het volgende:
Als vader Blom werkelijk een leuke droomverjaardag gegund was dan had ze hem lekker alleen naar dat orgel laten gaan, dit was echt bizar.
Komt iemand speciaal voor hem naar die kerk, zijn er 7 kinderen mee die alleen maar zo snel mogelijk weer weg willen, en tussendoor de hele hut op stelten zetten.
Maar goed, ik snap dat "met de hele familie dit of dat doen" sowieso niet zo, doe iets met degenen die het waarderen.
Had ik gisteravond al gepost:quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:30 schreef Poepz0r het volgende:
Wat doen die ouders van dat Marokkaanse gezin voor de kost? Dat pand waar ze in wonen kost zeker een miljoen euro
quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:03 schreef golfer het volgende:
Ah, al gevonden;
https://kro-ncrv.nl/progr(...)bakhcha-een-huis-vol
Ik denk deze https://hk.kompass.com/c/nour-cleaning-agency-v-o-f/nln1487561/quote:
-Edit-quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk deze https://hk.kompass.com/c/nour-cleaning-agency-v-o-f/nln1487561/
En het adres in Amsterdam-Oost klopt ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |