O ja dat. Dat zekerquote:Op zondag 7 april 2024 07:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de ontlading dat hij oké is...
Ja het zal volgende week ook niet anders zijn en dat Randy er nog steeds inzit is mij een raadselquote:Op zondag 7 april 2024 07:55 schreef Iceage het volgende:
Hoera!!!!
Ashley eruit!!! voor 55K uit de pot.
Ownee toch niet![]()
De live show was weer opnieuw de grote Ashley show met een bijrolletje voor Tyron.
En wat een vreselijke kleding weer van Geraldine en ??
Goedemorgen allemaal wat een heerlijke dag gister qua temperatuur. Ben het ook wel klein beetje gewend dat het zo lekker is tijdens mijn vakantie.
Tom weg en Randy blijft was voor mij toch wel een verrassing toen ik het zag. Niet verwacht.
Fijne dag allemaal,
Bij mij niet, Hij is vrij lui neutraal en heeft niet iets waaraan je je heel snel ergert in tegenstelling tot bv het plamuren en de kleding van Alice, De grote BEK van Ash , de kontkruiperij van Glen, de sneaky slang Jimmyquote:Op zondag 7 april 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het zal volgende week ook niet anders zijn en dat Randy er nog steeds inzit is mij een raadsel
Ik heb zo maar het idee dat de ash fans hem hebben gesteundquote:Op zondag 7 april 2024 08:11 schreef Iceage het volgende:
[..]
Bij mij niet, Hij is vrij lui neutraal en heeft niet iets waaraan je je heel snel ergert in tegenstelling tot bv het plamuren en de kleding van Alice, De grote BEK van Ash , de kontkruiperij van Glen, de sneaky slang Jimmy
Wat mij betreft wint Randy de pot.
![]()
Kan maar los daarvan vond ik dit het slechtste seizoen ever sinds 1999 en ook het meest giftige. Daarom wens ik Randy de pot .en ook de FEBo mogen ze wat mij betreft re-organiseren. Ik vond dit een seizoen van niks..quote:Op zondag 7 april 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het idee dat de ash fans hem hebben gesteund
O vond het eerlijk gezegd wel beter dan vorige jaar.quote:Op zondag 7 april 2024 08:21 schreef Iceage het volgende:
[..]
Kan maar los daarvan vond ik dit het slechtste seizoen ever sinds 1999 en ook het meest giftige. Daarom wens ik Randy de pot .en ook de FEBo mogen ze wat mij betreft re-organiseren. Ik vond dit een seizoen van niks..
Mijn favoriete seizoen was ik dacht BB6 met Monique Sabrina en Tijn, ook BB2 met Opa Koos en BI anca en ik dacht BB3 met Sandy waren echt leuk om te zien en zat er een hoop spanning in.
Echt ik wat ik al paar keer zei ik vond dit seizoen 0,0,0,0 de casting ook (Kaartenbak)deelnemers.
Inderdaad smaken verschillen maar ook alles maar dan ook alles was ook budget dit jaar, domme gedoe met warm water , week zelfde eten, opdrachten van niks. Ik heb de indruk dat het dit jaar zo goedkoop mogelijk moest ook gezien de kleding van Geraldine en ??quote:Op zondag 7 april 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vond het eerlijk gezegd wel beter dan vorige jaar.
Zo kan je zien smaken verschillen
Ja dat wel, maar ik vond de spellen wel leuk en de stem van BB zijn grapjes met de bewonersquote:Op zondag 7 april 2024 08:30 schreef Iceage het volgende:
[..]
Inderdaad smaken verschillen maar ook alles maar dan ook alles was ook budget dit jaar, domme gedoe met warm water , week zelfde eten, opdrachten van niks. Ik heb de indruk dat het dit jaar zo goedkoop mogelijk moest ook gezien de kleding van Geraldine en ??
Wat hebben ze nou dit seizoen gedaan wat een paar 100 euro kost qua opbouw ? ik heb niks gezien.
en dan steeds weer in de tv live ? de grote Ashley show![]()
Van het orginele concept wat ooit de bedoeling was 100 dagen samen in een huis zonder contact met de buitenwereld is echt niks over gebleven. echt totaal niks!
Wat lief dat je dit zegt. Je bent ook een fijne userquote:Op zondag 7 april 2024 08:43 schreef Iceage het volgende:
Het enige echt leuke dit jaar vond ik het contact met jou @:Dotteke en met @:Frummelie
Met met name Frum , Dotteke en @:Lavenderr die ik al heel lang ken heb ik er online vriendinnen bij gekregen waar ik erg blij mee ben.
Toppers zijn jullie, Fijn jullie door BB op FOK! jullie dit jaar te hebben leren kennen.
Bloosquote:Op zondag 7 april 2024 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lief dat je dit zegt. Je bent ook een fijne user
Dat was helemaal niet negatief bedoeld, jammer dat je alles als negatief leestquote:Op zondag 7 april 2024 08:46 schreef rinardo het volgende:
Ik vond vooral jammer dat er veel negativiteit was, zelfs als het positief was, werd er door de cos wel iets negatiefs van gemaakt, een voorbeeld: vanmorgen Tyron met ontbijt, lekker verse sapjes broodjes kaartjes, zo leuk, de Cos: geen koffie geen thee, die broodjes zijn toch straks niet meer warm, dat vleeswaren is toch straks niet meer lekker. Heel jammer dat alles de negatieve kant op gedraaid wordt, maar just my 2 cents
Heb leuk met je gebabbeld. was gezellig bedankt voor de leuke 3 maanden ( iets minder omdat je zonodig naar de warme zon moest) maar je kwam toch af en toe een babbeltje makenquote:
Ja Lavenderr had mij daar heen gelokt, kwam altijd in de sc toen, kan mij ook Blaadjes ook nog herinneren.quote:Op zondag 7 april 2024 09:13 schreef Iceage het volgende:
Zover ik mer herinner Dot hbben we tijd geleden in BNW ook fijn gebabbeld ik was daar stuk eerder dan jou denk ik en volgens mij was je nog niet blauw toen. ? @:Lavenderr toen ze daar mod blauw was dat waren lang geleden ook echt fijne chats in de sc daar .Niet dat ik ook maar iets dan ook met BNW comploltten etc had. Ik kwam er verzeild geraakt door het mysterie toen door Kris Kremers en Lysanne Froon. (wat later totaal in die topics uit de hand liep met FOK ! amateur detectives. Zelfs @:Lavenderr kon er niks meer mee alhoewel ze het zo zo geprobeerd had. Ze zal er vast nog wel eens rottige herrineringen aan hebben uit die periode. Het was echt heel erg soms.
Anyway ik ga echt plat nu.![]()
![]()
@Lavenderr is echt zo een fijn mens en echte Topmod! BNW modereren is gewoon superlastig. Zeker toen het zo druk was ook tijdens Covid, was geen makkelijk subtopic.quote:Op zondag 7 april 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Lavenderr had mij daar heen gelokt, kwam altijd in de sc toen, kan mij ook Blaadjes ook nog herinneren.
Was altijd gezellig daar geen gedoe. Ineens veranderde het en ben ik weggebleven; Ja Lavenderr deed het met heel haar hart, ze is een schat en een hele lieve mod. SLaap lekker en sweet dreams![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 09:21 schreef Iceage het volgende:
[..]
@:Lavenderr is echt zo een fijn mens en echte Topmod! BNW modereren is gewoon superlastig. Zeker toen het zo druk was ook tijdens Covid, was geen makkelijk subtopic.
maar echt ik zei het al paar keer maar nu echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Baai Zwaai
Morguh Jockariquote:
Goedemorgen....quote:Op zondag 7 april 2024 07:55 schreef Iceage het volgende:
Hoera!!!!
Ashley eruit!!! voor 55K uit de pot.
Ownee toch niet![]()
De live show was weer opnieuw de grote Ashley show met een bijrolletje voor Tyron.
En wat een vreselijke kleding weer van Geraldine en ??
Goedemorgen allemaal wat een heerlijke dag gister qua temperatuur. Ben het ook wel klein beetje gewend dat het zo lekker is tijdens mijn vakantie.
Tom weg en Randy blijft was voor mij toch wel een verrassing toen ik het zag. Niet verwacht.
Fijne dag allemaal,
Nou zeg... wat een lieve woorden, ik word er verlegen van...quote:Op zondag 7 april 2024 08:43 schreef Iceage het volgende:
Het enige echt leuke dit jaar vond ik het contact met jou @:Dotteke en met @:Frummelie
Met met name Frum , Dotteke en @:Lavenderr die ik al heel lang ken heb ik er online vriendinnen bij gekregen waar ik erg blij mee ben.
Toppers zijn jullie, Fijn jullie door BB op FOK! jullie dit jaar te hebben leren kennen.
Ja ik ook eerlijk gezegd. Had Randy al onder de knop met een exit fotoquote:Op zondag 7 april 2024 10:15 schreef Jockari het volgende:
Ik was gisteren toch verbaasd dat Tom er uit vloog. Had ik niet zien aankomen.
Same! Gisteren de boel uitgezet toen ze Ashley (te lang in mijn ogen) aan het woord lieten, net terug gekeken (ook omdat dan geen reclame) en langzaamaan de COS en streamverslagen aan het lezen.quote:Op zondag 7 april 2024 10:15 schreef Jockari het volgende:
Ik was gisteren toch verbaasd dat Tom er uit vloog. Had ik niet zien aankomen.
Idd. Liever een wandelende tak die wint, dan doornroosje.quote:Op zondag 7 april 2024 10:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Same! Gisteren de boel uitgezet toen ze Ashley (te lang in mijn ogen) aan het woord lieten, net terug gekeken (ook omdat dan geen reclame) en langzaamaan de COS en streamverslagen aan het lezen.
Nou mag Randy winnen ook
Dacht zelf meer aan de boze stiefmoeder van Sneeuwwitje, maar das ook goedquote:Op zondag 7 april 2024 10:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd. Liever een wandelende tak die wint, dan doornroosje.
Erg lief dat je dit zegt. Het werkt ook twee kanten op he? Zegt ook veel over jouquote:Op zondag 7 april 2024 08:43 schreef Iceage het volgende:
Zit hier helemaal te blozenquote:Op zondag 7 april 2024 09:21 schreef Iceage het volgende:
[..]
@:Lavenderr is echt zo een fijn mens en echte Topmod! BNW modereren is gewoon superlastig. Zeker toen het zo druk was ook tijdens Covid, was geen makkelijk subtopic.
maar echt ik zei het al paar keer maar nu echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Baai Zwaai
Morguh Kodiakquote:
Hey Lavenderrquote:Op zondag 7 april 2024 11:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit hier helemaal te blozendank jullie twee @:iceage en @:dotteke
Tot ziens en nog bedankt voor je technische hulpquote:Op zondag 7 april 2024 18:30 schreef Ebinas het volgende:
Dit zal mijn laatste post in BB van dit seizoen zijn.
En die wil ik gebruiken om iedereen te bedanken voor de toffe tijd.
Heel leuk om te zien dat de meesten iedere keer hier maar weer terugkeren.
Dus ik hoop op een volgende editie.
Extra bedanken wil ik de SV schrijvers, filmpjes makers en cappers, superfijn was het om steeds snel op de hoogte te kunnen zijn van de ontwikkelingen. Of gemiste beelden terug te kunnen kijken.![]()
En last but not least enorme dank en waardering voor @:Dotteke.
Geen gemakkelijke klus, maar petje af hoe je met alle meningen steeds weer een middenweg weet te bewaken/bewandelen.
Jij ook bedankt voor je vrolijke toevoegingenquote:Op zondag 7 april 2024 18:30 schreef Ebinas het volgende:
Extra bedanken wil ik de SV schrijvers, filmpjes makers en cappers, superfijn was het om steeds snel op de hoogte te kunnen zijn van de ontwikkelingen. Of gemiste beelden terug te kunnen kijken.![]()
En last but not least enorme dank en waardering voor @:Dotteke
Geen gemakkelijke klus, maar petje af hoe je met alle meningen steeds weer een middenweg weet te bewaken/bewandelen.
quote:Op zondag 7 april 2024 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor je vrolijke toevoegingen![]()
Zoals gezegd
Gisteravond mijn laatste cos avond
Ook ik wil @:Dotteke bedanken
Top gedaan![]()
Dank je Ebinas. Wat lief.quote:Op zondag 7 april 2024 18:30 schreef Ebinas het volgende:
En last but not least enorme dank en waardering voor @:Dotteke
Ik heb je niet genegeerd hoor. Zou niet weten waarom. Tot een volgend RLS. En geniet nog van de laatste dagen.quote:Op zondag 7 april 2024 19:41 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind het erg jammer dat sommige niet echt tegen grapjes konden hier en dat ik nu het gevoel heb nu soort van ''genegeerd'' word beetje groot woord maar merk het wel helaas ook ondanks eventuele excuses
verders heb ik me eigen prima vermaakt met de mensen in het forum.
Jammer ook wel dat er erg gereageerd word op reacties van en over sommige bewoners en dat sommige dingen gewoon anders benoemd word dan dat het werkelijk op streams te zien is.
Hoop volgend jaar weer een super gezellige forum tijd te hebben hier met iedereen![]()
![]()
Dank je. 😉quote:Op zondag 7 april 2024 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals gezegd
Top gedaan![]()
Oe ! Je laatste Cos-avond ? Waarom ?quote:Op zondag 7 april 2024 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals gezegd
Top gedaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |