abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213091453
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:33 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
gewoon de werkelijkheid. Heeft niks met de eeuwige jood te maken..

Als ex christen weet ik perfect wat er in de Thora staat, en dat is arrogantie ten top.. Dat mag best gezegd worden..

Anders verklaar je jezelf ook niet tot uitverkorenen..
Hoeveel israelers vandaag de dag zien zichzelf ook niet als uitverkorenen van de Enige Echte God?
Het interesseert me geen reet wat voor theologische lulkoek je erbij haalt om jodenhaat te rechtvaardigen.
pi_213091472
Iedere westerse mensen die nu in M-oosten zitten, kan beter nu allemaal daar verlaten.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_213091490
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 21:08 schreef Ali_boo het volgende:
Zowel Israël als Iran lijkt zich voor te bereiden op een oorlog in het noorden, dat zegt BNR's buitenlandcommentator Bernard Hammelburg. Zo zegt Iran te zullen reageren op de aanval op het Iraanse consulaat in Syrië waarbij verschillende hooggeplaatste Iraanse militairen omkwamen en zegt Israël dat scholen en universiteiten na Pesach gesloten zullen blijven. 'Dat betekent echt dat ze zich voorbereiden op een nieuwe en grote oorlog.’

De spanning tussen Israël aan de ene en Iran en Hezbollah aan de andere kant is sterk toegenomen nadat de Iraanse ambassade en een consulair gebouw in de Syrische hoofdstad Damascus zijn getroffen door een aanval waarbij hooggeplaatste Iraanse militairen zijn omgekomen. De aanval is niet opgeëist door Israël, maar waarnemers denken dat Tel Aviv erachter zit en dat de aanval het antwoord is op een drone-aanval op de Israëlische havenstad Eilat. Verontrustend, zegt Hammelburg.

Grotere oorlog

'Er is een drone-aanval geweest op Eilat vanuit Irak. Dat zijn allemaal sjiitische organisaties die dat hebben gedaan en die samenwerken met Iran. Wat je hier ziet gebeuren is dat er voorbereidingen worden getroffen voor een grotere oorlog aan de noordgrens', zegt Hammelburg.

Scholensluiting

Wat de buitenlandcommentator ook verontrust is de aankondiging van het Israëlische ministerie van Onderwijs dat scholen en universiteiten na Pesach eind deze maand niet meer zullen opengaan. 'Dat betekent echt dat ze zich voorbereiden op een nieuwe en grote oorlog, maar niet zozeer met Gaza, want dat wordt zo langzamerhand loopt het op zijn eindje, maar wel met het noorden.'

Hammelburg wijst op het fundamentele verschil tussen de oorlog in Gaza en een oorlog met Iran-proxy Hezbollah in Libanon: de strijd staat los van de Palestijnse zaak. 'Hezbollah heeft niets te maken met Palestijnen, heeft ook niets te maken met het bezettingsverhaal of al die kwesties.'

Bron:https://www.bnr.nl/nieuws(...)-zich-voor-op-oorlog

Aangezien weinig mensen interesse lijken te hebben in het Israel/Palestina topic
Dan maar op deze manier :6
Ik dacht al, Aliboo topic. :D

Ik denk het niet; Iran was allang mee gaan doen als ze dat hadden gekund. Maar net als Hezbollah stonden ze met open mond toe te kijken op 7 oktober: fuck, hier hadden we niet op gerekend!
Intolerant voor intolerantie
  donderdag 4 april 2024 @ 22:40:28 #104
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_213091492
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:24 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
Hebben ze natuurlijk altijd al gehad.. Hun voorvaderen ook al, getuige de Thora en wat daar allemaal in staat. Om over de Talmoed maar te zwijgen..

En ze hopen dat Amerika hen te hulp schiet, maar ik hoop dat Biden zegt "ja, wie zijn reet verbrandt moet op de blaren zitten"..
Assalamu Alaikum Narjeb1986,
Wa Alaikum Assalam! Een vriendelijke wens voor een fijne avond. Moge Allah jouw avond vullen met vreugde, vrede en zegeningen. Het is altijd verheugend om de broederschap en zusterband onder moslims te voelen, en ik waardeer je ten zeerste. Moge onze paden altijd verlicht zijn door het licht van de Islam en mogen we elkaar blijven inspireren in ons geloof en onze daden.
Please consider the environment before printing this post
pi_213091567
Biden is al pissed op Bibi. Ik verwacht niet meteen dat de VS mee gaat doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_213091869
twitter

Die kreeg dus wat hij verdiende.
pi_213091907
Poep plafond :o
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 4 april 2024 @ 23:10:16 #108
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_213091928
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:46 schreef Discombobulate het volgende:
Biden is al pissed op Bibi. Ik verwacht niet meteen dat de VS mee gaat doen.
Waarom niet? Het is al 3 dagen stil - dat heeft ook invloed op de reactie van Iran.... Lijkt erop dat Netanyahu op 1 april het probleem van Israel dat van de VS heeft gemaakt.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_213091983
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:33 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
gewoon de werkelijkheid. Heeft niks met de eeuwige jood te maken..

Als ex christen weet ik perfect wat er in de Thora staat, en dat is arrogantie ten top.. Dat mag best gezegd worden..

Anders verklaar je jezelf ook niet tot uitverkorenen..
Hoeveel israelers vandaag de dag zien zichzelf ook niet als uitverkorenen van de Enige Echte God?
Nazi propaganda spuiten is makkelijker dan reageren op een ontkrachting van je andere blik op geschiedenis.
pi_213092134
The storm is cometh

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213092181
Iran zat achter 7 October
Dus heeft Israël het recht om Teheran aan te vallen *;

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213092195
Heb wel zin in een beetje vuurwerk
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_213092312
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 23:38 schreef Ali_boo het volgende:
Iran zat achter 7 October
Dus heeft Israël het recht om Teheran aan te vallen *;

[ x ]
Al besproken.
pi_213092338
Gespreksstof in de pauze. Is toch heerlijk man.
pi_213092396
Mijn laatste bericht voor vanavond :W

twitter
pi_213092399
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 00:29 schreef Ali_boo het volgende:
Mijn laatste bericht voor vanavond :W

[ x ]
Wel chanant als het nu nog met een sisser afloopt.
pi_213092413
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 21:58 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
_O_

Wedden dat de Israelloevers dit even gaan negeren? Anders kunnen ze niet blijven roepen "Israel is groot!

Plus dat Iran door middel van proxy de reserves van Israel moe heeft gemaakt. Die kunnen Hezbollah dadelijk niet eens aan.
Ik denk dat israel t lastig gaat krijgen met hezbollah al. Die zijn een tikkeltje beter georganiseerd en getraind dan hamas.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_213092442
twitter

Unidentified Flying Objects.

Edit: schijnen meteoren te zijn :D
pi_213092462
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2024 00:52 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]

Unidentified Flying Objects.

Edit: schijnen meteoren te zijn :D
God loopt even te trollen.
  vrijdag 5 april 2024 @ 03:14:16 #120
420862 uitkeringsgenieter
graag op anoniem
pi_213092645
Laten we hopen dat Iran zo dom is om Israël aan te vallen. |:)
graag op anoniem
pi_213092724
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2024 03:14 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Laten we hopen dat Iran zo dom is om Israël aan te vallen. |:)
Ja want dan stapt Murica wel even bij..
  vrijdag 5 april 2024 @ 05:58:38 #122
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_213092734
Voelt weer aan als een nothingburger JUIST omdat men het zo van de daken schreeuwt.

Hoop blaffen zeg maar.

Het enige waar ik me zorgen om maak is dat Iran zelf misschien een oorlog wil, om van de interne problemen af te leiden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_213092759
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:15 schreef Narjeb1986 het volgende:

[..]
Wat heb je ineens?

ik ben een Nederlander, geboren in Drenthe en al tig generaties lang Nederlanders in de familie..
dat allemaal sluit niet uit dat je moslim ben :!
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_213092779
quote:
8s.gif Op donderdag 4 april 2024 23:29 schreef Ali_boo het volgende:
The storm is cometh

[ x ]
Als ze zulke dingen gaan zeggen komt er hoogstens een natte scheet.
pi_213092788
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 22:32 schreef 111210 het volgende:

[..]
Denk dat china zich hier niet in gaat roeren, die zal eerder een kans pakken om in taiwan de boel over te nemen, want de rest is toch bezig met andere dingen.

Rusland heeft het al zwaar genoeg in eigen land dus die gaat zich daar ook niet mee bemoeien.

Denk eerder dat arabische landen partij gaan kiezen.

Maargoed die israelis hebben het er zelf naar gemaakt
Dat ontaardt ook in sectarisch geweld tussen de soenieten en Sjieten (Iran oa)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')