Ik dacht toch dat SL een man was. En die mannetjes leeuw kan nog wel de prooi in stukken scheuren toch, vóór hij 'm opeet?quote:Op zondag 7 april 2024 00:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar bij de leeuwen is het mannetje toch vooral lui? De vrouwtjes doen de jacht als ik het goed onthouden heb. Hmmm, ik ben wel een leeuw qua sterrenbeeld
Hmm ja, de prooi wordt netjes voor hem neergelegd en dan doet hij nog even de moeite van het scheuren. Ach, ik kan er mee levenquote:Op zondag 7 april 2024 00:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat SL een man was. En die mannetjes leeuw kan nog wel de prooi in stukken scheuren toch, vóór hij 'm opeet?![]()
Dat die vrouwen al het werk doen... tja. Leven is soms echt niet eerlijk
* Amy vleit zich op het bed, midden voor SemperLibertas, om vervolgens in stukken te worden gescheurd....quote:Op zondag 7 april 2024 00:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, de prooi wordt netjes voor hem neergelegd en dan doet hij nog even de moeite van het scheuren. Ach, ik kan er mee leven
Haha, je hebt wel ongeveer mijn gedachtengangquote:Op zondag 7 april 2024 00:44 schreef Sally het volgende:
[..]
* Amy vleit zich op het bed, midden voor SemperLibertas om vervolgens in stukken te worden gescheurd....
Oh! Wacht!
Ehm... neeeeeee. Dat doen we niet hè
Of het moet een kink van je zijn, natuurlijk...? In dat geval: YKINMKBYKIOK![]()
Morning Stigs!quote:
LoLkequote:
Alles okee, bipsbokser?quote:
Amyquote:
Ik ben Stier, ontembaar, roekeloos en krachtig.quote:Op zondag 7 april 2024 00:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar bij de leeuwen is het mannetje toch vooral lui? De vrouwtjes doen de jacht als ik het goed onthouden heb. Hmmm, ik ben wel een leeuw qua sterrenbeeld
De mannetjesleeuw heeft het beste leven op aarde totdat hij op zijn oude dag door een roedel hyena's wordt verscheurdquote:Op zondag 7 april 2024 00:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat SL een man was. En die mannetjes leeuw kan nog wel de prooi in stukken scheuren toch, vóór hij 'm opeet?![]()
Dat die vrouwen al het werk doen... tja. Leven is soms echt niet eerlijk
Die herken ik op verre afstand, vaak zijn het ook bepaalde types, ook qua uiterlijk.quote:Op zondag 7 april 2024 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar inmiddels weet je dat wel? Ik vraag dit voor een vriend
Heerlijk poëtisch. En dramatisch.quote:Op zondag 7 april 2024 17:05 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De mannetjesleeuw heeft het beste leven op aarde totdat hij op zijn oude dag door een roedel hyena's wordt verscheurd
quote:Op zondag 7 april 2024 17:04 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik ben Stier, ontembaar, roekeloos en krachtig.
En ik ben Fokker, kansloos, hopeloos en sociaal gemankeerd.
Ja, de sfeer zit er weer goed inquote:Op zondag 7 april 2024 18:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Heerlijk poëtisch. En dramatisch.
Net als...:
[..]
Nah.quote:Op zondag 7 april 2024 17:04 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En ik ben Fokker, kansloos, hopeloos en sociaal gemankeerd.
Ik spreek dit ook tegenquote:
How is life, Stigsmeister?quote:
Heerlijkquote:
Waar ging de reis heen?quote:Op zondag 7 april 2024 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heerlijk
Vanmiddag mijn andere stalen ros even de sporen gegeven, anderhalf uur getoerd
Overal en nergens!quote:
Altijd leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |