Vond de live opvallend anti tom. 11 weken op 1 staan en randy als laatste en dan deze uitslag. Ach wonderen zijn de wereld nog niet uit. Als dan volgende week ook maar een wonder gebeurt en ashley en maandag of woensdag uit vertrektquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:09 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Denk dat tijdens de live nog heel veel gestemd heeft
Heel vreemd idd , ik had nog gekeken .quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:06 schreef Frummelie het volgende:
Hmmm vaag, voor het eerst dat de poll van Salar en andere uitslag heeft...
Ohquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan moet de wind uit de richting Rotterdam komen....
Jimmy moest zichzelf redden en dacht dat op deze manier te kunnen doen. Medelijden is ook wel een groot woordquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kan met jimmy geen medelijden hebben. Hij heeft hem een zetje gegeven.
Zal hij zelf de consequentie van moeten dragen.
En voor Alice.quote:
niet alle mensen die de popupolls invullen, gaan ook stemmen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vond de live opvallend anti tom. 11 weken op 1 staan en randy als laatste en dan deze uitslag. Ach wonderen zijn de wereld nog niet uit. Als dan volgende week ook maar een wonder gebeurt en ashley en maandag of woensdag uit vertrekt
En lippenquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:11 schreef Frummelie het volgende:
Ashley met d'r Katrien Duck schoentjes...
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Ash al de winnaar gaat zijnquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vond de live opvallend anti tom. 11 weken op 1 staan en randy als laatste en dan deze uitslag. Ach wonderen zijn de wereld nog niet uit. Als dan volgende week ook maar een wonder gebeurt en ashley en maandag of woensdag uit vertrekt
ze zullen Alice ook wel in een kwaad daglicht zetten als haar tijd gekomen is. wat ze vanavond met Tom hebben gedaan in de uitzending is echt not done. 1 kant van het verhaal laten zienquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:11 schreef zodeju het volgende:
Hoop echt dat het Alice is die er van doorgaat met de poet.
Mag ook wel weer een keertjequote:
Kan ik mij in vindenquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:09 schreef superniger het volgende:
Mijn voorspelling:
1 Alice
2 Ashley
3 Glenn
4 Jimmy
5 Randy
🤣🤣quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:02 schreef kiki2024 het volgende:
Ik kook echt van woede. zoveel onrecht. wauw
Kan maar 11 weken juist bij salar en toevallig nu niet de laatste van deze bb reeksquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:12 schreef Verida het volgende:
[..]
niet alle mensen die de popupolls invullen, gaan ook stemmen.
het klopte wel al 11 weken lang, dan is dit hooguit vreemd te noemen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:12 schreef Verida het volgende:
[..]
niet alle mensen die de popupolls invullen, gaan ook stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |