Welke Belg wel?quote:Op zondag 7 april 2024 17:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Gianni is geen genot om naar te luisteren.
Had dus 19x 1e moeten zijn. Amateur.quote:Op zondag 7 april 2024 17:06 schreef Szura het volgende:
Thieu dit seizoen (inclusief cross)
16x 1e
1x 2e (G-W)
1x 5e (Benidorm met crash)
1x 10e (M-SR als sprintaantrekker)
Gedesillusioneerde woorden tegenwoordig vooral wel.quote:Op zondag 7 april 2024 17:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Uit Wout komen wel verstandige woorden meestal
"Hey maat, zie dat je er weer een lekkere training op hebt zitten. Ik heb zelf ook getraind, toch wel 59.9 kilometer.quote:
Dan moet Pogiboy eerst op een legoblokje trappenquote:Op zondag 7 april 2024 17:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mathieu wordt beter en beter, hij pakt LBL?
Hangt er af, La Redoute is vrij lang. Waarschijnlijk moet hij voor dat punt al demarreren...quote:Op zondag 7 april 2024 17:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
Dit zou wel een van de zeldzame keren zijn waarin niet-olympische prestaties olympische prestaties zouden overschaduwen, of iemand moet wel heel bizar uithalen in Parijs.quote:Op zondag 7 april 2024 17:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In een Olympisch jaar is dat niet zeker
Hij kan zelf ook nog uithalen daar natuurlijk.quote:Op zondag 7 april 2024 17:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit zou wel een van de zeldzame keren zijn waarin niet-olympische prestaties olympische prestaties zouden overschaduwen, of iemand moet wel heel bizar uithalen in Parijs.
Asgreen in de vlucht van de dag in een armzalige poging nog even in beeld te rijden, dat ene piekjaar wordt met het jaar meer verdacht.quote:Op zondag 7 april 2024 17:25 schreef Szura het volgende:
Beste QS: Lampaard 36e op meer dan 7 minuten
Asgreen op ruim een kwartier gefinisht
Maar goed dat Patlef dit niet live heeft hoeven zien
Ja, dan zou het natuurlijk helemaal gedaan (moeten) zijnquote:Op zondag 7 april 2024 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij kan zelf ook nog uithalen daar natuurlijk.
Geen idee wie dat moet doen...de baanwielrenners misschien.quote:Op zondag 7 april 2024 17:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit zou wel een van de zeldzame keren zijn waarin niet-olympische prestaties olympische prestaties zouden overschaduwen, of iemand moet wel heel bizar uithalen in Parijs.
Dat moet dan Harrie zijn, maar de Australiërs zitten de trein op de hielen. En keirin is ook altijd een loterij.quote:Op zondag 7 april 2024 17:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen idee wie dat moet doen...de baanwielrenners misschien.
Niet heel gekquote:
Dat was er ook echt wel een beetje over. En vrij onnodig, hij had prima op de baan kunnen blijven.quote:
ons aller Femke natuurlijkquote:Op zondag 7 april 2024 17:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen idee wie dat moet doen...de baanwielrenners misschien.
Ja, die waren spannend!quote:Op zondag 7 april 2024 17:43 schreef H.Vviv het volgende:
De NOS gaat maar de laatste vier kilometer herhalen.
Ze finishten ook veel te vroeg!quote:Op zondag 7 april 2024 17:43 schreef H.Vviv het volgende:
De NOS gaat maar de laatste vier kilometer herhalen.
Tja, Zeeland.quote:Op zondag 7 april 2024 18:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik vernam laatst in een podcast dat de broertjes Van Dijke niet bekend staan als de meest heldere lichten, dat kunnen we bij deze bevestigen.
Maar zijn er wel slimme wielrenners?quote:Op zondag 7 april 2024 18:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik vernam laatst in een podcast dat de broertjes Van Dijke niet bekend staan als de meest heldere lichten, dat kunnen we bij deze bevestigen.
quote:Op zondag 7 april 2024 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Poulidor voorspelde dat Mathieu vier keer Parijs-Roubaix zou winnen. Toch al mooi halverwege nu.
Hij ging ook de tour winnen volgens Poulidorquote:Op zondag 7 april 2024 17:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Poulidor voorspelde dat Mathieu vier keer Parijs-Roubaix zou winnen. Toch al mooi halverwege nu.
Gaan ze nog steeds te snel?quote:Op zondag 7 april 2024 18:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
Fotoverslagje volgt morgen. Ben pas na 21u thuis. En morgen gaat weer op tijd de wekker Oh ja het bos van wallers is overrated als kijkplaats
Ik ben er wel erg benieuwd naar nu. In P-R is hij topfavoriet en maakt hij die rol helemaal waar, waardoor het eigenlijk niet erg spannend is. In LBL is dat wel anders. Daar kan het maar zo juist erg spannend worden.quote:Op zondag 7 april 2024 17:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
Daar is hij hoogstens een outsider als Tadej aan de start staat.quote:Op zondag 7 april 2024 19:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ben er wel erg benieuwd naar nu. In P-R is hij topfavoriet en maakt hij die rol helemaal waar, waardoor het eigenlijk niet erg spannend is. In LBL is dat wel anders. Daar kan het maar zo juist erg spannend worden.
Vraag is ook hoe fris hij nog is.quote:Op zondag 7 april 2024 19:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar is hij hoogstens een outsider als Tadej aan de start staat.
Bij een DSQ denk ik ook eerder aan iemand die helemaal uit de wedstrijd/uitslag wordt geschrapt (zoals Tarling), maar waarschijnlijk voelt het wel zo voor van Dijke ja. Heeft dan ook de “pech” dat de groep erachter relatief groot wasquote:
Ja, diskwalificatie was niet het juiste woord. Maar goed, terugzetten had niet gehoeven van mij. Na de top 20 zie je vaak renners midden terrein meepakken, volgens mij nog nooit iemand over terugzetten gehoord.quote:Op zondag 7 april 2024 20:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij een DSQ denk ik ook eerder aan iemand die helemaal uit de wedstrijd/uitslag wordt geschrapt (zoals Tarling), maar waarschijnlijk voelt het wel zo voor van Dijke ja. Heeft dan ook de “pech” dat de groep erachter relatief groot was
Is ie teruggezet vanwege die aanval over het rode gebied of vanwege het afsnijden van de bocht in de laatste ronde?quote:Op zondag 7 april 2024 20:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ja, diskwalificatie was niet het juiste woord. Maar goed, terugzetten had niet gehoeven van mij. Na de top 20 zie je vaak renners midden terrein meepakken, volgens mij nog nooit iemand over terugzetten gehoord.
Ik kan enkel vinden dat het komt door het verlaten van het parcours, wat voor beide zou kunnen zijn.quote:Op zondag 7 april 2024 20:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is ie teruggezet vanwege die aanval over het rode gebied of vanwege het afsnijden van de bocht in de laatste ronde?
Ik vond dat eerste niet zo erg. Anders is er helemaal geen plek voor een verrassingsaanval uit zo'n grote groep. Dat afsnijden in de laatste bocht was dom en onnodig.quote:Op zondag 7 april 2024 21:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik kan enkel vinden dat het komt door het verlaten van het parcours, wat voor beide zou kunnen zijn.
Geen 'nieuwe wielrennen' retoriek, of is dat alleen weggelegd voor de maand juli?quote:
Trotse OpaGODquote:
O man, wat ergerde ik mij aan Stef toen hij begon te vertellen dat het zo wel saai begint te worden.quote:Op zondag 7 april 2024 17:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, die waren spannend!
Nou ja, samenvattingen zat denk ik... de NOS zal er ook nog wel een paar vertonen.
Met een mopperende Stef Clement: "wat saai allemaal."
Fijne zondagavond iedereen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |