De allereerste repetitieronde (alle doorlopen daarvan) hadden eigenlijk altijd achter gesloten deuren moeten zijn voor m'n gevoel. Artiesten zijn dan nog zó afhankelijk van hoe het productieteam in het organiserende land hun ingeleverde stagingplannen heeft voorbereid en van het oefenen van camerastandpunten en -blikken. Daar gaat nogal eens iets mis. Logisch ook. Dus niet helemaal fair om mensen daarop te beoordelen.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:47 schreef Em31 het volgende:
Het is tegenwoordig beter dat het gesloten is, met al het extreme gehaat. Toch mis ik het wel.vond het altijd een hoogtepunt van het jaar. De eerste reacties, nog moeten raden wat ze bedoelen, de hype etc. Maarja ik begrijp het wel. Al was Rotterdam vanaf de tweede repetitie open ook geen ramp, denk ik.
Oh nee dat van Rotterdam heb ik dan verkeerd onthouden, ik bedoelde echt de tweede repetitie. De eerste zouden ze inderdaad gewoon helemaal gesloten moeten houden.quote:Op woensdag 10 april 2024 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
De allereerste repetitieronde (alle doorlopen daarvan) hadden eigenlijk altijd achter gesloten deuren moeten zijn voor m'n gevoel. Artiesten zijn dan nog zó afhankelijk van hoe het productieteam in het organiserende land hun ingeleverde stagingplannen heeft voorbereid en van het oefenen van camerastandpunten en -blikken. Daar gaat nogal eens iets mis. Logisch ook. Dus niet helemaal fair om mensen daarop te beoordelen.
In Rotterdam lieten ze op de pers stream inderdaad alleen de eerste doorloop niet zien. Vijf minuten later mochten we dan de tweede doorloop wél zien. Want ze doen het lied meerdere keren tijdens een repetitie.
Jaren geleden viel dat beoordelen dan wel nog erg mee. Men vond het puur leuk om te zien wat de stagingplannen waren en beoordeelde de artiest er zelf nog amper/niet op. Maar tegenwoordig zouden 'fans' daar al een onzeker fragmentje van online pleuren en roepen dat het allemaal niks is en de artiest sucks. Dus het is terecht dat ze dat niet meer openbaar doen imho idd.
M'n gevoel zegt ook dat Eurovision al die views gewoon zelf wil hebben op hun site bij de 2e repetitie.quote:Op woensdag 10 april 2024 10:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh nee dat van Rotterdam heb ik dan verkeerd onthouden, ik bedoelde echt de tweede repetitie. De eerste zouden ze inderdaad gewoon helemaal gesloten moeten houden.
Het is inderdaad helaas wel terecht. Ik dacht de laatste tijd wel, wie weet doen ze toch weer de boel open tijdens de tweede repetitie omdat je nu ook een stukje hype mist de week voor het Songfestival, iedereen komt daar ook later aan nu. Maar kan ook wel goed begrijpen dat de omroepen dit liever hebben.
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 10:15 schreef Greys het volgende:
Beelden zijn aan!
The Roop in geel pak, veel paars verticaal streeplicht erachter.
Het bekende dansje als in de nationale finale. Veel zwartwit geblokt erachter.
We horen nog geen geluid! Zometeen komt een nette samenvatting maar dit is vast even hysterisch live meetypen.
Oh dat zou ook nog kunnen ja.quote:Op woensdag 10 april 2024 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
M'n gevoel zegt ook dat Eurovision al die views gewoon zelf wil hebben op hun site bij de 2e repetitie.
Ja precies haha. Je kunt het immers nergens anders meer zien dan op hun eigen site.quote:Op woensdag 10 april 2024 10:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh dat zou ook nog kunnen ja.Ze melden wel steeds dat ze meer views dan ooit hadden!! Ja logisch.
Ja! Dat kan Eurovision ook moeilijk verbieden dus dan kiest een omroep/artiest gewoon zelf of ze al iets willen laten zien van de besloten repetities.quote:Op woensdag 10 april 2024 10:57 schreef Em31 het volgende:
Je zag trouwens vorig jaar wel dat bepaalde omroepen zelf meer beelden gingen delen, de AVROTROS ook. Dus misschien dat we dat wel meer en meer gaan zien, omdat ze zelf misschien wel meer hype willen.
En die laatste zin is idd erg mooi.quote:After all these months, it is almost time!!! (29 days left) A whole year full of manifesting, hard work and marketing, but the coming weeks might be the most important of all..
We should take over every post regarding Eurovision. We should show the world our understanding of the internet. We should make sure we have the best memes (and the least corny ones haha) 🔥
Thanks everybody reading this, it means a lot. I've seen so much cool art surrounding Europapa and that's all made by you. Drawings, LEGO, animations, parodies, memes!!!!! I love all the creative stuff. Keep it coming...
🇳🇱 𝟏𝟐 𝐏𝐎𝐈𝐍𝐓𝐒 𝐓𝐎 𝐓𝐇𝐄 𝐍𝐄𝐓𝐇𝐄𝐑𝐋𝐀𝐍𝐃𝐒!!!!!!!!!!!
I do this for my parents, my inner child and for all of you!!!!!!! (ง'̀-'́)ง
Het zal ook wel weer een financieel verhaal zijn. Een perscentrum optuigen voor wat ESF-gekkies met een paar duizend volgers levert niets op, en leidt eventueel ook nog tot gezeik op Twitter. Dan kan je beter het heft in eigen hand nemen wat je ervan deelt, en dan heb je ook nog rEcOrDbReKeNdE viewing aantallen.quote:Op woensdag 10 april 2024 10:22 schreef d_elise het volgende:
Ik snap heel goed waarom ze dit doen en ik ben het er ook wel mee eens, maar het was bijvoorbeeld ook heel leuk om bij Ilse en Waylon die buzz mee te maken vanaf de eerste repetitie eigenlijk al. Dat heb je nu veel minder.
Maar het perscentrum wordt alsnog opgetuigd, accreditaties zijn al volop uitgedeeld aan fanmedia en die 'gekkies' met de paar duizend volgers mogen daar gewoon alsnog zijn. Alleen mogen ze de eerste week niks zien.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zal ook wel weer een financieel verhaal zijn. Een perscentrum optuigen voor wat ESF-gekkies met een paar duizend volgers levert niets op, en leidt eventueel ook nog tot gezeik op Twitter. Dan kan je beter het heft in eigen hand nemen wat je ervan deelt, en dan heb je ook nog rEcOrDbReKeNdE viewing aantallen.
Wanneer is het FOK dreamteam daar aanwezig eigenlijk?quote:Op woensdag 10 april 2024 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het perscentrum wordt alsnog opgetuigd, accreditaties zijn al volop uitgedeeld aan fanmedia en die 'gekkies' met de paar duizend volgers mogen daar gewoon alsnog zijn. Alleen mogen ze de eerste week niks zien.
Niet. Niet in het perscentrum iig. We hebben geen accreditatie aangevraagd dit jaar om diverse redenen.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wanneer is het FOK dreamteam daar aanwezig eigenlijk?
Ja, die heb ik daar wel vaker gezien! Goed bezig bij WNL!quote:Op woensdag 10 april 2024 18:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
WNL heeft wel een erg goede songfestivalkenner!
Nederland is ook niet echt een eurofan ding he. Maar goed ik had ook zelf Kroatië lager verwacht daar. Zou vooral Italië bovenaan verwachten bij een eurofan poll.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:58 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat in de OGAE poll die nu bezig is de rest van de top 6 van de bookies daar ook bovenaan staat maar in een andere volgorde, maar dat NL daar niet in de top 10 staat. Kroatië, België, Zwitserland, Italië, Oekraďne, Frankrijk, alles doet het daar prima net als bij de bookmakers maar NL doet het daar wel wat minder tot nu toe.
Ze kunnen Joost niet plaatsen, dus plaatsen ze hem maar helemaal niet.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:58 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat in de OGAE poll die nu bezig is de rest van de top 6 van de bookies daar ook bovenaan staat maar in een andere volgorde, maar dat NL daar niet in de top 10 staat. Kroatië, België, Zwitserland, Italië, Oekraďne, Frankrijk, alles doet het daar prima net als bij de bookmakers maar NL doet het daar wel wat minder tot nu toe.
België staat daar tweede. Dat gaat op Eurovisie niet gebeuren, kan ik je nu al vertellen. En dat zeg ik als fan van het nummer.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:58 schreef Greys het volgende:
Ik vind Kroatië eigenlijk heel erg Eurovisie, dus dat verbaast me niet zo.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Nederland is ook niet echt een eurofan ding he. Maar goed ik had ook zelf Kroatië lager verwacht daar. Zou vooral Italië bovenaan verwachten bij een eurofan poll.
Ik had verwacht dat als ze Kroatië kennelijk nogal vreten, NL ook wel ietssss hoger had gestaan.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
België staat daar tweede. Dat gaat op Eurovisie niet gebeuren, kan ik je nu al vertellen. En dat zeg ik als fan van het nummer.
Kroatië valt in bepaalde hokjes te plaatsen, Joost is hokjesloos en dat vindt men lastig.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat als ze Kroatië kennelijk nogal vreten, NL ook wel ietssss hoger had gestaan.
Nemo is bij 1 pre-party geweest en heeft twee keer live opgetreden op de Zwitserse tv en je doet net of het één of andere grote aandachtzoeker is.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:15 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Ze kunnen Joost niet plaatsen, dus plaatsen ze hem maar helemaal niet.
Verder vind ik de titel en het citaat in het videoshot van WNL sensatiegericht. Joost is nooit de topfavoriet geweest dus heeft die positie ook niet verloren (wat door deze titel wel wordt gesuggereerd).
En het citaat suggereert alsof hij heel veel inhaalwerk te verrichten heeft. Tegenover wie/wat/hen/waar/wanneer? Nemo?
Toen Baby Lasagna de topfavoriet was hoorde je hen ook niet.
Of willen ze eigenlijk gewoon dat NL weer de topfavoriet is zoals in 2019?
Dit wilde ik even kwijt.
Overigens hou ik rekening met dit scenario: Nemo serveert nu allemaal aperitieven, voorgerechten, doordat hen/de persoon (voordat daar weer over gevallen wordt) overal opduikt. Maar Joost serveert het diner/avondmaal op het moment dat de nood het hoogst is.
Dat was het.
Maar wat zijn de overeenkomsten tussen Joost en Baby Lasagna dan? Ja ok, ze kunnen allebei niet zingenquote:Op woensdag 10 april 2024 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat als ze Kroatië kennelijk nogal vreten, NL ook wel ietssss hoger had gestaan.
Ik bedoelde het als reactie op user Ama vanochtend, die bezorgd leek omdat Nemo nu overal opduikt en Joost tot nu toe in de luwte blijft.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nemo is bij 1 pre-party geweest en heeft twee keer live opgetreden op de Zwitserse tv en je doet net of het één of andere grote aandachtzoeker is.
Nou zeg.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar wat zijn de overeenkomsten tussen Joost en Baby Lasagna dan? Ja ok, ze kunnen allebei niet zingen
Zoals ik al zei vind ik Rim Tim Tagi Dim veel meer standaard Eurovisie-materiaal, weliswaar met een rocksausje eroverheen. Europapa is toch wat vreemder.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou zeg.
Nee kom, je snapt toch wel een béétje wat ik bedoel? Allebei een bepaalde fun-uptempo lied. Ik had het gevoel dat het een beetje dezelfde fans zou aanspreken. Zoals ik zelf allebei écht heel tof vind. Maar kennelijk spreekt Kroatië de OGAE jury veel meer aan. Is totaal geen ramp ofzo, het verbaast me gewoon een beetje.
Oh dat ging denk ik over Kroatië want zie Zwitserland er nu niet tussenstaan. En denk dat ze niet zoveel invloed hebben op wie wanneer gepost wordt, zou ook kunnen dat Nederland dat nog niet aangeleverd heeft.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:14 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als reactie op user Ama vanochtend, die bezorgd leek omdat Nemo nu overal opduikt en Joost tot nu toe in de luwte blijft.
Wellicht is mijn uitdrukking wat te zwart-wit gesteld. Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat dit niet betekent dat Joost ineens is uitgerangeerd.
Ik trek mij weer terug, ik geloof dat ik de sfeer in het topic niet begrijp.
Zo te zien maken ze voor alle artiesten een paar posts op social media, bijvoorbeeld met wat vragen etc. op insta. Wat de artiest zelf online zet is natuurlijk vooral aan de artiest zelf, maar als iemand social media snapt dan is dat Joost welquote:Op woensdag 10 april 2024 20:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh dat ging denk ik over Kroatië want zie Zwitserland er nu niet tussenstaan. En denk dat ze niet zoveel invloed hebben op wie wanneer gepost wordt, zou ook kunnen dat Nederland dat nog niet aangeleverd heeft.
Ja ik bedoelde inderdaad dat wat Eurovision postquote:Op woensdag 10 april 2024 20:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Zo te zien maken ze voor alle artiesten een paar posts op social media, bijvoorbeeld met wat vragen etc. op insta. Wat de artiest zelf online zet is natuurlijk vooral aan de artiest zelf, maar als iemand social media snapt dan is dat Joost wel
Leuk!! En ik geniet ook echt van alle verbasteringen van 'Joost' haha. Mijn favoriet tot nu toe is een of andere Amerikaan die het uitsprak als Juiced Cleanquote:
Nu ik er zo over nadenk verbaast het mij niet meer zo.quote:[Maar kennelijk spreekt Kroatië de OGAE jury veel meer aan. Is totaal geen ramp ofzo, het verbaast me gewoon een beetje.
Dat kan allemaal wel, maar wij kunnen net zo goed wat verblind zijn omdat we Nederlands zijn. In werkelijk alle lijstjes staat Kroatië boven Nederland. Nou denk ik niet dat dat 100% zeker gaat gebeuren in Malmö, maar kan dus net zo goed dat Kroatië gewoon die lieveling is/wordt.quote:Op donderdag 11 april 2024 00:35 schreef Aadrianus het volgende:
Europapa is fun en catchy, iedereen zingt het zo mee. Er is straks een zaal vol die daar helemaal in mee gaat. En dan is er die verpletterende hook aan het einde. Ik haak bij Kroatië meteen af omdat ik niet van zo'n harde rockbeat hou. En daar ben ik echt niet de enige in. Ik hou in principe ook niet van hardcore gabber, maar ik zit door Joost al zo in een happy flow aan het einde dat ik die beat daar met gemak tot me neem. En ook daar ben ik niet de enige in. En net als ik denk, nou is het wel weer genoeg, krijg ik een lief en warm slot. Dit wordt echt geen elfde plek. Ik zeg niet hij gaat winnen, maar dit nummer en Joost hebben alles in zich om de publiekslieveling te worden.
quote:Op donderdag 11 april 2024 09:16 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja he we blijven niet aan de gang. Wat is dat toch iedere keer.
Ik denk dat betting kantoren de potentie wel zien maar zitten te wachten op een 'echte' live performance en hoe de crowd erop reageert die niet een kaartje voor Joost maar voor Eurovisie heeft gekocht. Ze durven een veilige choice als Oekraďne en Italië nog niet af te degraderen omdat ze er anders geld op gaan verliezen als Joost tegenvalt ofzo.. Ik weet niet hoe het precies werkt maar ik ga ervanuit dat als je nu een wed zou wagen dat de odds gelden op aankoopdatum en dat je eventueel ook kan gokken op wie nummer 2, wie nummers 3 etc.. (correct me if I'm wrong, heb nog nooit gegokt in mijn leven dus ik baseer dit op aannames en logica)quote:Op donderdag 11 april 2024 09:16 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ja he we blijven niet aan de gang. Wat is dat toch iedere keer.
Hier zit toch een behoorlijk deel chauvinisme in, vrees ik. Als Rim Tim Tagi Dim de Nederlandse inzending was geweest had je het helemaal geweldig gevondenquote:Op donderdag 11 april 2024 00:35 schreef Aadrianus het volgende:
Europapa is fun en catchy, iedereen zingt het zo mee. Er is straks een zaal vol die daar helemaal in mee gaat. En dan is er die verpletterende hook aan het einde. Ik haak bij Kroatië meteen af omdat ik niet van zo'n harde rockbeat hou. En daar ben ik echt niet de enige in. Ik hou in principe ook niet van hardcore gabber, maar ik zit door Joost al zo in een happy flow aan het einde dat ik die beat daar met gemak tot me neem. En ook daar ben ik niet de enige in. En net als ik denk, nou is het wel weer genoeg, krijg ik een lief en warm slot. Dit wordt echt geen elfde plek. Ik zeg niet hij gaat winnen, maar dit nummer en Joost hebben alles in zich om de publiekslieveling te worden.
We doen nu wel een beetje aan hypercorrectie, "we vinden het vast alleen leuk in Nederland en België". Als je de volgers/likes op Insta ziet, die komen bij Joost echt overal vandaan. Dus dat is aantoonbaar niet juist: mensen uit andere landen vinden het ook leuk. Zijn het er genoeg, dat weet je op dit moment niet, maar er is geen reden om aan te nemen dat het niet zo is. Hij valt alleen niet in de smaak bij de Eurovisie-community, maar ja, dat verbaast me ook weer niet heel erg.quote:Op donderdag 11 april 2024 09:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat kan allemaal wel, maar wij kunnen net zo goed wat verblind zijn omdat we Nederlands zijn. In werkelijk alle lijstjes staat Kroatië boven Nederland. Nou denk ik niet dat dat 100% zeker gaat gebeuren in Malmö, maar kan dus net zo goed dat Kroatië gewoon die lieveling is/wordt.
Ik denk dat je sowieso helemaal gelijk hebt met je laatste punt. Ja een deel van de eurofans vinden het te gek maar ook een groot deel niet. Er is nou eenmaal een groep euorfans die van mooie goed geschreven ballads/songs (Western of Balkan) houdt waarbij de uitvoerders vooral steengoede zangers moeten zijn met flinke dramatische uithalen of een britney-level choreo. Niks op tegen, soms kan ik er ook van genieten. Maar het grote publiek kiest als sinds de televote voor leuke/ grappige acts, catchy hooks en neemt het voor lief of de uitvoerende fantastische vocale kwaliteiten heeft. Ja er zijn uitzonderingen op de regel! Soms valt het grote publiek immers ook voor iets waar de eurofans voor vallen maar vaak heeft dat vooral met emotie te maken, heeft de artiest het grote publiek echt geraakt.quote:Op donderdag 11 april 2024 09:40 schreef blackswangreen het volgende:
We doen nu wel een beetje aan hypercorrectie, "we vinden het vast alleen leuk in Nederland en België". Als je de volgers/likes op Insta ziet, die komen bij Joost echt overal vandaan. Dus dat is aantoonbaar niet juist: mensen uit andere landen vinden het ook leuk. Zijn het er genoeg, dat weet je op dit moment niet, maar er is geen reden om aan te nemen dat het niet zo is. Hij valt alleen niet in de smaak bij de Eurovisie-community, maar ja, dat verbaast me ook weer niet heel erg.
Dat was Malta in 2021 ook. Stond in alle fanpolls op één, boven Italië. De lieveling van het fandom in dat jaar.quote:Op donderdag 11 april 2024 09:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat kan allemaal wel, maar wij kunnen net zo goed wat verblind zijn omdat we Nederlands zijn. In werkelijk alle lijstjes staat Kroatië boven Nederland. Nou denk ik niet dat dat 100% zeker gaat gebeuren in Malmö, maar kan dus net zo goed dat Kroatië gewoon die lieveling is/wordt.
Eens, maar toch staat Kroatië op 1 bij die OGAE poll. En die tikt ook geen van die genoemde boxjes af. En NL gaat daar dan weer minder.quote:Op donderdag 11 april 2024 09:58 schreef nik4ever het volgende:
Ja een deel van de eurofans vinden het te gek maar ook een groot deel niet. Er is nou eenmaal een groep euorfans die van mooie goed geschreven ballads/songs (Western of Balkan) houdt waarbij de uitvoerders vooral steengoede zangers moeten zijn met flinke dramatische uithalen of een britney-level choreo.
Nu moet ik ook aan vorig jaar Finland weer denken en dat konden ook uiteindelijk best veel mensen waarderen. Ook niet echt een emotionele ballad ofzo.quote:Op donderdag 11 april 2024 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens, maar toch staat Kroatië op 1 bij die OGAE poll. En die tikt ook geen van die genoemde boxjes af. En NL gaat daar dan weer minder.
Het maakt allemaal geen fluit uit maar het is denk ik onvoorspelbaarderderder dan ooit voor NL.Leuk.
Ook weer mee eens, al denk ik dat Kroatië iets meer in de buurt komt van wat eurofans tof vinden want "lijkt op televote favoriet ChaChacha", "Live komt het zo leuk over met de dansende poesjes visuals" en "Zanger is zo leuk en sympathiek" etc..quote:Op donderdag 11 april 2024 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens, maar toch staat Kroatië op 1 bij die OGAE poll. En die tikt ook geen van die genoemde boxjes af. En NL gaat daar dan weer minder.
Het maakt allemaal geen fluit uit maar het is denk ik onvoorspelbaarderderder dan ooit voor NL.Leuk.
Rim Tim Tagi Dim komt in die lijstjes zelden of nooit voor. Het wordt in eigen land niet veel gestreamd omdat Kroaten amper Spotify gebruiken, maar Nemo wordt in Zwitserland zelf ook maar matigjes beluisterd. Dus Baby Lasagna kan in al die fanpolls wel hoog staan, maar mensen luisteren er niet naar. Dan sta ik liever wat lager in de polls terwijl mensen wel naar m'n liedje luisteren.quote:
Is dat een antwoord op mij? Bijzondere keus dan. Maar thanksquote:Op donderdag 11 april 2024 12:07 schreef Andromache het volgende:
Hup Palestina. Het rode driehoekje is Hup Hamas.
Even voor de leuk dezelfde lijst met liedjes van vorig jaar:quote:Op donderdag 11 april 2024 11:53 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Rim Tim Tagi Dim komt in die lijstjes zelden of nooit voor. Het wordt in eigen land niet veel gestreamd omdat Kroaten amper Spotify gebruiken, maar Nemo wordt in Zwitserland zelf ook maar matigjes beluisterd. Dus Baby Lasagna kan in al die fanpolls wel hoog staan, maar mensen luisteren er niet naar. Dan sta ik liever wat lager in de polls terwijl mensen wel naar m'n liedje luisteren.
Met andere woorden Israel is de "Burning Daylight" van dit jaarquote:Op donderdag 11 april 2024 12:21 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Even voor de leuk dezelfde lijst met liedjes van vorig jaar:
[ x ]
Die hurricaned zichzelf er hopelijk uit.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:24 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Met andere woorden Israel is de "Burning Daylight" van dit jaar
Ja ach het kan niet altijd feest blijven natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:55 schreef NailQueen het volgende:
Net op Q was er reclame voor de top 40. Over dat Joost morgen waarschijnlijk niet meer op nummer 1 staat.
Te vroeg gepiekt.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:55 schreef NailQueen het volgende:
Net op Q was er reclame voor de top 40. Over dat Joost morgen waarschijnlijk niet meer op nummer 1 staat.
De outro bedoel je. Volgens mij stond de gitaarsolo van Sam Ryder er ook niet op, dat was tenminste een grote verrassing op Eurovisie zelf.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:10 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Niets bijzonders te horen qua achtergrondzang op de officiële karaoke versie, maar de intro ontbreekt ook dus gok dat dit dan niet de officiële versie voor in Malmö is (dacht altijd wel dat dat ‘moest’ voor deze playlist/cd?)
Die komt over een maand nog wel weer terug op nummer 1.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:55 schreef NailQueen het volgende:
Nee, Sugardaddy wordt enorm veel gestreamd. Bijna vergelijkbaar met de eerste week van Europapa.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:08 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Denk eerder door Texas Hold ‘Em papa.
Outro jaquote:Op donderdag 11 april 2024 18:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De outro bedoel je. Volgens mij stond de gitaarsolo van Sam Ryder er ook niet op, dat was tenminste een grote verrassing op Eurovisie zelf.
Heerlijk! gelijk gaan volgen en berichtje achtergelaten. Helemaal top.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:19 schreef Greys het volgende:
Voor degenen met instagram, willen jullie ons ajb volgen op onze nieuwe insta? Daar gaan we zaterdagmiddag wellicht ook eea posten in de stories etc. En ook op X en hier uiteraard! Interviews zullen later op YouTube en hier op het forum komen.
Nieuwe insta:
[ x ]
Cornald z'n reactiequote:Op donderdag 11 april 2024 20:36 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Wat een songfestivalkenners hebben we he
Gedaan, maar snap amper hoe dat werkt. Wat is een story? Ik ben niet eens boomer..quote:Op donderdag 11 april 2024 20:19 schreef Greys het volgende:
Voor degenen met instagram, willen jullie ons ajb volgen op onze nieuwe insta? Daar gaan we zaterdagmiddag wellicht ook eea posten in de stories etc. En ook op X en hier uiteraard! Interviews zullen later op YouTube en hier op het forum komen.
Nieuwe insta:
[ x ]
Als je iemand volgt op insta zie je soms om de 'profielfoto' van diegene een gekleurde cirkel. Als je er dan op klikt zie je een apart verhaaltje of foto in hun 'story'. Klik maar eens op de profielfoto van ons account!quote:Op donderdag 11 april 2024 20:45 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Gedaan, maar snap amper hoe dat werkt. Wat is een story? Ik ben niet eens boomer..
Thanks!quote:Op donderdag 11 april 2024 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je iemand volgt op insta zie je soms om de 'profielfoto' van diegene een gekleurde cirkel. Als je er dan op klikt zie je een apart verhaaltje of foto in hun 'story'. Klik maar eens op de profielfoto van ons account!
Ik ben een boomerquote:Op donderdag 11 april 2024 20:45 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Gedaan, maar snap amper hoe dat werkt. Wat is een story? Ik ben niet eens boomer..
Kan je die even delen? Ik heb geen X/twitterquote:Op donderdag 11 april 2024 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Cornald z'n reactie
Die ga ik even liken.
Ondersteboven op de stoelquote:Op donderdag 11 april 2024 20:55 schreef NailQueen het volgende:
Zoveel zin in zaterdag met Joost. Ik kan echt niet hakken dus ik ga gewoon keihard stampen
Alle 30 deelnemende landen, mensen! Allemaal!quote:Op donderdag 11 april 2024 20:36 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Wat een songfestivalkenners hebben we he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |