Het is wel vrij treurig vandaag hequote:
Sterker nog ik denk dat je gewoon een overgroot gedeelte van alle landen moet kennenquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Als je niet alle Landen van Europa op de kaart kan aanwijzen hoor je aan geen enkele quiz mee te doen, laat staan deze.
Nou dat Joegoslavie-gesplits is na mijn tijd, daar wil ik nog wel eens de mist ingaan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Als je niet alle Landen van Europa op de kaart kan aanwijzen hoor je aan geen enkele quiz mee te doen, laat staan deze.
Dat scheelt inderdaad, maar dan haal je een keer iets door elkaar. Luxemburg ligt daar al heel lang.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou dat Joegoslavie-gesplits is na mijn tijd, daar wil ik nog wel eens de mist ingaan.
Die staat niet zo open voor kritiek.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:50 schreef Szura het volgende:
Er was hier toch een user die vragen bedacht voor tv-quizzen? Benieuwd of die weet te vertellen waarom ze dit seizoen een kindervariant uitzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |