Nee, dit kan je gewoon opvragen. En ik kan uit eerste hand vertellen dat dat ook gedaan is.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De bron hiervan lijkt me in ieder geval redelijk makkelijk te raden
Natuurlijk kun je dat opvragen. Maar dat gaan journalisten toch niet zomaar doen. Iemand heeft ze vast wel even wat ingefluisterd.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:28 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Nee, dit kan je gewoon opvragen. En ik kan uit eerste hand vertellen dat dat ook gedaan is.
Dan heb je dus tot de volgende AVA om ze zover te krijgen dat ze zelf opstappen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt makkelijker dan het is, beter is om overeen te komen dat ze zelf opstappen zoals met Eringa en ik kan me ook niet voorstellen dat zo'n Mosman er nog zin in heeft.
Dat is wel gedaan zonder ingefluisterd te worden. Is ook een kleine moeite nu hé, al die puinhoop over aandelen. Kost je 5 minuten als journalist om de rest dan ook te controleren.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je dat opvragen. Maar dat gaan journalisten toch niet zomaar doen. Iemand heeft ze vast wel even wat ingefluisterd.
Ik had blijkbaar het topic niet gelezenquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
https://nos.nl/artikel/25(...)-eigen-ajax-aandelen
[..]
Ik denk dat iemand als van Praag genoeg vijanden heeft, ook onder de journalisten. Na zijn opmerkingen over de geschiktheid van Kroes als hij de regels niet eens kent, lijkt me dat er genoeg mensen zijn die hier even wat in wilden graven.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je dat opvragen. Maar dat gaan journalisten toch niet zomaar doen. Iemand heeft ze vast wel even wat ingefluisterd.
Na Kroes-saga ga je natuurlijk als journalist allerlei dingen opvragen om te kijken of je niet nog wat leuks aantreft...quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Had Ajax dat ook maar bedacht. Misschien even meenemen in het afvinklijstje bij het aanstellen van personeel. Even checken waar ze allemaal aandelen hebben en of het op de juiste plekken gemeld is.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:32 schreef GGMM het volgende:
Er zal inderdaad wel iemand zijn geweest die op het idee is gekomen om dit te checken
Iemand met een FOK! account.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:32 schreef GGMM het volgende:
Er zal inderdaad wel iemand zijn geweest die op het idee is gekomen om dit te checken
Maar je mag niet zeggen dat de interne procedures van Ajax eens onderzocht moeten worden hoor. Dat is stemmingmakerij!quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Had Ajax dat ook maar bedacht. Misschien even meenemen in het afvinklijstje bij het aanstellen van personeel. Even checken waar ze allemaal aandelen hebben en of het op de juiste plekken gemeld is.
Dit is drie x in ruim een jaar tijd een soortgelijke misser.
Van wie precies mag je dat niet zeggenquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar je mag niet zeggen dat de interne procedures van Ajax eens onderzocht moeten worden hoor. Dat is stemmingmakerij!
Haha zo spannend is het nietquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij lijkt ons er alles over te willen vertellen.
Ik hang aan je lippen
Al besproken.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voorzitter Van Praag in de fout met verplichte registratie eigen Ajax-aandelen
🧐
Ja klopt. Las het nu pas.quote:
Absoluut. En morgen weer een dag, komt vast weer een nieuw fiasco.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt. Las het nu pas.
Is gewoon lachen deze hele soap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |