Ze was wel kijker in het begin, reageerde ook regelmatig mee op Twitter.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:34 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Vraag me af of ze gevraagd is mee te doen of gewoon zo graag bekend wil worden.. ondertussen weet je hoe dit spel werkt en wat ze er van maken op tv dus vind het een alleen maar nep overkomen om zo'n iemand bewust toe te laten..
Ziet er allemaal wel heel gecast uit. Die Chelsea moet ook gewoon werken dus die is sowieso wel beloofd dat ze meerdere maanden mag/kan blijven. Ze wilt per se bekend worden.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:35 schreef KinKiJan het volgende:
Gerrit:
[ afbeelding ]
Chelsea:
[ afbeelding ]
Denise:
[ afbeelding ]
John:
[ afbeelding ]
Rick:
[ afbeelding ]
Achjee, Gerrit uit de motteballen, de casting wanhoop begint al vormen aan te nemen..quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:35 schreef KinKiJan het volgende:
Gerrit:
[ afbeelding ]
Chelsea:
[ afbeelding ]
Denise:
[ afbeelding ]
John:
[ afbeelding ]
Rick:
[ afbeelding ]
Die wanhoop was al zichtbaar toen Daniëlle -zusje van- Balk binnen kwam lopenquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Achjee, Gerrit uit de motteballen, de casting wanhoop begint al vormen aan te nemen..
Als de rest van Utopia maar wegblijfquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die wanhoop was al zichtbaar toen Daniëlle -zusje van- Balk binnen kwam lopen
Zou wat zijn als Billy binnen komt lopen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als de rest van Utopia maar wegblijf
Die Geile Twins zijn er wel toe in staatquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Billy binnen komt lopen.
Het kan ook echt old-old-school. Dan kun je me oprapenquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Billy binnen komt lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Ik zal Rienk even vragenquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zelfs toen ze hem een warm bed aan bood ketste hij het af door te zeggen dat hij over een enorm breed sociaal vangnet beschikt...hij gooit haar keer op keer weer op een afstand maar dat ziet ze niet. Nee wat ze heeft een armbandje of ring om die van zijn oma was...wow bijzonder hoor. Het is zijn trucje waar hij zijn slaafjes mee kan vangen in zijn web...Manipulator eerste klas.quote:Op vrijdag 5 april 2024 05:48 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Mel zag het al helemaal voor zich. Met Beau samenwonen met 100K op de bank![]()
![]()
Ik ging stuk toen hij voorbij kwam aan het eindequote:
Met Patje Kroketje zou het niet saai worden in de loodsquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat Bo daar aan t acteren was, want hij liegt glashard daarna en doet alsof hij van niks wist.quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Geloof ik niet zo in. Denk echt dat Bo twijfelde op het laatst. Omdat Davey zo heftig nee zat te schudden, durfde hij niet voor Beau te kiezen.
Ik snap niet dat Mel weg is gegaan. Ze is zo gek met Beau en dan laat ze hem achter. Hele rare move vind ik het. Of ik heb iets gemistquote:Op zaterdag 6 april 2024 04:42 schreef DutchBlend het volgende:
Heb net (pas) de aflevering van donderdag teruggekeken.
Ik vond het allemaal wat geacteerd en gescript overkomen. Dus aangestuurd vanuit de regie.
Het dramatisch weglopen van Mel. Davey die 'tegen zijn gevoel in stemt'.
En heeft Bo eraan om niet op Beau te stemmen (bij gelijkspel)? Helemaal niets en nu issie wel een rat.
En dan het nepjanken van Beau, die opeens awkward 'verhaal gaat halen' in de slaapkamer, waar toevallig iedereen bij elkaar is. Vraagt om 'uitleg' maar wil niets horen.
Lijkt opgedragen acteerwerk waardoor Beau er nog een maand in kan blijven, voor de nieuwe vrouwtjes die erin komen. En daar zou hij best wel eens een leuk (extra) salarisje of bonus voor kunnen ontvangen
Ik kan me hem slechts vaag nog herinneren. Was hij ook van From Russia with Love, of was hij van Ik heb het nog nooit gedaan?quote:
Van Ik heb het nog nooit gedaan…quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:24 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik kan me hem slechts vaag nog herinneren. Was hij ook van From Russia with Love, of was hij van Ik heb het nog nooit gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |