Niet een chique manier van het spel spelen. nul respect voor haar manier van spelen. Iiegen en mensen kapot maken is niet mijn ding..quote:Op zondag 7 april 2024 23:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat geeft ze letterlijk toe ja. Ze is nu goudeerlijk in hoe ze het spel speelt. Het is een tactiek. In het gewone leven acceptabel? Nee niet echt, in dit spel? absoluut. Ik vind het dapper dat ze nu volledig eerlijk is in hoe ze het spel heeft bekeken, gespeeld en bekijkt. Je kunt er van vinden wat je wilt, ik heb er respect voor.
Dat denk ik ook. Ik vind het jammer. Ik vind iedereen een winnaar die is overgebleven, maar ik vind het makkelijker te behappen als je met een gameplan wint dan liggend zonder wat te zeggen, maar dat is mijn mening.quote:Op zondag 7 april 2024 23:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Maar het gaat haar niet helpen.
Ja ik had het al vanaf het begin.quote:
Over lijken voor eigen gewin en tactisch de ja-knikkers uitzoeken om voor je karretje te spannen en op te stoken. En ondertussen ‘ik ik ik ik’quote:Op zondag 7 april 2024 23:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Niet een chique manier van het spel spelen. nul respect voor haar manier van spelen. Iiegen en mensen kapot maken is niet mijn ding..
Mee eens, maar hopelijk Alice.quote:Op zondag 7 april 2024 23:50 schreef B00STER het volgende:
Overigens hoop ik dat Alice of Jimmy wint, maar daar zullen ook wel weer hele teams tegen zijn
Ik gun het Alice of Randy inmiddels ook het meest. Jimmy ook wel. Glenn ook wel al vind ik hem te saai als winnaar, verder prima gast.quote:Op zondag 7 april 2024 23:50 schreef B00STER het volgende:
Overigens hoop ik dat Alice of Jimmy wint, maar daar zullen ook wel weer hele teams tegen zijn
Iedereen behalve Ashleyquote:Op zondag 7 april 2024 23:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik gun het Alice of Randy inmiddels ook het meest. Jimmy ook wel, Glenn ook wel.
Als je meeste tijd in de keuken neemt als criteria neemt klopt het wel ;p Wel meer dan alleen de pannenkoeken gedaan ook.quote:Op zondag 7 april 2024 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Over die awards, snap echt niet dat Jimmy die kook award niet heeft gewonnen ...![]()
Randy met zijn 1200 pannekoeken, hoezo ...
Begrijpelijk ook imoquote:Op maandag 8 april 2024 00:00 schreef Harry het volgende:
Ashley hemelde daarnet Tyron op. Hij was een lieve jongen.
Het was Doriana die als eerste het gedrag van Ashley veroordeelde. Tyron verafschuwde haar gewoon.
Alice wist dat nog als beste te verbloemen. Ook die heeft een hartgrondige hekel aan Ashley!
En het was dat er camera's in het Huis zijn, anders had Tyron hele andere termen tegen Ashley gebruikt.
quote:Op maandag 8 april 2024 00:00 schreef Harry het volgende:
Ashley hemelde daarnet Tyron op. Hij was een lieve jongen.
Het was Doriana die als eerste het gedrag van Ashley veroordeelde. Tyron verafschuwde haar gewoon.
Alice wist dat nog als beste te verbloemen. Ook die heeft een hartgrondige hekel aan Ashley!
En het was dat er camera's in het Huis zijn, anders had Tyron hele andere termen tegen Ashley gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |