It's not coming homequote:Op dinsdag 16 april 2024 00:24 schreef hhh38 het volgende:
De Engeland hype komt precies op tijd op gang voor een glorieuze ineenstorting
quote:
quote:Vanaf volgend seizoen worden er in de Engelse FA Cup geen replays meer gespeeld, zo maakte de Engelse Voetbalfederatie FA donderdag bekend in een persmededeling.
Tot op heden worden er in de eerste vier rondes van de FA Cup replays gespeeld in plaats van verlengingen, als er in de negentigste minuut een gelijkspel op het bord staat. Vanwege de overvolle kalender was er al langer kritiek op dat systeem. Nu er volgend seizoen met de vernieuwde competities in Europa nog meer wedstrijden bijkomen, werd er beslist om de replays af te schaffen.
Replays in de eerste 2 rondes afschaffen op verzoek van de Premier League terwijl die pas in de 3e ronde instromenquote:Op donderdag 18 april 2024 19:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Volgens Tranmere Rovers is er geen consultatie met de lower leagues geweest.
Je hebt hier moeite mee?quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:16 schreef Zorro het volgende:
De meest vreemde tenues worden er verzonnen, maar als er lichtblauw tegen donkerblauw speelt dan doen we daar gewoon niks mee.
Niet per se met de kleur, wel met de willekeur.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt hier moeite mee?
Over corners heeft de VAR niks te zeggen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:31 schreef Szura het volgende:
Huh dus ze gaan kijken of het een pingel is maar dan komt er geen corner?
Dat kun je zien aan de kleur van de shirts.quote:Op zondag 21 april 2024 18:59 schreef -XOR- het volgende:
Wie Manchester United is en wie de subtopper uit het Championship is ook niet meer te zien.
Ik ook, potverdikkeme.quote:Op zondag 21 april 2024 18:56 schreef Zorro het volgende:
Ik was dit vergeten.
Ik vind dit erg vervelend.
sowquote:Op zondag 21 april 2024 19:11 schreef Szura het volgende:
Dan maar hopen dat de onsympathieke dopinghond Onana faalt in de serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |