Gaat over nominerenen op de bank zittenquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
Twee Belgen aan het lullen.
Wat ze zeggen.
Geen idee.
Had hij gisteren toch ook al uitgelegd aan Glenn?quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:12 schreef greysbones het volgende:
Glenn dacht dat Tom boos was omdat hij genomineerd was
nee zegt tom
en hij legt het uit
daar kwam Jimmy tussenquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had hij gisteren toch ook al uitgelegd aan Glenn?
O dat kan ook. Heb gisteren avond geen streams aangehad. Alleen hier de boel in de gaten gehoudenquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar kwam Jimmy tussen
die was maar wat bang dat Glenn dingen zou zeggen tegen Tom
Wat mij betreft laat ie de laatste weken vooral zien dat ie heel goed omhoog kan likken en naar beneden kan trappen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ik deze ronde op Tom stemmen
Maar ik wil graag dat jimmy wint
En weet niet of jimmy op gewassen is tegenover tom
vooreen waren alice tom en jimmy voor mij finale spelers
Omdat ik jimmy graag die toeters bellen en veren gunde...
Maar jimmy laat zich zo goed zien de laatste weken dat ik hem de winst vind verdienen...lastig!!!
Dat geslinger met zijn benen en armen benen hoog, benen laag en houdt hij zijn benen stil gaan zijn voeten heen en weerquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:21 schreef Roxiebb het volgende:
Tom is echt hyper, super nerveus en steeds over zichzelf praten, Glenn komt er amper tussen. Gaat steeds over Tom natuurlijk.
Stem op Randy, ben Tom beu.
ADHDquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geslinger met zijn benen en armen benen hoog, benen laag en houdt hij zijn benen stil gaan zijn voeten heen en weer
Echt stil zitten lukt het mniet
We gaan over naar de slaapkamer waar Jimmy wakker ligt
is gaan rockenquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:26 schreef Ireth het volgende:
Glenn: "vandaag krijgen we nog een vliegtuig!"
Er zou er idd toch nog 1 komen voor Ty & Randy samen? Wat is daarmee gebeurt??
Jimmy is daar de grootste of simpelweg beste acteur, toen bekend werd gemaakt dat Tom genomineerd was, viel zijn mond open van verbazing, maar had zelf ook Tom genoemd.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat over nominerenen op de bank zitten
Jimmy zou gezegd hebben dat Tom ook het gevoel moest hebben wat het is om genomineerd te zijn
Hij is mij ook heel erg tegen gevallen, hij is echt sneakyquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat mij betreft laat ie de laatste weken vooral zien dat ie heel goed omhoog kan likken en naar beneden kan trappen.
Hij lult mét iedereen slecht óver iedereen om bij iedereen maar geaaid te kunnen worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |