Ja wrijf het nog even in.quote:Op zondag 28 april 2024 19:48 schreef franklop het volgende:
Tegen @:johannes_vermeer in een ronde zonder rittenkoers is wel fijn
Ja sorry! Ik heb zoveel kopmannen dat er wel altijd 1 of 2 niet door het ijs zakkenquote:Op zondag 28 april 2024 19:14 schreef hhh38 het volgende:
Gefeliciteerd @:johannes_vermeer !
Mijn renners hebben er alles aan gedaan, zelfs tot aan hopeloze solo's van Cavagna en G. Martin. Maar toch verloren met de 4e score van de ronde
Ik ook. De ondergang van Vitesse is er niks bij. Ik heb op dit moment gewoon niemand die iets kan en scoort.quote:
Giro heb ik volgens mij geeneens iemand aan de start staan.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ook. De ondergang van Vitesse is er niks bij. Ik heb op dit moment gewoon niemand die iets kan en scoort.
Ik start met Fiorelli, Lonardi, Fortunato, Cepeda en Lipowitz. Wat jij @Fretwork?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:14 schreef Pino112 het volgende:
Je zou het bijna vergeten, maar de komende drie weken is speelronde 27 bezig. Dit zal betekenen dat de stand van speelronde 28 t/m 30 inclusief de virtuele stand van 27 is.
Speelschema speelronde 27:
[ afbeelding ]
Veel plezier allen.
Even gekeken op PCS en je hebt er eentje: Plapp!quote:
Plapp..niemand. Dat is min of meer gelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Even gekeken op PCS en je hebt er eentje: Plapp!
Ik zet daar Milan, Gaviria, Valter, Lutsenko en Kamp tegenover. Dat moet inderdaad wel goed komen.
Ik volgens mij alleen Rubio en Zanoncello, kan best spannend wordenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 22:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik start met Fiorelli, Lonardi, Fortunato, Cepeda en Lipowitz. Wat jij @:Fretwork?
Giro is prima begonnen, ik maak me nog niet drukquote:Op zondag 5 mei 2024 22:28 schreef Pino112 het volgende:
Met twee verliespartijen op rij doet @:hhh38 voorlopig afstand van de leidende positie.
Uitslag speelronde 26:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 26:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 mei 2024 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Giro is prima begonnen, ik maak me nog niet druk
Oh ik heb ook Madis Smikkelsquote:Op zondag 5 mei 2024 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Giro is prima begonnen, ik maak me nog niet druk
Waar precies niet?quote:Op maandag 13 mei 2024 14:17 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
NK tijdrit zie ik niet direct ergens staan
Wanneer deze wordt geredenquote:Op maandag 13 mei 2024 14:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar precies niet?
USA valt toch gewoon in de top 10 landen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |