quote:Op zondag 7 april 2024 18:18 schreef Zoon_John het volgende:
Europarcs waardeloze vakantiebestemming.
Ik ga NU boeken!quote:Op zondag 7 april 2024 19:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind eigenlijk dat die dame gewoon mag voetballen in dat dames elftal.quote:Op maandag 8 april 2024 08:23 schreef Oriente het volgende:
De vrouwen van amateurclub WV-HEDW uit Watergraafsmeer hebben een verweerschrift naar de KNVB gestuurd, nadat de voetbalbond heeft besloten dat een non-binaire speler niet in de ploeg mag voetballen. De speelsters scharen zich massaal achter de non-binaire keeper Jays.
woked
Sinds jij een Amerikaanse vriendin hebt ben je helemaal veranderd.quote:Op maandag 8 april 2024 09:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat die dame gewoon mag voetballen in dat dames elftal.
Nee hoor, deze is geboren als meisje dus dan klopt het toch biologisch.quote:Op maandag 8 april 2024 09:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds jij een Amerikaanse vriendin hebt ben je helemaal veranderd.
Daar denk ik nog even over na.quote:Op maandag 8 april 2024 09:29 schreef GGMM het volgende:
Ga je binnenkort ook je voornaamwoorden in je onderschrift zetten?
Las laatst dat een omgebouwde vrouw het wereldrecord powerliften had verbroken.quote:Op maandag 8 april 2024 09:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat die dame gewoon mag voetballen in dat dames elftal.
Klein verschilletje.quote:Her total weight lifted in squat, bench and deadlift resulted in a final score of 597.5 kilograms, which was over 200 kilograms more than her closest opponent, SuJan Gill, who finished at 387.5 kilograms.
Ja dit is wel weer compleet gestoord natuurlijk.quote:Op maandag 8 april 2024 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Las laatst dat een omgebouwde vrouw het wereldrecord powerliften had verbroken.
[..]
Klein verschilletje.
Oh, dat dan weer wel.quote:Op maandag 8 april 2024 09:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dit is wel weer compleet gestoord natuurlijk.
Maar hij/hem heeft wel allemaal troep geslikt om op een man te lijken.quote:Op maandag 8 april 2024 09:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, deze is geboren als meisje dus dan klopt het toch biologisch.
Dat is het punt, je moet een grens trekken, dat het een keeper/keepster in een onderafdeling is moet niet uitmaken.quote:Op maandag 8 april 2024 09:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dit is wel weer compleet gestoord natuurlijk.
Ja het lijkt erop, maar volgens mij heeft ze er fysiek geen voordeel van toch? Als dat wel zo is dan ben ik het met je eens.quote:Op maandag 8 april 2024 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar hij/hem heeft wel allemaal troep geslikt om op een man te lijken.
Daarnaast heeft hij/hem zelf in zijn/hij paspoort laten zetten dat het een man is, met het doel om als man behandeld te worden. Dan wordt je al s man behandeld en dan ga je lopen janken.
Misschien moet hij eens een afspraak maken met een psychiater
Dat lijkt me wel. Hij is in transitie geweest. Pas daarna kwam hij erachter dat hij geen man is. (oepsie)quote:Op maandag 8 april 2024 09:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja het lijkt erop, maar volgens mij heeft ze er fysiek geen voordeel van toch?
Adi keert zich om in z'n graf.quote:In Duitsland mogen non-binaire en trans voetballers inmiddels zelf kiezen of ze in de mannen- of vrouwenploeg spelen. "Dat willen we uiteindelijk ook hier bereiken", zegt Tessa. "Dat de KNVB het zo inclusief mogelijk maakt voor iedereen om mee te doen. Dat iedereen gewoon het team mag kiezen waarin die wil spelen."
Hm oke, dan ben ik het met je eens.quote:Op maandag 8 april 2024 09:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Hij is in transitie geweest. Pas daarna kwam hij erachter dat hij geen man is. (oepsie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |