Zoals Rusland in onze achtertuin doet?quote:Op zondag 7 april 2024 22:52 schreef Origami94 het volgende:
Rusland en China zullen het nooit accepteren dat de VS en Israel oorlogje gaan spelen in hun achtertuin
Daarom gaat Iran niets serieus ondernemen voordat ze zelf een kernwapen hebben.quote:Op zondag 7 april 2024 22:44 schreef Ali_boo het volgende:
Reuze benieuwd hoe dit zich zal ontwikkelen
[ x ]
Moet te doen zijn in een week. Wordt dat wel rete onstabiel, maar als het zo ver is opeens ontzettend stabiel.quote:Op zondag 7 april 2024 23:04 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Daarom gaat Iran niets serieus ondernemen voordat ze zelf een kernwapen hebben.
Denk dat ze het logistiek nogal onderschatten hoe moeilijk het is 400.000 soldaten te sturen naar Israel vanuit Yemen zonder vliegtuigen, boten en vrije doorgang door Saudi Arabie en daarna ze te bevoorraden voor maanden.quote:Op zondag 7 april 2024 22:21 schreef Ali_boo het volgende:
We hebben dus Hezbollah, Hoethi's die mee zullen vechten samen met Iran
Was dat het of is er nog meer?
[ x ]
ja ik ookquote:Op zondag 7 april 2024 22:13 schreef Ali_boo het volgende:
Hier ben ik het vreemd genoeg mee eens
[ x ]
een beperkte kernoorlog is echt niet ver , gevolg een enorme shock op de beurzen in de wereldquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:41 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
De haat is zo groot
Dat ze ook in staat zijn om het te gebruiken.
Dus ja ik zie rustige kernramp gebeuren daar in die zandbak.
Is het niet zo, dan?quote:
Wat een kinderretoriekquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:12 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Nee is geen juiste woord. Want niemand weet precies wat Iran allemaal in huis heeft. 1 ding ze hebben wel spullen en kennis in huis om een kernmacht te worden. Sterker nog als ze willen, vragen ze gewoon van Poetin of Kim jung of ze eentje willen geven. Dat is namelijk niet moeilijk.
Het moeilijk aan daarin is dat Iran onvoorspelbaar zijn. Ze hebben genoeg mensen die graag zijn leven voor geven. Net als Hamas. Het bestaat kans dat ze toch eentje in bezit heeft. Ik hoop alleen dat ik mis heeft.
Alleen de VS heeft deze ingezet. De rest van het westen niet dus hoe jij erbij komt dat het hele westen kernwapens heeft ingezet.quote:Op maandag 8 april 2024 22:42 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wat een kinderretoriekja Putin en Kim geven zo een kernbom weg.
Altijd die fobie tegen het Oosten. Terwijl het Westen de enige is die ooit een kernwapen heeft gebruikt en de meeste kernbommen heeft.
Mijn bier staat koud en de popcorn is gereed.quote:
ik vermoedt dat israel precies weet hoe ver ze zijn, en voordat het zover is gaan we een giga luchtaanval krijgen van israel op iran en dan is het weer afgelopen met hun nuke aspiraties. israle gaat dat risico echt niet accepteren, dat iran een bom op israel gooit.quote:Op zondag 7 april 2024 23:04 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Daarom gaat Iran niets serieus ondernemen voordat ze zelf een kernwapen hebben.
Inderdaad. Daarom lijkt me deze potentiële oorlog Israel wel goed uit te komen. Kunnen ze meteen het Iraanse kernwapenprogramma een paar decennia terug de tijd in sturen.quote:Op maandag 8 april 2024 23:21 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik vermoedt dat israel precies weet hoe ver ze zijn, en voordat het zover is gaan we een giga luchtaanval krijgen van israel op iran en dan is het weer afgelopen met hun nuke aspiraties. israle gaat dat risico echt niet accepteren, dat iran een bom op israel gooit.
Dat gaat Iran niet eens doen, want dan worden ze zelf helemaal weg gebombardeerd.quote:Op maandag 8 april 2024 23:21 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik vermoedt dat israel precies weet hoe ver ze zijn, en voordat het zover is gaan we een giga luchtaanval krijgen van israel op iran en dan is het weer afgelopen met hun nuke aspiraties. israle gaat dat risico echt niet accepteren, dat iran een bom op israel gooit.
ja dat hebben ze ongetwijfeld een scriptje voor klaar liggenquote:Op maandag 8 april 2024 23:57 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom lijkt me deze potentiële oorlog Israel wel goed uit te komen. Kunnen ze meteen het Iraanse kernwapenprogramma een paar decennia terug de tijd in sturen.
misschien stiekumquote:Op maandag 8 april 2024 23:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat gaat Iran niet eens doen, want dan worden ze zelf helemaal weg gebombardeerd.
Oh? Grepen ze ook in toen de Amerikanen Irak binnenvielen, Of toen ze hun Servische broeders bombardeerden?quote:Op zondag 7 april 2024 22:52 schreef Origami94 het volgende:
Rusland en China zullen het nooit accepteren dat de VS en Israel oorlogje gaan spelen in hun achtertuin
De VS is het westen. Als zij oorlogje spelen, moet de rest meedoenquote:Op maandag 8 april 2024 22:50 schreef HSG het volgende:
[..]
Alleen de VS heeft deze ingezet. De rest van het westen niet dus hoe jij erbij komt dat het hele westen kernwapens heeft ingezet.
[..]
Mijn bier staat koud en de popcorn is gereed.
Of in Afghanistan, nota bene een aangrenzend buurland.quote:Op dinsdag 9 april 2024 04:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oh? Grepen ze ook in toen de Amerikanen Irak binnenvielen, Of toen ze hun Servische broeders bombardeerden?
Fout, Europa en Australie horen ook bij 'het westen' en zelfs sommige Aziatische landen worden ook onder die noemer geschaard. En het staat iedereen vrij om niet mee te doen als de Amerikanen oorlogje gaan spelen, zoals Frankrijk en Duitsland die niet meededen toen de Amerikanen Irak binnenvielen. Dan gaan ze wel als een verongelijkte kleuter lopen stampvoeten, maar niemand MOET meedoen met de Amerikanen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:58 schreef Origami94 het volgende:
[..]
De VS is het westen. Als zij oorlogje spelen, moet de rest meedoen
Logisch. Maar succes met Hezbollah daarvan te overtuigen. "Hey jongens, als wij Israël direct aanvallen bombarderen ze Teheran volledig te touwtyfus in. We hebben daarom een beter idee: Jullie gaan het doen!"quote:Op dinsdag 9 april 2024 08:11 schreef Aether het volgende:
Tehran unlikely to attack Israel directly, wants proxies to carry out attacks instead – CNN
https://www.timesofisrael(...)attacks-instead-cnn/
Tot nu toe lukt dat Iran aardig. Genoeg bloeddorstige idioten daar in de regio.quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Logisch. Maar succes met Hezbollah daarvan te overtuigen. "Hey jongens, als wij Israël direct aanvallen bombarderen ze Teheran volledig te touwtyfus in. We hebben daarom een beter idee: Jullie gaan het doen!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |