SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ah ja, ik krijg elke week nog een mailtje, dus dan ga ik wel weer eens luisteren.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:41 schreef MadMaster het volgende:
@:livelink Ik ben mijn Mixcloud weer aan het actualiseren (heb het abonnement maar weer geactiveerd), dus als je interesse hebt…
De Curaçao mix van onlangs staat er nu ook op en er zullen er nog vele volgen…quote:Op donderdag 4 april 2024 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah ja, ik krijg elke week nog een mailtje, dus dan ga ik wel weer eens luisteren.
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Curaçao mix van onlangs staat er nu ook op en er zullen er nog vele volgen…
Beautiful Noise - Neil Diamond (uitvaart van mijn moeder)
Bijzonder nummer voor een uitvaart. Maar toch wel passend op een of andere manier (zonder dat ik je moeder ken natuurlijk)quote:Op donderdag 4 april 2024 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Curaçao mix van onlangs staat er nu ook op en er zullen er nog vele volgen…
Beautiful Noise - Neil Diamond (uitvaart van mijn moeder)
It's the music of life is een regel uit de tekst en mijn moeder zong dit altijd hardop mee.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Bijzonder nummer voor een uitvaart. Maar toch wel passend op een of andere manier (zonder dat ik je moeder ken natuurlijk)
Wie?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:47 schreef Fogel het volgende:
Wisten jullie dat Sivert Høyem (minimaal) een concert heeft in Nederland, in juni?
Nee, ik ken hem niet. Vandaar.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:47 schreef Fogel het volgende:
Wisten jullie dat Sivert Høyem (minimaal) een concert heeft in Nederland, in juni?
De zanger van Madrugada.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Alweer een citar…
Benny Neijman - Ik heb je genomen bij de Akropolis…
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:53 schreef livelink het volgende:
Bennie Neyman - Waarom fluister ik je naam nog?
Dat zegt me niets. Wie heeft die uitgebracht dan?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van die Akropolis was een parodie op dit nummer…
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Abba - Thank You For The Music Melting!
Ik meen Paul de Leeuw in een theatershow…quote:Op donderdag 4 april 2024 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zegt me niets. Wie heeft die uitgebracht dan?
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik meen Paul de Leeuw in een theatershow…
quote:Op donderdag 4 april 2024 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zegt me niets. Wie heeft die uitgebracht dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]Zo, behoorlijk grof. Het zei mij ook niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Henny Asman was de dame in het publiek die die avond de pineut was, kan ik me herinneren…quote:Op donderdag 4 april 2024 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, behoorlijk grof. Het zei mij ook niks.
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Henny Asman was de dame in het publiek die die avond de pineut was, kan ik me herinneren…
quote:Op donderdag 4 april 2024 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Henny Asman was de dame in het publiek die die avond de pineut was, kan ik me herinneren…
Ja, deze zaterdag in het Zonnehuis, leuke locatie en dan in juni in Paradisoquote:Op donderdag 4 april 2024 20:47 schreef Fogel het volgende:
Leuk. Ik kan vanavond helaas waarschijnlijk niet luisterenquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:04 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag
Melting begint op zaterdag toch om 21:00 met draaien?
Als het even lukt zou ik anders wel van 19:00-21:00 een radio show willen verzorgen.
(Tenzij dit tijdslot al geclaimd is )
Ah oké. Hopelijk staat er wel wat leuks op de planningquote:Op zaterdag 6 april 2024 12:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk. Ik kan vanavond helaas waarschijnlijk niet luisteren
Welkom livelinkquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:09 schreef livelink het volgende:
Ik luister nog even mee tot 19.30, dan ben ik weg.
Goedenavond Doedezemaarquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij zijn er ook, de afzuigkap gaf een alarm, kennelijk moesten de filters gereinigd worden. Maar na de vorige keer heb ik ze er niet meer uit durven halen, want ik krijg de ene er niet normaal in terug
Oh, die van mij geeft geen alarm en die reinig ik dus ook nauwelijksquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij zijn er ook, de afzuigkap gaf een alarm, kennelijk moesten de filters gereinigd worden. Maar na de vorige keer heb ik ze er niet meer uit durven halen, want ik krijg de ene er niet normaal in terug
Het alarm kan gelukkig ook gedeactiveerd worden, ik denk dat hij onlangs per ongeluk geactiveerd isquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, die van mij geeft geen alarm en die reinig ik dus ook nauwelijks
Tot later, fijne avondquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:27 schreef livelink het volgende:
Ik ga na dit leuke Duitse liedje afsluiten. Dank je wel aRd.
Fijne avond verder nog. Wellicht zie ik jullie nog later op de avond
Mooi karakteristiek geluid heeft hij.quote:
Mee eens inderdaad bij Gilbert.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooi karakteristiek geluid heeft hij.
Wat is dit? Dir vind ik ook wel mooi
Veel kijkplezier toegewenst Doedezemaar en Symphonic.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank tot zover, het was weer heel divers. We gaan even tv kijken, tot straks bij Melting
Goedenavond Meltingquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:15 schreef Melting het volgende:
Ik ben ingetuned. Wist niet dat er gedraaid werd.
Goedenavond aRd. Leuk dat je weer eens draait.quote:
Dit zijn de Sparksquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedenavond aRd. Leuk dat je weer eens draait.
Wie is dit?
Ah ja dan wordt het lastigquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:31 schreef Melting het volgende:
Deze gitaar doet me ergens aan denken, maar ik weet niet waaraan.
Goedenavond DJ11quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Er is een uitzending gaande?
Jammer dat ik die heb gemist
Vout die industrial draait? Nee joh, die draait slechte carnavalskrakersquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
niks tegn aRd, maar ik dacht dat Vout aan het draaien was
Ik luister wel mee
Hoezo slecht?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vout die industrial draait? Nee joh, die draait slechte carnavalskrakers
Goedenavond, trouwens
In mijn oren zit er weinig verschil in.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vout die industrial draait? Nee joh, die draait slechte carnavalskrakers
Goedenavond, trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Dat was het laatste nummer alweer.
Veel luisterplezier nog toegewenst bij Melting, maar ik ga nu slapen.
De afspeellijst staat nog in een spoiler :Slaap lekker, aRd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
slecht? het haalt net het niveau ven op volle toeren niet, het is net niet het niveau van muziekfeest op het plein, en heeft net niet de bravoure van het songfestival, het is doorgaans een beetje meh, maar op zn tijd vermakelijk.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben even aan het eten, vandaar de stilte. Ik kende de nummers trouwens ook niet.
Deze wel, maar weet de artiest niet.
Welkom Ddm. Ik zelf ook. Dus zombiën we samen.quote:
of welk id je gebruikt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal uit.
Ook niet wie de veerman betaalt.
Doe jij dat niet?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal uit.
Ook niet wie de veerman betaalt.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Dat was het laatste nummer alweer.
Veel luisterplezier nog toegewenst bij Melting, maar ik ga nu slapen.
De afspeellijst staat nog in een spoiler :Heel gevarieerd, ken veel niet, maar wel fijne nummers zitten er tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank
Juin uit Eigen Tuin!
Jij gunt die man ook zijn geld niet hè?quote:
Alleen als de tunnel echt gestremd isquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij gunt die man ook zijn geld niet hè?
quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom de veerman betalen? ben drs p niet.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Waarom de veerman betalen? ben drs p niet.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:30 schreef Symphonic het volgende:
Oh when the saints go marching in Louis Armstrong
Best wel jaquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
heerlijk gedateerd nummertje en deze ook.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:33 schreef DJ11 het volgende:
Hoe heet dit ook alweer. Booker G. Iets met onion, toch?
quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Catherine Ferry un deux trois
Van het esf
Coolquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Over ESF's gesproken: vandaag is het trouwens precies 50 jaar geleden dat de editie van 1974 plaatsvond.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Grappig, eigenlijk is dit nummer zo niet de Kinks
Hij is ons al 17,5 jaar geleden ontvallen.quote:
Ja bizar he?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij is ons al 17,5 jaar geleden ontvallen.
Langer dan ik dacht.
Oh ik ben er altijd hoor, het is meer een kwestie van plek, moment en juist enzo.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tof dat je er weer bent, long time no see
quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:57 schreef DJ11 het volgende:
Dusty Springfield - I Only Want To Be With You
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:05 schreef DJ11 het volgende:
Singing In The Rain, niet in de Mint Royale remix
Vraag het aan Henk of Henk.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:10 schreef Melting het volgende:
Het nummer hierna is volgens mij voor het goede doel opgenomen.
Maar geen idee welk doel het was.
Goed idee....quote:
De enige juiste versie (hoewel Nana ook een mooie versie heeft opgenomen)quote:
Ik ken het duo van naam en dan houdt het echt op..quote:
Blijft een leuk nummer ditquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze artiest is al weer bijna 9 jaar geleden in mijn dorp overleden.
[ afbeelding ]
Ik weet het nog heel goed, het konijnenhok was leegquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:22 schreef DJ11 het volgende:
ABBA - Waterloo
Vandaag precies 50 jaar geleden won ABBA met dit nummer het Songfestival
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet het nog heel goed, het konijnenhok was leegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Die lopen te verotten in het voormalige land van ooit.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:23 schreef Melting het volgende:
Weten jullie overigens wat er met de dode soldaten bij Waterloo is gebeurd?
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die lopen te verotten in het voormalige land van ooit.
Nee, wist ik niet. Maar ja, hoort erbij hè?quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:25 schreef Melting het volgende:
@:DJ11 wist je dat Agnetha Fältskog gisteren 74 is geworden?
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:29 schreef DJ11 het volgende:
Dit klinkt als een Fransman die Nederlands probeert te zingen
Ga ik doen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:29 schreef Symphonic het volgende:
Brothers four hebben wel de nodige bekende nummers geschreven en gebracht.
Zoek ze maar eens op.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Mockingbird hill.. uitvoerenden weet ik niet meer
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
joh, als die vogels zo zingen patti, dan zou ik er geen probleem mee hebben.
Je mag er een paar van ons hebben, inclusief de haan van de overburen…quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Hier horen we de vogels nu een beetje voorzichtig zingen ‘s ochtends vroeg. Ik hoop dat onze tuin echt vogels aan gaat trekken.
Olaquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag er een paar van ons hebben, inclusief de haan van de overburen…![]()
Hallo!
Goede avond en welkom Mad.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag er een paar van ons hebben, inclusief de haan van de overburen…![]()
Hallo!
Ja, z'n nek…quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ola![]()
Een haan hoort op de barbecue. Na 15 minuten wel even omdraaien
Een haan valt daar niet onder, dat is gewoon aso..quote:
Het zijn buren die ik niet kan verstaan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een haan valt daar niet onder, dat is gewoon aso..
Sowieso kippen in een tuin
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Jan Kees - Folsom Prison Blues trouwens…
Soms zit het mee, en soms zit het wat minder meequote:Op zaterdag 6 april 2024 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Morgen al een honkbalfinale van een toernooi in Bussum
Amsterdam tegen de Twins uit Oosterhout, die allebei 2 wedstrijden hebben gewonnen.
De organiserende club HCAW mag daarna nog de troostwedstrijd spelen tegen Neptunus uit Rotterdam, die allebei alles verloren hebben.
Dat was de gehoopte finale van de HCAW en is daarom zo geprogrammeerd…
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Amsterdam tegen de Twins uit Oosterhout, die allebei 2 wedstrijden hebben gewonnen.
De organiserende club HCAW mag daarna nog de troostwedstrijd spelen tegen Neptunus uit Rotterdam, die allebei alles verloren hebben.
Goede avond en welkom, livelink.quote:
Ach, zoveel gebeurt er uberhaupt niet meer in (het bussumse gedeelte van) de 'honkbalvallei' ....quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Twee jaar geleden waren ze Nederlands kampioen na veel jaren niets en vorig jaar Europees Club Kampioen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach, zoveel gebeurt er uberhaupt niet meer in (het bussumse gedeelte van) de 'honkbalvallei' ....
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:51 schreef livelink het volgende:
Net terug uit de 'stad'. Er hing een wat unheimische sfeer vond ik. Misschien omdat het de eerste warme avond was en ik daar nog aan moet wennen. Veel groepjes jongeren her en der. En de terrassen zaten om 22.00 nog vol.
True, maar honkbal is nou eenmaal een sport waar je tijd voor moet maken en tenzij je je er echt mee bezighoud is het niet iets als voetbal waar je met anderhalf tot twee uurtjes vanaf bent als het je niet bijster interesseert.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee jaar geleden waren ze Nederlands kampioen na veel jaren niets en vorig jaar Europees Club Kampioen.
Dat waren juist vette jaren voor ze…
Heee psssssttt, meisje…quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:54 schreef livelink het volgende:
Hij heeft echt een kinderlokkerstem hier.
Is dat een bepaald type stem ja?quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:54 schreef livelink het volgende:
De rollende r had hij toen wel al gevonden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Toen Herman nog niet de vibrato had gevonden…
Feitelijk heb je gelijk, maar van de discussie die nu ontstaat begrijp ik niets…quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar honkbal is nou eenmaal een sport waar je tijd voor moet maken en tenzij je je er echt mee bezighoud is het niet iets als voetbal waar je met anderhalf tot twee uurtjes vanaf bent.
In combinatie met de tekst wel, ja.quote:
hoe moet herman van veen dan klinken in jouw oren?quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:54 schreef livelink het volgende:
Ik vind zijn stem verschrikkelijk, met én zonder vibrato/rollende rrrr…quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:54 schreef livelink het volgende:
Liever gewoon helemaal niet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hoe moet herman van veen dan klinken in jouw oren?
Doodstil, lippen stijf op elkaar…quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hoe moet herman van veen dan klinken in jouw oren?
Ik heb hier ook weinig op tegen, behalve dat ik de schurft heb aan mondharmonica’squote:Op zaterdag 6 april 2024 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Neil heeft veel betere dan dit, maar toch vind ik dit een prima nummer...
Ik kan alleen 'Rockin' In A Free World' wel van 'm hebben, ook zijn stem vind ik niet plezant…quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Neil heeft veel betere dan dit, maar toch vind ik dit een prima nummer...
Dat moet je Melting niet zeggen. Dan krijg je er meteen nog een achteraan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb hier ook weinig op tegen, behalve dat ik de schurft heb aan mondharmonica’s
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat moet je Melting niet zeggen. Dan krijg je er meteen nog een achteraan.
Fijne avond.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:02 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor alle fijne muziek. Zoals gemeld ga ik nu afhaken.
Fijne voortzetting en voor straks welterusten
Ik vraag me af of er sowieso enige logica zit in de volgorde van de door Melting gedraaide songs.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Midnight cowboy mag wel, op die manier heb ik er geen hekel aan, maar mensen als Bob Dylan moet je gewoon slaan met die klotedingenquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is het ook.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er sowieso enige logica zit in de volgorde van de door Melting gedraaide songs.
Niet dat het uitmaakt, maar ik hou het op toeval…
Melding gemist, maar goede nacht gewenst!quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:02 schreef DJ11 het volgende:
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:02 schreef DJ11 het volgende:
17 was genoeg geweestquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond zeventig wat overdreven
Dat besefte ik me ook nadat ik dat gepost had..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |