O geen idee, dan weet ik het ook nietquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:24 schreef marky het volgende:
[..]
Nee staat op zijn insta hij staat er pal naast.
Nou ik heb ze nog nooit zonder gezien,altijd met hoofd naar beneden uit bed en als een speer naar de badkamer,en daar komt ze niet uit voor ze klaar is.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel
want als je de streams kijkt
zie je haar ook wel eens zonder
Niet voor Randy........quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:22 schreef spapaars het volgende:
Snap niet dat ze die tekst niet hebben aangepast, Ty is volkomen irrelevant..
Dan zie jij blijkbaar toch iets minder dan anderen die hier vaak naar de streams kijken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:28 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nou ik heb ze nog nooit zonder gezien,altijd met hoofd naar beneden uit bed en als een speer naar de badkamer,en daar komt ze niet uit voor ze klaar is.
Hij is al aangepast.....en waarom mag je als fan geen eigen naam zetten......hij laat weten dat hij zijn maatje nog niet vergeten is....Was voor Danny toch ook......quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Allemaal plakletters, dus gemakkelijk aan te passen.
Nou daar zou ik ook niet te zeker van zijn,Endemol kennende.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je zou het zeker wel vermoeden trouwens dat hij wat geschreeuwd heeft hij hoeft niet meer te luisteren naar BB hahha
Danny vrienden stonden ook op de banner met een naam.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:33 schreef Cupfighter het volgende:
Dit vliegtuig sloeg echt nergens op
Een bewoner op de banner die er niet meer is
En de ander gaat vanavond naar huis
Al is net klaar met vervenquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:34 schreef Snoozey het volgende:
en niemand die even bij alice gaat zitten?
Grote onzin ***** Mod edit, niet persoonlijk wordenquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:28 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nou ik heb ze nog nooit zonder gezien,altijd met hoofd naar beneden uit bed en als een speer naar de badkamer,en daar komt ze niet uit voor ze klaar is.
******quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Grote onzin dit zoals 80 procent van wat je hier neerkalkt, zwaar irritant
Sneu, hoop dat ze toch te weten komt dat hij op een of andere manier haar ook niet is vergeten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:34 schreef Snoozey het volgende:
en niemand die even bij alice gaat zitten?
haider?quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sneu, hoop dat ze toch te weten komt dat hij op een of andere manier haar ook niet is vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |