Op de prijs...?quote:Op zondag 7 april 2024 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Asperges... mjom mjom mjom..
Zag ze al liggen in de winkel... ben me nog mentaal aan het voorbereiden
ik had die gelezen idd, ik heb ooit denk 20 jaar terug stukje gezien.,quote:
Nee deze is in de USA en onze @Prisha is going to chase itquote:Op zondag 7 april 2024 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
ik had die gelezen idd, ik heb ooit denk 20 jaar terug stukje gezien.,
maar deze is niet in onze regio denk?
owh vet, tis namelijk wel mooi, denk die laatste was niet geheel maar stukje in Luxemburg kwamen we hem toen tegen. blijft bizar om te zien welquote:Op zondag 7 april 2024 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee deze is in de USA en onze @:prisha is going to chase it
Oooit wat jaren geleden , toen mn moeder nog leefde verse wezen halen bij een boer bij @Lovely in de buurt ..quote:
Vast wel.quote:Op zondag 7 april 2024 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zou er een gerecht zijn met Paddo's en Asperges?
Hmmmmm - en ik zit net als een late night snack de laatste paar die ik hier nog in de conservenpot had stan, naar binnen te werken. Gerold in gedroogde Prociutto en met zonhalfgedroogde tomaatjes erbijquote:
Ik keek net een video ,.. Asperges in Jamon Serrano ...quote:Op zondag 7 april 2024 23:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmmmmm - en ik zit net als een late night snack de laatste paar die ik hier nog in de conservenpot had stan, naar binnen te werken. Gerold in gedroogde Prociutto en met zonhalfgedroogde tomaatjes erbij
Klopt en morgen krijgen we 70% verduistering hier. Ruim voldoende voor mijquote:Op zondag 7 april 2024 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee deze is in de USA en onze @:prisha is going to chase it
Jij kijkt thuis dus ..quote:Op zondag 7 april 2024 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt en morgen krijgen we 70% verduistering hier. Ruim voldoende voor mij
Ziet er lekker uit. Jammer dat ze hier in de VS amper witte asperges verkopen. Eigenlijk alleen maar groenequote:Op zondag 7 april 2024 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mjom...mjom...mjom...
[ afbeelding ]
Van mij moet je niet veel verwachten. Gaat @Prisha naar een stuk met totale verduistering?quote:Op zondag 7 april 2024 23:12 schreef chufi het volgende:
Mooie plaatjes zijn altijd welkom dev en @:prisha
Texas maar tis kut weer schijntquote:Op zondag 7 april 2024 23:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Van mij moet je niet veel verwachten. Gaat @:prisha naar een stuk met totale verduistering?
Het kopje...quote:Op zondag 7 april 2024 23:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmmmmm - en ik zit net als een late night snack de laatste paar die ik hier nog in de conservenpot had stan, naar binnen te werken. Gerold in gedroogde Prociutto en met zonhalfgedroogde tomaatjes erbij
Edit:
geinspireerd geraakt door hier![]()
Ik zie een gat in de marktquote:Op zondag 7 april 2024 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit. Jammer dat ze hier in de VS amper witte asperges verkopen. Eigenlijk alleen maar groene
UHuhmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op zondag 7 april 2024 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het kopje...
De tong strelend...
Verpletterend..
tegen het geHemelte.
Wegzuigend.
Zonder steken géén asperges!quote:Op zondag 7 april 2024 23:20 schreef chufi het volgende:
Blijkbaar kennen ze het niet dus... zou er verder geen moeite in steken
daaromquote:Op zondag 7 april 2024 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonder steken géén asperges!
Wow wat coolquote:Op zondag 7 april 2024 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, tussen 2 vergaderingen even naar buiten lopen met een raar brilletje op
2021 en nu pas online? Zag mn laatst staan en dacht doen of niet , maar vond de originele niet zo meende ik me te herinneren ... Mar is het nu wel de moeite waard ?quote:Op zondag 7 april 2024 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Had allenag in bed moeten liggen ronken...
Maar het bleek dat Dune online in HD is... dus moet ik dat nu kijken
2024quote:Op zondag 7 april 2024 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
2021 en nu pas online? Zag mn laatst staan en dacht doen of niet , maar vond de originele niet zo meende ik me te herinneren ... Mar is het nu wel de moeite waard ?
Nee dus .. de wand in oostelijke richting is gebroken dus massas lava die kant op ..quote:Op zondag 7 april 2024 23:49 schreef chufi het volgende:
deel 2 zei ik al ...
Die Iceland overflow lijkt ook over te zijn ..
thuisbezorgen in de regio zo laat .. ja dan vraag je dr omquote:Op maandag 8 april 2024 00:40 schreef kree het volgende:
dacht bestel nog ff snackje maar duurde wel heeeeeel lang.
Pciecs, een lekkere Elasserquote:Op zondag 7 april 2024 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eitje, halfzacht koken....
Achterham... in ongelijke rechthoek
Heel pakje gezouten roomboter.. au bain Marie
Asperges.. kont er af.. schil in de soep...
Drankje erbij...
...
Je bedoelt de rapture natuurlijk. We gaan eraan!quote:
Oh jaquote:Op maandag 8 april 2024 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bedoelt de rapture natuurlijk. We gaan eraan!
Kunnen ze daar niet mee wachten tot ik mijn aardappels op heb?quote:Op maandag 8 april 2024 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bedoelt de rapture natuurlijk. We gaan eraan!
Nee nee. Er liggen allemaal plaatsen in het stuk die vernoemd zijn naar bijbelse plekken, dus de wereld moet er wel aangaanquote:Op maandag 8 april 2024 10:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kunnen ze daar niet mee wachten tot ik mijn aardappels op heb?
Nou, vooruit dan maar.quote:Op maandag 8 april 2024 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Er liggen allemaal plaatsen in het stuk die vernoemd zijn naar bijbelse plekken, dus de wereld moet er wel aangaan
RIPquote:
Schiet lekker opquote:
Ja, de wereld zien vergaan staat op het lijstje van dingen die ik meegemaakt wil hebben voordat de aarde vergaat.quote:Op maandag 8 april 2024 16:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Schiet lekker op
[ afbeelding ]
Nogiets dat je altijd al hebt willen doen? Nog een kleine 2 uur
Wie heb je nu een stukje kleiner gemaakt?quote:
quote:Op maandag 8 april 2024 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie heb je nu een stukje kleiner gemaakt?
quote:
Mijn baas.quote:Op maandag 8 april 2024 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie heb je nu een stukje kleiner gemaakt?
Gemeen? Was ie lang?quote:
Nostradamusquote:Op maandag 8 april 2024 17:38 schreef pullup het volgende:
Nu vragen op de stream over hoe ze berekenen bij NASA waar en wanneer de eclips gaat zijn.![]()
Dacht dat ze dat al wat eeuwen geleden konden voorspellen
Het meest veelzijdige stukje vleesch?quote:
Die nostalgie kickt steeds rapper in zegquote:
Oh, ik vind het wisselend, lijkt wel aan de persoon te liggen.quote:
Hier staan een paar livestreams:quote:Op maandag 8 april 2024 18:13 schreef chufi het volgende:
waar te kijken... zag net al iets uit Colombia langskomen, maar of die echt was
Zou best kunnen, klopt wel met de baan die ik eerder zagquote:Op maandag 8 april 2024 18:13 schreef chufi het volgende:
waar te kijken... zag net al iets uit Colombia langskomen, maar of die echt was
Ja had ik al gezien ... doelde meer op welke van het vele aanbod ....quote:Op maandag 8 april 2024 18:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier staan een paar livestreams:
WKN / Totale zonsverduistering Noord-Amerika 08-04-2024
Ik zit nu ook livestreams te kijken , blijft prachtig!!quote:
En hoe zien nul biertjes er uit?quote:
Ontruiming van special area ..... ivm tornado, storms hagelbuien etc ... maar weet niet of Prisha daar ook heen is ...quote:Op maandag 8 april 2024 19:38 schreef pullup het volgende:
Geen goede berichten over het weer in Texas
Het schijnt wel te zien te zijn vanaf Boca Chicaquote:Op maandag 8 april 2024 19:38 schreef pullup het volgende:
Geen goede berichten over het weer in Texas
Dat is nooit een optie, dus waarom vraag je dat?quote:
Gewoon benieuwdquote:Op maandag 8 april 2024 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is nooit een optie, dus waarom vraag je dat?![]()
quote:Op maandag 8 april 2024 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik vind het wisselend, lijkt wel aan de persoon te liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 8 april 2024 21:38 schreef Treehut362 het volgende:
SzlapûhIk ga niet meer raden wat je input wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMG OMG wow wow fucking wowwwwwwwwquote:Op maandag 8 april 2024 12:21 schreef Puzzie het volgende:
Spannend @:Prisha !! Hoop dat je er wat van mee hebt gekregen /gezien of gaat zien
Gelukkig Prish...quote:Op maandag 8 april 2024 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
OMG OMG wow wow fucking wowwwwwwww![]()
![]()
![]()
Yihaaaaaa!!!!!!! Fuckin awesome puzz beeb !!!
Ik begrijp hieruit dat je het hebt kunnen zien?quote:Op maandag 8 april 2024 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Aww Prishybeeb je je hebt het meegemaakt!!! Yeahhhquote:Op maandag 8 april 2024 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 april 2024 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Helemaal nice dusquote:Op maandag 8 april 2024 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Helemaal mooiquote:Op dinsdag 9 april 2024 04:41 schreef Prisha het volgende:
We zijn alweer op de weg terug. In drie uurtjes gereden naar Sweetwater TX.
Ahhh wAs echt prachtig. Het was s nachts om 4 uur helder en om 7 uur toen ik opstond bewolkt. De wolken trokken wat weg maar om 11 was het weer dichtgetrokken. Toen first contact was, om 12:19, waren wolken weer weggetrokken en later kwamen ze weer.
Maar echt precies toen de totality begon hadden we een helder stuk en het brak helemaal open en konden we het perfect zien!
En direct na die 4 minuten totality trok het helemaal dicht. Ze zeggen dat het fenomeen solar cooling heet. Dat de wolken in het pad door het koelen verdwijnen
Kon mij niet schelen verder, ik was al blij dat het zo mooi was, en dan dat 4 minuten lang.
Echt super gaaf!!! Pas als ik weer in Californië ben kan ik de foto’s laden. Ze zijn denk ik mooi gelukt
Echt zoooo gaaf![]()
Wat ontzettend gaaf Prish!!quote:Op dinsdag 9 april 2024 04:41 schreef Prisha het volgende:
Ahhh wAs echt prachtig. Het was s nachts om 4 uur helder en om 7 uur toen ik opstond bewolkt. De wolken trokken wat weg maar om 11 was het weer dichtgetrokken. Toen first contact was, om 12:19, waren wolken weer weggetrokken en later kwamen ze weer.
Maar echt precies toen de totality begon hadden we een helder stuk en het brak helemaal open en konden we het perfect zien!
En direct na die 4 minuten totality trok het helemaal dicht. Ze zeggen dat het fenomeen solar cooling heet. Dat de wolken in het pad door het koelen verdwijnen
Kon mij niet schelen verder, ik was al blij dat het zo mooi was, en dan dat 4 minuten lang.
Echt super gaaf!!! Pas als ik weer in Californië ben kan ik de foto’s laden. Ze zijn denk ik mooi gelukt
Echt zoooo gaaf![]()
Gaafquote:Op maandag 8 april 2024 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat ontzettend tof dat het toch nog goed kwam!quote:Op dinsdag 9 april 2024 04:41 schreef Prisha het volgende:
Echt zoooo gaaf![]()
Mooien plaatjons chufquote:Op maandag 8 april 2024 22:40 schreef chufi het volgende:
Sorry maar dit is mooier dan de zon
[ afbeelding ]
BUNGOquote:
Weet niet hoe ik het filmpje hier uit moet halen,quote:
Elegantquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik het filmpje hier uit moet halen,
ook geen pandabeer
https://www.nu.nl/307548/(...)anse-dierentuin.html
Zo'n Bommetjequote:Op dinsdag 9 april 2024 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik het filmpje hier uit moet halen,
ook geen pandabeer
https://www.nu.nl/307548/(...)anse-dierentuin.html
Haha ik keek naar je UI maar dat nummer heb ik nu al weken niet meer gehoordquote:
Het is zelfs verboden in Tsjetsjeniëquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik keek naar je UI maar dat nummer heb ik nu al weken niet meer gehoord![]()
Dit weekend live in Amsterdamquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik keek naar je UI maar dat nummer heb ik nu al weken niet meer gehoord![]()
Joost?quote:
quote:
Blijft een opvang centrum he?quote:
Had het kunnen wetenquote:
Nahquote:
ik ook denk ik e ijshockeyquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi zo ... Nederland speelt later vanavond, maar ik ga Champions League kijken
dat volg ik nietquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ook denk ik e ijshockey
oost.finalserie
Dan is het avond. Wat een takke-weer vandaag. Ik ging vanochtend onverwacht toch maar naar kantoor ipv thuiswerken, en daarom met de auto. Blij toe.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
meestal na 18 uur zeggen we hier dat het avond is... ook al is het nog licht
Ik was vanochtend op de fiets, toen was het al niet best maar vergeleken met vanmiddag zelfs prima te doenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan is het avond. Wat een takke-weer vandaag. Ik ging vanochtend onverwacht toch maar naar kantoor ipv thuiswerken, en daarom met de auto. Blij toe.
Hoe ver moet je fietsen? En heb je wat beschutting?quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was vanochtend op de fiets, toen was het al niet best maar vergeleken met vanmiddag zelfs prima te doen
40 km gedaan en nee geen beschutting vol in de windquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe ver moet je fietsen? En heb je wat beschutting?
lekker langs het waterquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:03 schreef pullup het volgende:
[..]
40 km gedaan en nee geen beschutting vol in de wind
40km! Da's geen enkele reis woonwerkverkeer hoop ik?quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:03 schreef pullup het volgende:
[..]
40 km gedaan en nee geen beschutting vol in de wind
10 heen, ik geef een traning van 20 km en dan 10 terug. Soms nog zo'n rondje in de middag.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:06 schreef sigme het volgende:
[..]
40km! Da's geen enkele reis woonwerkverkeer hoop ik?
Ik fiets 40km woonwerk maar dat is dan 20km enkele reis. Met een (gewone) elektrische fiets vind ik dat goed te doen, met een normale fiets niet.
Waarom?quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is zelfs verboden in Tsjetsjenië
quote:
quote:De Russische deelrepubliek Tsjetsjenië verbiedt alle muziek die te snel of te traag is. Zo wil ze het Tsjetsjeense culturele erfgoed promoten. Door de nieuwe wet valt veel westerse muziek uit de boot. Ook het Russische volkslied voldoet trouwens niet aan de nieuwe regels.
Ben nu wel benieuwd welke snelheid wel is toegestaanquote:
. Alle muziek moet er, volgens een nieuwe wet, een tempo hebben tussen de 80 en 116 beats per minuut.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd welke snelheid wel is toegestaan
Klinkt als jouw droomland?quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
. Alle muziek moet er, volgens een nieuwe wet, een tempo hebben tussen de 80 en 116 beats per minuut.
En waar komen we dan uit?quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geef mij maar ritme, rokjes en Ricard
Iets zonnigs,quote:
Hoe waren de bollen?quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was vanochtend op de fiets, toen was het al niet best maar vergeleken met vanmiddag zelfs prima te doen
Het is inderdaad vol in het seizoen, vooral de rode velden sprongen er uit die vond ik wat feller rood dan andersquote:
Wat tof!quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is inderdaad vol in het seizoen, vooral de rode velden sprongen er uit die vond ik wat feller rood dan anders
Echt altijd leuk om langs te fietsen
Ah oefeningquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:29 schreef mario390 het volgende:
achter mijn wohning grote
brandweer-übung
Deze keer nietquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat tof!
Wil ik ook wel n keertje zien![]()
Nog mooie foto's gemaakt?
Een oefeningquote:
Ahja dan ga je hardquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze keer nietWas wat op de racefiets aan het toeren.
Tussen Hillegom en Lisse had ik de beste route, denk wat zuidelijker is er vast ook voldoende te vinden maar toen had ik iets te veel een weg die meer door de stadjes liep te pakkenquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahja dan ga je hard
Tof wel hoor, heerlijk weer
Nog aanraders voor welk gebied t mooiste us als ik ga?
Ohja das dan minder mooiquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Tussen Hillegom en Lisse had ik de beste route, denk wat zuidelijker is er vast ook voldoende te vinden maar toen had ik iets te veel een weg die meer door de stadjes liep te pakken
Volgens mij zijn er wel echt routes te vinden en uitgezet jaquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohja das dan minder mooi
Misschien is er ook wel echt n route speciaal langs die velden?
Zal eens kijken, thanks!
`knooppunten volgenquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel echt routes te vinden en uitgezet ja
Leuk, daar ga ik eens naar kijkenquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo iets @:happycharly
https://www.fietsen123.nl(...)bollenroute-voorhout
Oh ja dat zijn wel grote clubsquote:
Buiten-Mongolië?quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iets zonnigs,
blokhut,
aan het water,
50 hectare,
Vallei
Bergketen in de achtertuin.
1 x in de week regen
Dichtstbijzijnde stad op ongeveer 2 uur draf
Ik ben nog zoekende....
Ik gok voetbalquote:
Oeh, hoe heet ze?quote:Op dinsdag 9 april 2024 23:06 schreef chufi het volgende:
Dat ga ik jou verder niet aan je neus hangen ....
Ohw.quote:
Dan is er weer veel meer mogelijkquote:
Kon alsnog over voetbal gaanquote:
Dat heb ik zelfs gemist ..... Maar een engerd is het welquote:Op dinsdag 9 april 2024 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is er weer veel meer mogelijk
Enige wat ik vandaag over spanje las was iets met die engerd van Rubiales
Kans is best redelijk,quote:
Dat hoorde ik dus net ook in het Late Journaalquote:Op dinsdag 9 april 2024 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kans is best redelijk,
die hebben wel gespeeld vanavond
Kloptquote:Op dinsdag 9 april 2024 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kans is best redelijk,
die hebben wel gespeeld vanavond
Zit dat daar ook al inquote:Op dinsdag 9 april 2024 23:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dus net ook in het Late Journaal![]()
Ja, Gek hč?quote:
Jij wilde niet zeggen waar het over gingquote:
Maar het was dus niet voetbal, wat @chufi bedoeldequote:Op woensdag 10 april 2024 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij wilde niet zeggen waar het over ging
Nu raak ik in de warquote:Op woensdag 10 april 2024 00:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar het was dus niet voetbal, wat @:chufi bedoelde![]()
"Iets met Spanje"
Kan óók van alles zijn, trouwens!
Jij deed onnozzel ...quote:Op woensdag 10 april 2024 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij wilde niet zeggen waar het over ging
Ik ook nouquote:
Ik wist het werkelijk niet, het kan bij jou veel zijn,quote:
Dat was gisteren en gemistquote:Op woensdag 10 april 2024 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wist het werkelijk niet, het kan bij jou veel zijn,
Real was een goede optie,
maar een kookprogramma oid uit Spanje kan ook
Kan je niet terugkijken?quote:
Ja daar is een optie voor, maar ik vind het wel ok. er zijn ook andere kookprogramma'squote:Op woensdag 10 april 2024 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet terugkijken?
Ik heb geen idee wanneer ze daar wat uitzenden he
Daar heb ik dan meestal ook geen tijd voorquote:Op woensdag 10 april 2024 00:27 schreef chufi het volgende:
Ja herhalingen op o.a. de zondag meestal ..
Keuzes ja, er is meer dan genoeg om je dag te vullenquote:Op woensdag 10 april 2024 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar is een optie voor, maar ik vind het wel ok. er zijn ook andere kookprogramma's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 10 april 2024 00:39 schreef Treehut362 het volgende:
tot Morgen!
61 jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |