Nope, polls zijn niet meer te vertrouwen in deze fase.quote:Op zondag 7 april 2024 12:29 schreef kiki2024 het volgende:
het gaat morgen eindelijk gebeuren. ashley naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
randy staat ver voor op de polls. wat een feest
randy staat met 28% voor. we hebben het niet over 3 of 4%.quote:Op zondag 7 april 2024 12:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nope, polls zijn niet meer te vertrouwen in deze fase.
quote:Op zondag 7 april 2024 12:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nope, polls zijn niet meer te vertrouwen in deze fase.
Niet alleen voor Ashley.quote:Op zondag 7 april 2024 12:29 schreef freaky40 het volgende:
Stembommetjes voor Ashley in de making as we speak.
Zegt niets, dat zagen we gisteren.quote:Op zondag 7 april 2024 12:31 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
randy staat met 28% voor. we hebben het niet over 3 of 4%.
De eerste dagen stond Tom als favorietquote:
gister was het verschil tussen randy en tom maar een paar %. dit is andere koek. bereid je maar voor op haar vertrek morgenquote:
Jij spreekt in raadselen, net als Mario...quote:Op zondag 7 april 2024 12:29 schreef freaky40 het volgende:
Stembommetjes voor Ashley in de making as we speak.
Ik bereid me niet voor want ze gaat niet.quote:Op zondag 7 april 2024 12:33 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
gister was het verschil tussen randy en tom maar een paar %. dit is andere koek. bereid je maar voor op haar vertrek morgen
Is geen raadsel aan. Het is zoals het is.quote:Op zondag 7 april 2024 12:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jij spreekt in raadselen, net als Mario...
Nee idd. Zij kruipt...quote:Op zondag 7 april 2024 12:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik bereid me niet voor want ze gaat niet.
Zojuist twee bommen gedropt voor Randyquote:
Lolquote:Op zondag 7 april 2024 12:36 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk wel dat Ashley vertrekt maar dat ze naar de secret room gaat. Die kaart is nog niet getrokken dit seizoen.
Zo is dat. Zij heeft deze BB gedomineerd.quote:Op zondag 7 april 2024 12:36 schreef Verida het volgende:
Als ze gaat, kan ze met opgeheven hoofd het huis uit. Ze heeft de finaleweek gehaald en een leuke tijd gehad.
En het spel gespeeld zoals ze het wilde spelen.
Blijven hopen!!quote:Op zondag 7 april 2024 12:36 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk wel dat Ashley vertrekt maar dat ze naar de secret room gaat. Die kaart is nog niet getrokken dit seizoen.
Opgeheven hoofd met die marmot in haar nek.quote:Op zondag 7 april 2024 12:36 schreef Verida het volgende:
Als ze gaat, kan ze met opgeheven hoofd het huis uit. Ze heeft de finaleweek gehaald en een leuke tijd gehad.
En het spel gespeeld zoals ze het wilde spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |