Het zou voor de autofabrikanten hier wel grote gevolgen hebben.quote:Op zondag 21 april 2024 14:55 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik zou wel een goedkoop klein EVtje willen kopen, veel actieradius heb ik niet nodig.
15000 euro , is er nu ook al de renault swing of zoquote:Op zondag 21 april 2024 14:55 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik zou wel een goedkoop klein EVtje willen kopen, veel actieradius heb ik niet nodig.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 00:15 schreef Jed1Gam het volgende:
Zak, zak, zak, zak, zak, zak, zak, zak maar lekker door, door, door, zak maar door, door, door, door
Die EV's zullen aan de europese eisen moeten voldoen als ze hier de weg op mogen. Mijn grootste bedenken is hoe en wie eventuele service gaat uitvoeren en wat de verzekeringspremie is?quote:Op zondag 21 april 2024 15:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het zou voor de autofabrikanten hier wel grote gevolgen hebben.
Echt veilig zullen die kleintjes niet zijn, simpelweg omdat er op veiligheidsmaatregelen en high strength staal bezuinigd is.
De duurdere Chinese EV's kunnen wel prima meekomen op het gebied van veiligheid, tegenwoordig.
Ze kunnen natuurlijk ook als L7e catagorie op de markt komen, zoals de Microlino (die er als L7e en L6e is).quote:Op zondag 21 april 2024 15:53 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Die EV's zullen aan de europese eisen moeten voldoen als ze hier de weg op mogen. Mijn grootste bedenken is hoe en wie eventuele service gaat uitvoeren en wat de verzekeringspremie is?
Mij zie je overigens niet in zo'n ding, veel te onveilig.quote:Categorie L7e
Microcars in categorie L7e mogen tot 90 km/u rijden, 600 kilo op de weegschaal zetten en over een maximumvermogen van 15 kW beschikken. Voor deze 'autootjes' (wat ze eigenlijk niet zijn) moet je een rijbewijs B op zak hebben. Je mag ze overal gebruiken, zelfs op de snelweg, en herkent ze aan hun M-nummerplaat.
Allemaal bangmakerij om stock crash te initialiseren, linkse bronnen zijn sowieso niet te vertrouwen omtrent nieuws wat over 1 van Elon's goddelijke bedrijven gaat, er zit altijd een emotionele bias bij linkse journalisten dan wel financiële "experts"quote:
Ja natuurlijk. Het is een linkse samenzwering om Tesla om zeep te helpen. Open je ogenquote:Op maandag 22 april 2024 10:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Allemaal bangmakerij om stock crash te initialiseren, linkse bronnen zijn sowieso niet te vertrouwen omtrent nieuws wat over 1 van Elon's goddelijke bedrijven gaat, er zit altijd een emotionele bias bij linkse journalisten dan wel financiële "experts"
Zit tussen misgunnen en financial warfare bedrijven.
Tesla heeft genoeg loyaliteit gewonnen in de afgelopen jaren onder klanten. Merendeel van de Tesla eigenaren wil weer Tesla, en alleen Tesla.
Ik geloof niet zo in dat soort complotten.quote:Op maandag 22 april 2024 10:14 schreef recursief het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Het is een linkse samenzwering om Tesla om zeep te helpen. Open je ogen
Mwah,quote:Op maandag 22 april 2024 10:14 schreef recursief het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Het is een linkse samenzwering om Tesla om zeep te helpen. Open je ogen
Welnee. Tesla gaat zulke cijfers openbaren om de eigen koers te drukken. Dat is vast een briljante actie van Musk. Dat moet. Dan kan niet anders. Het is een briljante actie die simpele zielen zoals jij niet zullen begrijpen, maar door deze koers te drukken, moet Elongod vast wel iets winnen. Want wat is de andere mogelijkheid? Niets! Er is geen enkele andere mogelijkheid dan dat Musk dit met opzet doet.quote:Op maandag 22 april 2024 10:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Allemaal bangmakerij om stock crash te initialiseren, linkse bronnen zijn sowieso niet te vertrouwen omtrent nieuws wat over 1 van Elon's goddelijke bedrijven gaat, er zit altijd een emotionele bias bij linkse journalisten dan wel financiële "experts"
Zit tussen misgunnen en financial warfare bedrijven.
Tesla heeft genoeg loyaliteit gewonnen in de afgelopen jaren onder klanten. Merendeel van de Tesla eigenaren wil weer Tesla, en alleen Tesla.
Maar dat zegt ie niet he. Ebm zegt dat de verwachtte slechte cijfers een samenzwering van links is.quote:Op maandag 22 april 2024 10:34 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Mwah,
NWS / Mogelijke sabotage, Tesla fabriek Berlijn Brandenburg zonder stroom
Los daarvan zie ik niet hoe "links" (wie zijn dat eigenlijk?) zou kunnen samenzweren om door een dag voor publicatie van de cijfers de verwachting uit te spreken dat ze weleens kunnen tegenvallen, een crash kan veroorzaken. Ik vind het een beetje gehuil om niks.quote:Op maandag 22 april 2024 10:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in dat soort complotten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |