Ja. Behalve af en toe wat irritatie zijn ze meestal heel vriendelijk. Je hoort pas achteraf, dat ze achter de schermen hemel en aarde hebben bewogen om jou er uit te trappen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 00:54 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Daar komt in het hogere bedrijfsleven inderdaad een stuk diplomatie bij kijken om de 10% niet in de weg te staan. Als een blind paard 100% te gaan alle belangen negerend gaat op een gegeven moment botsen. Dit is inderdaad iets wat je gedeeltelijk op een opleiding leert. Leer je stakeholders kennen. Als iemand iets niet pikt van je dan gaat er iets mis. Als je dat leert te detecteren en mee om te gaan dan is de rest peanuts.
nee hij wil gewoon op zijn eerste dag binnenwandelen en even iedereen vertellen hoe het moetquote:Op vrijdag 19 april 2024 23:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus je reageert op lopende band / magazijn functies en laat dan in het gesprek merken dat die baan eigenlijk beneden je stand is? Of hoe moet ik dat zien?
Praat voor jezelf.quote:Op zondag 21 april 2024 00:44 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
nee hij wil gewoon op zijn eerste dag binnenwandelen en even iedereen vertellen hoe het moet
Langere uitleg: als je je gebruikersnaam eer aandoet, ben je heel goed in vrouwen vertellen wat ze willen horen om ze in bed te krijgen. Dat is wat Musk op grote schaal doet. Miljoenen mensen geloven bijvoorbeeld dat volgend jaar de winst minstens tien keer zo groot gaat zijn, omdat hij heeft getweet dat er op 8 augustus een aankondiging komt over de robottaxi's. Die jaarlijks net zoveel geld gaan opleveren als ze kosten in aanschaf, zoals hij in 2019 beloofde. Dus ongeveer het dubbele van de productieprijs.quote:Op zondag 21 april 2024 00:44 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
nee hij wil gewoon op zijn eerste dag binnenwandelen en even iedereen vertellen hoe het moet
Nogmaals, het gaat niet om een bedrag aan aandelen, het gaat om 304 miljoen aandelenopties op aandelen die hij de eerste 5 jaar na het uitoefenen van die opties niet mag verkopen.quote:Op zondag 21 april 2024 00:26 schreef SymbolicFrank het volgende:
Over de 33 miljard aan compensatie waar Musk recht op denkt te hebben, samen met minstens een kwart van de aandelen: hij had een kwart van de aandelen. Maar hij heeft de helft daarvan verkocht.
Nvidia maakt zo'n 50% winst op hun producten, heel andere sector.quote:Vergelijk dat met Jensen Huang van Nvidia: die heeft maar 3% van de aandelen. Hij is ook maar (!) een derde zo rijk als Musk. En terwijl de Tesla aandelen de afgelopen 3 jaar alleen omlaag zijn gegaan, is Jensen zo rijk omdat de aandelen van Nvidia in de stratosfeer zijn gekomen. Alles wat zij in die tijd hebben gedaan heeft belachelijk veel geld opgebracht. Terwijl alles wat Tesla in die tijd heeft gedaan alleen heel veel geld heeft gekost.
Ook beloont Nvidia hun werknemers uitermate goed: de gemiddelde werknemer is multimiljonair. Terwijl Tesla voornamelijk bekend staat om het grootschalig onderdrukken en uitbuiten van hun werknemers.
Het pakket ligt opnieuw onder stemming komende week, we gaan zien wat de aandeelhouders er van vinden.quote:Kortom, je kunt de winst verdelen over al je werknemers en als CEO rijk worden door hard te werken, of je kunt als CEO een compensatie eisen die groter is dan al je werknemers samen tot nu toe verdiend hebben.
quote:Tesla verlaagt prijzen auto’s in VS en China omdat verkoop tegenvalt
Aangepast: 20 min geleden21 min geledenin FINANCIEEL
AUSTIN (ANP/BLOOMBERG) - Tesla heeft dit weekend de prijzen van zijn elektrische auto's in China en de Verenigde Staten verlaagd. Daarmee probeert de Amerikaanse fabrikant de tegenvallende verkopen tegen te gaan.
quote:Afgeprijsd
Verder werden vrijwel alle Tesla-modellen in China afgeprijsd.
Het goedkoopste model, de Model 3, kost daar nu omgerekend iets meer dan 30.000 euro.
In de VS zijn de Model Y en de Model X niet eerder zo goedkoop geweest.
Zo kost de goedkoopste versie van de Model Y daar nu 42.990 dollar, omgerekend ongeveer 40.300 euro.
Tsja, als jij een megalomane narcist bent en de hele wereld er continu aan wil herinneren dat je bestaat en hoe fantastisch je wel niet bent (en daar zo ver in gaat dat je zelfs een eigen social media app opkoopt voor 44 miljard) dan kan het zijn dat mensen daar iets van vinden.quote:Op zaterdag 20 april 2024 01:40 schreef epicbeardman het volgende:
Oh nee het is Elon Musk die we sinds paar jaar haten en misgunnnen
Hoezo niet?quote:Op zondag 21 april 2024 14:25 schreef michaelmoore het volgende:
Je moet er niet aan denken als dat allemaal naar Europa komt
Het zou voor de autofabrikanten hier wel grote gevolgen hebben.quote:Op zondag 21 april 2024 14:55 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik zou wel een goedkoop klein EVtje willen kopen, veel actieradius heb ik niet nodig.
15000 euro , is er nu ook al de renault swing of zoquote:Op zondag 21 april 2024 14:55 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik zou wel een goedkoop klein EVtje willen kopen, veel actieradius heb ik niet nodig.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 00:15 schreef Jed1Gam het volgende:
Zak, zak, zak, zak, zak, zak, zak, zak maar lekker door, door, door, zak maar door, door, door, door
Die EV's zullen aan de europese eisen moeten voldoen als ze hier de weg op mogen. Mijn grootste bedenken is hoe en wie eventuele service gaat uitvoeren en wat de verzekeringspremie is?quote:Op zondag 21 april 2024 15:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het zou voor de autofabrikanten hier wel grote gevolgen hebben.
Echt veilig zullen die kleintjes niet zijn, simpelweg omdat er op veiligheidsmaatregelen en high strength staal bezuinigd is.
De duurdere Chinese EV's kunnen wel prima meekomen op het gebied van veiligheid, tegenwoordig.
Ze kunnen natuurlijk ook als L7e catagorie op de markt komen, zoals de Microlino (die er als L7e en L6e is).quote:Op zondag 21 april 2024 15:53 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Die EV's zullen aan de europese eisen moeten voldoen als ze hier de weg op mogen. Mijn grootste bedenken is hoe en wie eventuele service gaat uitvoeren en wat de verzekeringspremie is?
Mij zie je overigens niet in zo'n ding, veel te onveilig.quote:Categorie L7e
Microcars in categorie L7e mogen tot 90 km/u rijden, 600 kilo op de weegschaal zetten en over een maximumvermogen van 15 kW beschikken. Voor deze 'autootjes' (wat ze eigenlijk niet zijn) moet je een rijbewijs B op zak hebben. Je mag ze overal gebruiken, zelfs op de snelweg, en herkent ze aan hun M-nummerplaat.
Allemaal bangmakerij om stock crash te initialiseren, linkse bronnen zijn sowieso niet te vertrouwen omtrent nieuws wat over 1 van Elon's goddelijke bedrijven gaat, er zit altijd een emotionele bias bij linkse journalisten dan wel financiële "experts"quote:
Ja natuurlijk. Het is een linkse samenzwering om Tesla om zeep te helpen. Open je ogenquote:Op maandag 22 april 2024 10:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Allemaal bangmakerij om stock crash te initialiseren, linkse bronnen zijn sowieso niet te vertrouwen omtrent nieuws wat over 1 van Elon's goddelijke bedrijven gaat, er zit altijd een emotionele bias bij linkse journalisten dan wel financiële "experts"
Zit tussen misgunnen en financial warfare bedrijven.
Tesla heeft genoeg loyaliteit gewonnen in de afgelopen jaren onder klanten. Merendeel van de Tesla eigenaren wil weer Tesla, en alleen Tesla.
Ik geloof niet zo in dat soort complotten.quote:Op maandag 22 april 2024 10:14 schreef recursief het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Het is een linkse samenzwering om Tesla om zeep te helpen. Open je ogen
Mwah,quote:Op maandag 22 april 2024 10:14 schreef recursief het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Het is een linkse samenzwering om Tesla om zeep te helpen. Open je ogen
Welnee. Tesla gaat zulke cijfers openbaren om de eigen koers te drukken. Dat is vast een briljante actie van Musk. Dat moet. Dan kan niet anders. Het is een briljante actie die simpele zielen zoals jij niet zullen begrijpen, maar door deze koers te drukken, moet Elongod vast wel iets winnen. Want wat is de andere mogelijkheid? Niets! Er is geen enkele andere mogelijkheid dan dat Musk dit met opzet doet.quote:Op maandag 22 april 2024 10:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Allemaal bangmakerij om stock crash te initialiseren, linkse bronnen zijn sowieso niet te vertrouwen omtrent nieuws wat over 1 van Elon's goddelijke bedrijven gaat, er zit altijd een emotionele bias bij linkse journalisten dan wel financiële "experts"
Zit tussen misgunnen en financial warfare bedrijven.
Tesla heeft genoeg loyaliteit gewonnen in de afgelopen jaren onder klanten. Merendeel van de Tesla eigenaren wil weer Tesla, en alleen Tesla.
Maar dat zegt ie niet he. Ebm zegt dat de verwachtte slechte cijfers een samenzwering van links is.quote:Op maandag 22 april 2024 10:34 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Mwah,
NWS / Mogelijke sabotage, Tesla fabriek Berlijn Brandenburg zonder stroom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |