sieraden online verkopenquote:Op woensdag 10 april 2024 21:03 schreef PinkLow het volgende:
Ik zie nu dat Alice ondernemer is ...
Wat doet ze dan?
Dropshipperquote:Op woensdag 10 april 2024 21:03 schreef PinkLow het volgende:
Ik zie nu dat Alice ondernemer is ...
Wat doet ze dan?
Ga ik het zo nog even terug luisterenquote:
Ze zei: Jij was mijn king. Nu weet ik het weer.quote:
Ja, dat was wel pijnlijk voor Ashley, hoe ze allebei vandaag zeiden dat het zo'n leuke dag was geweestquote:Op woensdag 10 april 2024 21:11 schreef Gert het volgende:
Randy en Jimmy: we hebben een leuke dag gehad. Ja, Ashley vanochtend weg, dat was even gek, maar daarna...
O king.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zei: Jij was mijn king. Nu weet ik het weer.
quote:Op woensdag 10 april 2024 21:11 schreef Gert het volgende:
Randy en Jimmy: we hebben een leuke dag gehad. Ja, Ashley vanochtend weg, dat was even gek, maar daarna...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 🤣🤣🤣🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 10 april 2024 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]Haha ja las het. Inclusief de verontwaardiging ("Leuk zeg, voor z'n vrouw, en leuk voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 🤣🤣🤣🤣SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook.")
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
Klopt en straks nog 3....quote:Op donderdag 11 april 2024 20:42 schreef superniger het volgende:
Wat een dooie boel met maar 4 bewoners.
schiet op steeds geld uit die potquote:
Jepquote:Op donderdag 11 april 2024 20:52 schreef superniger het volgende:
Ik denk dat Randy het goed heeft met verwacht = 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |