Word hijquote:Op maandag 8 april 2024 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Ik probeerde een gebbetje uit te halen met @:tong80, helaas hapte hij niet. Word hij dan toch volwassen??
quote:Op maandag 8 april 2024 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Ik probeerde een gebbetje uit te halen met @:tong80, helaas hapte hij niet. Word hij dan toch volwassen??
Gebruik jij eigenlijk ook die stokers van de tandarts?quote:Op maandag 8 april 2024 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Die kan je ook gewoon in de supermarkt halenquote:Op maandag 8 april 2024 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gebruik jij eigenlijk ook die stokers van de tandarts?
Bram?quote:Op maandag 8 april 2024 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 april 2024 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat @GGMM zegtquote:Op maandag 8 april 2024 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kan je ook gewoon in de supermarkt halen
Had bad dat VBL-SCquote:Op maandag 8 april 2024 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had bad dat VBL-SC heet of qua temperatuur in de kamer waar jij zit?
Ik vroeg niet waar je ze koopt. Maar genoteerd.quote:
Ladagequote:
Jaquote:Op maandag 8 april 2024 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had bad dat VBL-SC heet of qua temperatuur in de kamer waar jij zit?
Hangt af van haar mood hè.quote:Op maandag 8 april 2024 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb jij hier voor over?
[ x ]
Is dit inclusief rode vlekken??quote:Op maandag 8 april 2024 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb jij hier voor over?
[ x ]
Op zuid is het zwartquote:Op maandag 8 april 2024 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier nog wel bewolkt maat. Zo naar Roffa (@:Kingroland) hopelijk schijnt daar het zonnetje.
wtfquote:Op maandag 8 april 2024 13:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Op zuid is het zwart
@:caland @:fetx @:wereldgozer @:rambodirk @:zipportal @:gurneyisbestoke
Dat is het toch altijd?quote:Op maandag 8 april 2024 13:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Op zuid is het zwart
@:caland @:fetx @:wereldgozer @:rambodirk @:zipportal @:gurneyisbestoke
Over 2 maanden ben ik weer beperkt aanwezig!quote:Op maandag 8 april 2024 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit hier zelden om 12:00 en zelfs @:scrummie is weer terug van weggeweest.
Je bent maar gewoon aanwezig bij het EK.quote:Op maandag 8 april 2024 13:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Over 2 maanden ben ik weer beperkt aanwezig!
Als ze zich er maar niet mee gaat bemoeien.quote:Op maandag 8 april 2024 13:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent maar gewoon aanwezig bij het EK.
Mag met aanhang.
Maar dat kijk ik waarschijnlijk met mijn pa, en dan ben ik sowieso niet echt op FOK! aanwezig.quote:Op maandag 8 april 2024 13:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent maar gewoon aanwezig bij het EK.
Mag met aanhang.
Jammer.quote:Op maandag 8 april 2024 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat kijk ik waarschijnlijk met mijn pa, en dan ben ik sowieso niet echt op FOK! aanwezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |