Zeker waar. Verschilt wel met momentenquote:Op maandag 8 april 2024 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je jezelf voelt
Soms 18, soms 80quote:Op maandag 8 april 2024 13:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zeker waar. Verschilt wel met momenten
Ik weigerquote:Op maandag 8 april 2024 12:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Iedereen wordt hier steeds burgerlijker
Nee hoorquote:Op maandag 8 april 2024 12:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Iedereen wordt hier steeds burgerlijker
quote:
Als dit de hoogtepunten van je feestjes zijn dan ben je gewoon een burgerlul.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:15 schreef Faxie het volgende:
Morgen feestje bij een maat, en daar komt ook iemand die kaasboer is, en die neemt wat versnaperingetjes mee
Ik ben niet degene die aanneemt dat dat het hoogtepunt was van het feestje.quote:Op maandag 8 april 2024 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Als dit de hoogtepunten van je feestjes zijn dan ben je gewoon een burgerlul.
Daarom begon mijn post ook met 'Als...'.quote:Op maandag 8 april 2024 15:22 schreef Faxie het volgende:
Ik ben niet degene die aanneemt dat dat het hoogtepunt was van het feestje.
Ik had toch iets anders in gedachtenquote:
Versnaperingetjes ook nog hè?quote:
Kamervragen wat ik je Bromquote:
Trouw met mij.quote:
quote:
Jullie verdienen elkaarquote:
Kaas maakt bijna alles beterquote:
Het is nooit te laat voor ons.quote:
Dat is niet hoe je het wil hebben nee . Vervelend dat je dat zo voelt.quote:Op maandag 8 april 2024 19:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buh
Dat moet ik even kwijt
Zo stom dat ik het nodig heb dat iemand me gaat leren om goed voor mezelf te zorgen( huishouden)en boodschappen doen...
Zo'n jonge stagiaire die het gesprek voerde. Het was zo gegant en ik vind het stom dat het mijzelf niet lukt
Primaquote:Op maandag 8 april 2024 18:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe beviel het eerste weekje bij je nieuwe baan?
quote:Op maandag 8 april 2024 19:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Buh
Dat moet ik even kwijt
Zo stom dat ik het nodig heb dat iemand me gaat leren om goed voor mezelf te zorgen( huishouden)en boodschappen doen...
Zo'n jonge stagiaire die het gesprek voerde. Het was zo gegant en ik vind het stom dat het mijzelf niet lukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |