Was die zoon nou echt twintig? Hij zag er eerder dertig uit, en ook al getrouwd en twee kinderen. Jeetje.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:51 schreef Arcee het volgende:
Wat leken die vader en die zoon bizar veel op elkaar, zeg. Het leek wel of die vader dertig jaar geleden naar 2024 is gereisd om met zichzelf mee te doen aan 2 voor 12.
TWINTIG?!!!quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Was die zoon nou echt twintig? Hij zag er eerder dertig uit, en ook al getrouwd en twee kinderen. Jeetje.
Maar dit geheel terzijde.
Same here.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik dacht dat te verstaan ja. Zelfs nog teruggespoeld daarvoor.
Ja, ik heb ook nog even teruggeluisterd. Maar hoe dan?!quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik dacht dat te verstaan ja. Zelfs nog teruggespoeld daarvoor.
Hij kent zijn eigen leeftijd niet lol. Ik heb op linkedin gekeken en hij deed vwo van 2003 tot 2009.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog even teruggeluisterd. Maar hoe dan?!
Dan heeft hij een lettergrepen ingeslikt letters verkeerd gebruiktquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:27 schreef Evangelion het volgende:
Volgens mij zegt hij (heel snel) 32 jaar als je goed luistert .. wat lettergrepen inslikkend
Ook nog een keer geluisterd en het zou inderdaad een razendsnel uitgesproken 32 kunnen zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:27 schreef Evangelion het volgende:
Volgens mij zegt hij (heel snel) 32 jaar als je goed luistert .. wat lettergrepen inslikkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |