Het wordt tijd dat AZ zijn contract ontbindt.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:42 schreef Ivy_Mike het volgende:
0-3 in Deventer![]()
Maar waarom die Goes nou zo'n smerige overtreding moet maken, is mij een raadsel.
Is totaal niet nodig als je met 0-3 voor staat met nog enkele minuten te gaan.
Terecht een directe
Of een trainer aanstellen die er wel raad mee weet.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat AZ zijn contract ontbindt.
Zo’n idioot moet je niet in je selectie willen hebben.
Donkerrood. Als dit niet minimaal 4 wedstrijden schorsing is dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:18 schreef Durmada het volgende:
Geel was toch gewoon prima geweest? Dat overdreven gedoe. Die jongen van 20 (!) wordt de hele wedstrijd beschimpt en vernederd, maakt een prima goal en maakt op het laatst een harde sliding op die teringhond van een Llansana.
En iedereen doet alsof hij de paus vermoord heeft. Hoe is hier een rode kaart te verantwoorden? Zijn been was niet hoog, de speler was niet doorgebroken. Hoe?
quote:Op zondag 4 mei 2025 17:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Donkerrood. Als dit niet minimaal 4 wedstrijden schorsing is dan weet ik het ook niet meer.
Je gaat bijna medelijden met hem krijgen, wat doet z'n leeftijd ertoe en kijk het nog even terug zou ik zeggen.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:18 schreef Durmada het volgende:
Geel was toch gewoon prima geweest? Dat overdreven gedoe. Die jongen van 20 (!) wordt de hele wedstrijd beschimpt en vernederd, maakt een prima goal en maakt op het laatst een harde sliding op die teringhond van een Llansana.
En iedereen doet alsof hij de paus vermoord heeft. Hoe is hier een rode kaart te verantwoorden? Zijn been was niet hoog, de speler was niet doorgebroken. Hoe?
Ja, die gozer wordt veel te hard afgemaakt. Het is niet alsof hij oerwoudgeluiden maakte ofzo (daarover zwijgt de media, want GAE is zo leuk). Hoezo zou je voor deze sliding rood geven? Niet op gevaarlijke hoogte, niet doorgebroken?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je gaat bijna medelijden met hem krijgen, wat doet z'n leeftijd ertoe en kijk het nog even terug zou ik zeggen.
Ik zie dat hij met 2 benen die linksbuiten onderuit schoffelt, als jij dat een sliding op de bal vindt, heb je wel een hele roze bril op.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja, die gozer wordt veel te hard afgemaakt. Het is niet alsof hij oerwoudgeluiden maakte ofzo (daarover zwijgt de media, want GAE is zo leuk). Hoezo zou je voor deze sliding rood geven? Niet op gevaarlijke hoogte, niet doorgebroken?
Ik vind het een gele kaart. Maar toch geen rood? Dat is echt elkaar napraten.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie dat hij met 2 benen die linksbuiten onderuit schoffelt, als jij dat een sliding op de bal vindt, heb je wel een hele roze bril op.
Ik heb sowieso liever dat de scheids geel geeft en de VAR dan eventueel er rood van maakt, maar verder valt er weinig op af te dingen denk ik.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:38 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik vind het een gele kaart. Maar toch geen rood? Dat is echt elkaar napraten.
Maar hier valt rood toch gewoon niet te verdedigen? Ik dacht eerst aan een doorgebroken speler, maar dat is niet het geval. Dan is het gewoon een harde sliding, maar niet ernstig gemeen. Als we hier rood voor gaan geven, dan kunnen we binnenkort elke wedstrijd eindigen met 8 tegen 9.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb sowieso liever dat de scheids geel geeft en de VAR dan eventueel er rood van maakt, maar verder valt er weinig op af te dingen denk ik.
Hou op. Hier kun je rood voor geven.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:38 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik vind het een gele kaart. Maar toch geen rood? Dat is echt elkaar napraten.
Hij raakt volgens mij toch echt eerst de bal, al is dat moeilijk te zien zonder een VAR herhaling te hebben. Als dat zo is dan is het gewoon een onterechte rode kaart en moet die geseponeerd wordenquote:
Op volle snelheid met 2 benen vooruit geen bal raken, maar vol de man.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:50 schreef Durmada het volgende:
[..]
Want? Ik vind een rode kaart een zware sanctie. Daar is argumentatie voor nodig.
Ik vind het vooral een lompe tackle, echter geen sprake van gemeen spel, geel was prima geweest in dit geval.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie dat hij met 2 benen die linksbuiten onderuit schoffelt, als jij dat een sliding op de bal vindt, heb je wel een hele roze bril op.
Wat ben jij klein zeg. Past wel bij een AZ supporter daar niet van. Maar elke media heeft dat racisme incident benoemd (terecht).quote:Op zondag 4 mei 2025 18:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja, die gozer wordt veel te hard afgemaakt. Het is niet alsof hij oerwoudgeluiden maakte ofzo (daarover zwijgt de media, want GAE is zo leuk). Hoezo zou je voor deze sliding rood geven? Niet op gevaarlijke hoogte, niet doorgebroken?
Zijn slechts uitwassen van een sekte die gelijk opgeheven moet worden .quote:Op zondag 4 mei 2025 20:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Goes moet je kort houden. Terechte rode kaart. Die debiel van een Martens mag ook wel even geschorst worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |