ja laten we een cadeau kopen voor Tom van 10.000 euro ofzoquote:Op zondag 7 april 2024 09:20 schreef rinardo het volgende:
ja
[ link | afbeelding ]
https://steunactie.nl/actie/cadeau-voor-tom-1/-35204
Lijkt mij ook nog wel gęnant om aan te nemen.quote:Op zondag 7 april 2024 09:22 schreef Paul het volgende:
[..]
ja laten we een cadeau kopen voor Tom van 10.000 euro ofzo
1 persoon 1000 euro niet normaalquote:Op zondag 7 april 2024 09:21 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ty is heel vaak heel vrolijk geweest. Het lag niet aan Ty dat de boel daar toxic werd.quote:Op zondag 7 april 2024 09:24 schreef Adat231 het volgende:
Ik vond ty zoveel leuker gisteren en vandaag. Jammer dat hij dat vrolijke smoeltje minder vaak op had in het huis
Dat gaat gewoon veel te ver , werkelijk doorgeslagen die fans.quote:Op zondag 7 april 2024 09:31 schreef -river- het volgende:
Ten eerste slaat het naar mijn mening ook nergens op, de fans willen hem bedanken dat ze naar hem hebben mogen kijken en verzamelen daarom een bedrag zodat hij met zijn moeder en zoon naar euro Disney kan.
Hi kan denk ik wel 10 x naar eurodisney haha, zal nog wel minimaal 10000 wordenquote:Op zondag 7 april 2024 09:31 schreef -river- het volgende:
Ten eerste slaat het naar mijn mening ook nergens op, de fans willen hem bedanken dat ze naar hem hebben mogen kijken en verzamelen daarom een bedrag zodat hij met zijn moeder en zoon naar euro Disney kan.
Mee eens.quote:Op zondag 7 april 2024 09:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon veel te ver , werkelijk doorgeslagen die fans.
Te ziek voor woorden
Was even leuke stream en een verwennerij een lekker ontbijtje voor de bewonersquote:Op zondag 7 april 2024 09:28 schreef Verida het volgende:
zo, dan kijk je een keer niet vroeg![]()
ik kan me die honger naar die krant zo goed voorstellen, al die tijd geen gedrukte letters meer gezien, ik zou dan zelfs een pak hagelslag hardop gaan lezen![]()
Leuk gedaan van BB om Ty op deze manier toch nog afscheid te laten nemen, met die Freeze, dat zal ze wel weer een boost geven
en dat geld ophalen voor Tom vind ik achterlijk, wat een idioot gedoe van een stelletje fanaten
Jaarabonnementquote:Op zondag 7 april 2024 09:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Hi kan denk ik wel 10 x naar eurodisney haha, zal nog wel minimaal 10000 worden
Persoonlijk vind ik vliegtuigjes niet te vergelijken met een crowdfunding omdat iemand niet gewonnen heeft.quote:Op zondag 7 april 2024 09:37 schreef marky het volgende:
Je kan er vanalles van vinden maar als je het gevoel hebt daar geld aan te moeten geven wie ben ik om het te veroordelen. Na 15 vliegtuigjes sta ik nergens meer van te kijken.
Het slaat allebei nergens op.quote:Op zondag 7 april 2024 09:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik vliegtuigjes niet te vergelijken met een crowdfunding omdat iemand niet gewonnen heeft.
Waren toch gewoon aan het pratenquote:Op zondag 7 april 2024 09:38 schreef -river- het volgende:
Jimmy zoekt Alice op maar ze moet niet echt iets van hem.
Geld geven vind ik wel raar.quote:Op zondag 7 april 2024 09:37 schreef marky het volgende:
Je kan er vanalles van vinden maar als je het gevoel hebt daar geld aan te moeten geven wie ben ik om het te veroordelen. Na 15 vliegtuigjes sta ik nergens meer van te kijken.
Wat een onzin, voor wie dan ook. Waarom steunen? Niet eens zeker dat hij eruit is. Tis een spel he😋quote:Op zondag 7 april 2024 09:21 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |