Nee maar Danny is daar ook vanquote:Op vrijdag 5 april 2024 12:08 schreef spapaars het volgende:
Tom bij de toppers geweest, dus een muzikaal goede smaak heeft hij niet
Ik ben er met mijn werk geweest, niet mijn muziek maar wel goede sfeer.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:08 schreef spapaars het volgende:
Tom bij de toppers geweest, dus een muzikaal goede smaak heeft hij niet
Ze kunnen de pot opquote:Op vrijdag 5 april 2024 12:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ben benieuwd of ze nog wat kunnen terug verdienen voor de pot.
Ik zie weinig in Randy, dat vervelende straattaaltje lui, geen eigen mening zeggenquote:Op vrijdag 5 april 2024 12:08 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind Randy wel positief veranderd. of hem anders gaan zien.
Randy haalt het net niet.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Op Twitter is niet representatief.
Deze poll is tot nu toe ook elke week correct geweest.
[ link | afbeelding ]
russian to english by photo
Hij kan de kinderen ook vertellen (spreekt al in meervoud) dat hij 3 maanden in Amsterdam heeft gewoond, zei hij.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:09 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ben er met mijn werk geweest, niet mijn muziek maar wel goede sfeer.
dat bedrijf is de echte winnaar van deze big brother editie.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:04 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind die vliegtuigen inmiddels belachelijk aan het worden
Swsquote:Op vrijdag 5 april 2024 12:16 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
dat bedrijf is de echte winnaar van deze big brother editie.
Bij mij is het veel erger daar zit Tom met Alice verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:00 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja daar zit ze nu weer, ga ik naar stream 1 komt ze daar zo weer........
Op allebei de streamsquote:Op vrijdag 5 april 2024 12:19 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Bij mij is het veel erger daar zit Tom met Alice verschrikkelijk.
die mag van mij in de min schietenquote:Op vrijdag 5 april 2024 12:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
We hebben nog 1 week te gaan.
Vindt de pot ook nog wat hoog staan
quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:23 schreef xdiashalizx het volgende:
Tom is links, dus is het handiger voor hem om de plank om te draaien zodat het ijzer links staat.
Hij staat nu zo te klooien...
Ik herken mij erin, ik praat ook 24/7 over mijn dochter en mijn omgeving moet dat aanhoren.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben een leuk gesprek, maar je moet wel een beetje neutraal zijn om dat te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |