Even een algemeen vraagje: Waar is Zaal #6 van Tsjechov in te vinden? Deze bundel heeft 'm niet en de andere recente ook niet.quote:
Dijkstraquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
2e poging, vorige keer hadden ze hem toch niet![]()
Vermoed dat nu weer eigenlijk maar goed, zou jammer zijn; zou deze graag in de kast hebben staan.![]()
In het development topic toevallig een yt video gezet waarin die aan het woord was in een nederlands programmaquote:
Ik heb hem digitaal. Gratis en legaal te downloaden. Ik vind JSP een betere methode.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
2e poging, vorige keer hadden ze hem toch niet![]()
Vermoed dat nu weer eigenlijk maar goed, zou jammer zijn; zou deze graag in de kast hebben staan.![]()
Ja maar toch zou ik deze wel heel graag fysiek hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:27 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik heb hem digitaal. Gratis en legaal te downloaden. Ik vind JSP een betere methode.
Ik was nieuwsgierig en ging eens kijken waar het boek over ging.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:29 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de schrijfster zelf, kleine dame met al aardig wat boeken en prijzen op haar naam.
Nederland heeft best goede (fantasie/horror) schrijvers
Horror/Fantasy/Slijmbendequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:25 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ik was nieuwsgierig en ging eens kijken waar het boek over ging.
Samenvatting bij Bol:
"Het Kreng heeft al millennia lang, als sinds voor de zonneknal, de lichamen en persoonlijkheden van zijn slachtoffers gestolen. De door Zonneziekte besmette Blessen achtervolgt het Kreng door de duistere Darmen van Gar, als het moet tot bovengronds in Het As der Helden. Bijgestaan door lotgenoten die nog zieker zijn dan hij en door een slijmerige mutant die hij zijn vriend noemt, zint hij op wraak."
Het klinkt in ieder geval als fantasy...
Mijn ding is het totaal niet.
Atonement vond ik echt een enorm sterk boek. Veel sterker dan de rest van het oeuvre van Ian McEwan, dat imho niet slecht is maar ook niet echt memorabel.quote:
SPOILER: z.o.z.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Treehut362 op 06-09-2024 22:23:28 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Een koopje.quote:Op donderdag 12 september 2024 14:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Was bij een tweedehands winkel en vond alle Kuifjes, in het Frans en hardcover, afgeprijsd van 1 euro naar 50 cent per stuk, want onverkoopbaar in D. Heb ze dus maar meegenomen want wil mijn Frans verbeteren. Enige die ontbrak was Tintin au pays des soviets en Tintin et l'Alph-Art
Toestand zeer goed, slechts hier en daar kleine deukjes in de covers.
Proficiat!quote:Op donderdag 12 september 2024 15:45 schreef Leandra het volgende:
Vandaag voor mijn verjaardag gekregen; een gesigneerde versie van Fox Evil van Minette Walters.
Whoops. Deze had eigenlijk in die andere gemoeten. Niet gekocht wel geluisterd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |