quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
https://nos.nl/artikel/25(...)-eigen-ajax-aandelen
[..]
Iedere Nederlander dient de wet te kennen! Dus zijn eigen weerwoord heeft ie alvast onmogelijk gemaaktquote:Voor de camera van de NOS zei Van Praag deze week over zijn gesprek met Kroes: "Hij zei dat het allemaal niet zo erg was en dat hij de regels niet kende. Maar als je zo actief bent op de beurs en je wordt CEO van een beursgenoteerd bedrijf... Iedere Nederlander dient de wet te kennen, handel met voorkennis is een misdrijf", aldus Van Praag toen.
Die vent moet gewoon oprotten natuurlijkquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:09 schreef Tarado het volgende:
Handig is het niet maar dit zal wel overwaaien.
De bron hiervan lijkt me in ieder geval redelijk makkelijk te radenquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kan dit onze vriend Kroes nog wat hoop geven toch te mogen blijven bij de club?
Nee, is niet te vergelijken, als zelfstandig adviseur zou wel kunnen maar niet in een officiele functie.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kan dit onze vriend Kroes nog wat hoop geven toch te mogen blijven bij de club?
Dus het lijkt er meer op dat zowel de RVC als Kroes mogen oprotten?quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, is niet te vergelijken, als zelfstandig adviseur zou wel kunnen maar niet in een officiele functie.
Nou ja. Normaliter kom je hier misschien nog wel mee weg. Maar dit gaat om de RvC-voorzitter die net de CEO op landelijke TV helemaal afgebrand heeft omdat hij de tegels niet kende. Dat lijkt me onhoudbaar, ook al is de zwaarte van de overtreding van een heel ander gewicht.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent moet gewoon oprotten natuurlijk
Wat mij betreft hoeft hij niet te blijven zitten hoor, maar dit is gewoon niet zo ernstig.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent moet gewoon oprotten natuurlijk
Ik vind dat de RVC weg moet, maar dan eerst de mensen die Mislintat hebben aangenomen en vervolgens Van Praag en die KLM man, ben even z'n naam kwijt.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dus het lijkt er meer op dat zowel de RVC als Kroes mogen oprotten?
Van Praag is toch ook een bejaarde mafketel. Zou daar ook wel een keer klaar mee zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat de RVC weg moet, maar dan eerst de mensen die Mislintat hebben aangenomen en vervolgens Van Praag en die KLM man, ben even z'n naam kwijt.
Je kan het niet in 1 keer doen.
Weet ik maar wat Trein zegt dusquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft hij niet te blijven zitten hoor, maar dit is gewoon niet zo ernstig.
Zeker, maar je kan een volledige RVC niet wegsturen want dan verlies je de controle, ik meen dat dan de ondernemingskamer leden kan aanwijzen en dat wil je natuurlijk niet als (groot)aandeelhouder.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Van Praag is toch ook een bejaarde mafketel. Zou daar ook wel een keer klaar mee zijn.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je zult gewoon vandaag ook met uitkomsten van onderzoek naar Mislintat komen. En dan per direct een gerenommeerd bedrijf een screening doen van alle medewerkers bij Ajax. Van RvC-voorzitter tot en met koffiejuffrouw op De Toekomst.
Dan regel je het zo dat op de volgende aandeelhouders vergadering de boel meteen rond komt. Dus de opvolgers moeten klaar staan.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker, maar je kan een volledige RVC niet wegsturen want dan verlies je de controle, ik meen dat dan de ondernemingskamer leden kan aanwijzen en dat wil je natuurlijk niet als (groot)aandeelhouder.
Het lijkt makkelijker dan het is, beter is om overeen te komen dat ze zelf opstappen zoals met Eringa en ik kan me ook niet voorstellen dat zo'n Mosman er nog zin in heeft.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan regel je het zo dat op de volgende aandeelhouders vergadering de boel meteen rond komt. Dus de opvolgers moeten klaar staan.
Het is een compleet andere situatie dan bij Alex Koers idd maar dat snapt het gros waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft hij niet te blijven zitten hoor, maar dit is gewoon niet zo ernstig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |