quote:Op maandag 8 april 2024 09:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Doe eens even niet!
werk gedoetjes
[..]
Bah sparen. Meer tijd om uit te geven en op vakantie te gaan
Wij sparen ieder voor zich, maar gaat wel de goede kant op. En ook qua vakantie staat alles op losse schroeven, dus we zien welquote:Op maandag 8 april 2024 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doen wij ook, al groeit de spaarpot prima
Oh ja, wij ook. Alleen onze vakanties staan al zo goed als vastquote:Op maandag 8 april 2024 09:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wij sparen ieder voor zich, maar gaat wel de goede kant op. En ook qua vakantie staat alles op losse schroeven, dus we zien wel
Hoe ver vooruit heb je alles al gepland dan?quote:Op maandag 8 april 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, wij ook. Alleen onze vakanties staan al zo goed als vast
Tot en met oktober en er zijn plannen voor november/decemberquote:Op maandag 8 april 2024 10:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe ver vooruit heb je alles al gepland dan?
Ow zo. Ik dacht al jaren vooruitquote:Op maandag 8 april 2024 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tot en met oktober en er zijn plannen voor november/decemberAl zal dat een lang weekend zijn
Nee, dat nietquote:Op maandag 8 april 2024 10:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow zo. Ik dacht al jaren vooruit
We hebben nu alleen nog wat in mei gepland staan.
Vlielandquote:Op maandag 8 april 2024 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dat nietWe hebben wel ideeën
Waar ga je heen?
Nee dankje. Vlieland is genoeg te zienquote:
quote:Op maandag 8 april 2024 10:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee dankje. Vlieland is genoeg te zienen lekker rustig. Beetje fietsen enzo. Lekker kneuterig.
Moeten we nog ff kopenquote:Op maandag 8 april 2024 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]Wel in matchende ANWB-pakken he?
quote:
quote:Op maandag 8 april 2024 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gesprek met WMO ging goed, krijg hulp die ik nodig heb
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Sinds wanneer ben jij zo burgerlijkquote:Op maandag 8 april 2024 10:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee dankje. Vlieland is genoeg te zienen lekker rustig. Beetje fietsen enzo. Lekker kneuterig.
Een TaMieMoment!quote:
quote:
Iedereen wordt hier steeds burgerlijkerquote:
We worden oudquote:Op maandag 8 april 2024 12:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Iedereen wordt hier steeds burgerlijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |