10 uurquote:Op maandag 8 april 2024 08:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
tot hoelaat konden we stemmen?
want hier word je inderdaad niet goed van en blijft nog zolang in beeld ook pffff en ze pikken stream 2 ook al in
Ik krijg deze, pagina bestaat niet..quote:Op maandag 8 april 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
Wie snapt deze post op Twitter iemand iets gehoord hier
greysbones in BB / [BB 24 SC #51] Gezellige kletshoek deel 26
ik dacht ook aan een kakkerlakquote:
Nee, maar heb niet het volledige half uur geluisterd. Teveel kookgeluiden / gespetter. Wat ik wel gehoord heb, was niks schokkends.quote:Op maandag 8 april 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
Wie snapt deze post op Twitter iemand iets gehoord hier
greysbones in BB / [BB 24 SC #51] Gezellige kletshoek deel 26
Ja, ze wil dit nu eenmaal niet, in begin zat Ashley ook altijd nog te smeren maar die heeft zich er overheen gezet maar Kan me voorstellen dan Alice dat niet wil.....is een stuk jonger en voelt zich bloot zonder make up. Zelfs als ze gaat slapen duikt ze helemaal onder de lakens.....Ze heeft ook een heel wit gezicht.....en misschien had ze permanente make up moeten nemen....zodat haar ogen meer spreken zonder al die poespas.quote:Op maandag 8 april 2024 08:43 schreef Joyce-43 het volgende:
JImmy gaat lopen dan zegt Alice wel gezellig zo eten samen he ook met het feit dat Randy nog aan eten was, maar zelf is ze geen 1x aan tafel geweest om gezellig mee te eten, altijd eerst makeup smeren
Heb net filmpje gemonteerd van alles en er is niets boeiends gezegd. Alleen ervaringen van Dilano buiten en Jimmy heeft verteld over de afgelopen dagen in het huis want Dilano heeft niet veel gezien.quote:Op maandag 8 april 2024 08:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, maar heb niet het volledige half uur geluisterd. Teveel kookgeluiden / gespetter. Wat ik wel gehoord heb, was niks schokkends.
heb jij ook een filmpje van gisteravond het feestje?quote:Op maandag 8 april 2024 09:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heb net filmpje gemonteerd van alles en er is niets boeiends gezegd. Alleen ervaringen van Dilano buiten en Jimmy heeft verteld over de afgelopen dagen in het huis want Dilano heeft niet veel gezien.
Award show en wie waarom nu genomineerd zijn bijv.
Was leuk om te zien even en maakt voor het spel geen fluit uit. Binnenkort op X, Insta in Tiktak
Heb het wel opgenomen, maar lag zelf op de bank tv te kijken. Maar heb niet echt een plek om het te plaatsen (max 10 min filmpjes).quote:Op maandag 8 april 2024 09:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb jij ook een filmpje van gisteravond het feestje?
ik was ook in slaap gevallen dus wilde eigenlijk het feestje terug kijken vandaar dat ik het vroegquote:Op maandag 8 april 2024 09:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heb het wel opgenomen, maar lag zelf op de bank tv te kijken. Maar heb niet echt een plek om het te plaatsen (max 10 min filmpjes).
Was er iets boeiends dat leuk is om op instagram/TikTok enzo te zetten ?
ja geloof dat ze wel ongeveer de tijd wisten jaquote:Op maandag 8 april 2024 09:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zullen ze gehoord hebben hoelaat ze moeten vertrekken omdat ze al helemaal aan het klaarmaken zijn
nee niet bij Glenn hoorquote:Op maandag 8 april 2024 09:53 schreef xdiashalizx het volgende:
Omg, ze heeft een foto van zichzelf volgens mij bij Glenn zijn bed gezet...
Hoe kan iemand zich zooooooo belangrijk vinden..![]()
![]()
Edit: ze is nu bezig met plakband op de foto doen en heeft hem in de cocoon geplakt..
Het valt me mee dat ze het hele huis niet behangen heeft met haar eigen fotoquote:Op maandag 8 april 2024 09:53 schreef xdiashalizx het volgende:
Omg, ze heeft een foto van zichzelf volgens mij bij Glenn zijn bed gezet...
Hoe kan iemand zich zooooooo belangrijk vinden..![]()
![]()
Edit: ze is nu bezig met plakband op de foto doen en heeft hem in de cocoon geplakt..
Zie mijn edit...quote:Op maandag 8 april 2024 09:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee niet bij Glenn hoor
en ze doet het als grap
Vraag me af of dit onder narcisme valt..quote:Op maandag 8 april 2024 09:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het valt me mee dat ze het hele huis niet behangen heeft met haar eigen foto
jawel je hebt haar 3 maanden kunnen zien maar je moest wel snel wezen hahaquote:
Nope, dat woord zit niet in haar vocabulaire..quote:Op maandag 8 april 2024 09:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wow..van bescheidenheid heeft zij geen last.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |