Ja ik ook eerlijk gezegd. Had Randy al onder de knop met een exit fotoquote:Op zondag 7 april 2024 10:15 schreef Jockari het volgende:
Ik was gisteren toch verbaasd dat Tom er uit vloog. Had ik niet zien aankomen.
Same! Gisteren de boel uitgezet toen ze Ashley (te lang in mijn ogen) aan het woord lieten, net terug gekeken (ook omdat dan geen reclame) en langzaamaan de COS en streamverslagen aan het lezen.quote:Op zondag 7 april 2024 10:15 schreef Jockari het volgende:
Ik was gisteren toch verbaasd dat Tom er uit vloog. Had ik niet zien aankomen.
Idd. Liever een wandelende tak die wint, dan doornroosje.quote:Op zondag 7 april 2024 10:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Same! Gisteren de boel uitgezet toen ze Ashley (te lang in mijn ogen) aan het woord lieten, net terug gekeken (ook omdat dan geen reclame) en langzaamaan de COS en streamverslagen aan het lezen.
Nou mag Randy winnen ook
Dacht zelf meer aan de boze stiefmoeder van Sneeuwwitje, maar das ook goedquote:Op zondag 7 april 2024 10:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd. Liever een wandelende tak die wint, dan doornroosje.
Erg lief dat je dit zegt. Het werkt ook twee kanten op he? Zegt ook veel over jouquote:Op zondag 7 april 2024 08:43 schreef Iceage het volgende:
Het enige echt leuke dit jaar vond ik het contact met jou @:Dotteke en met @:Frummelie
Met met name Frum , Dotteke en @:Lavenderr die ik al heel lang ken heb ik er online vriendinnen bij gekregen waar ik erg blij mee ben.
Toppers zijn jullie, Fijn jullie door BB op FOK! jullie dit jaar te hebben leren kennen.
Zit hier helemaal te blozenquote:Op zondag 7 april 2024 09:21 schreef Iceage het volgende:
[..]
@:Lavenderr is echt zo een fijn mens en echte Topmod! BNW modereren is gewoon superlastig. Zeker toen het zo druk was ook tijdens Covid, was geen makkelijk subtopic.
maar echt ik zei het al paar keer maar nu echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Baai Zwaai
Morguh Kodiakquote:
Hey Lavenderrquote:Op zondag 7 april 2024 11:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit hier helemaal te blozendank jullie twee @:iceage en @:dotteke
Tot ziens en nog bedankt voor je technische hulpquote:Op zondag 7 april 2024 18:30 schreef Ebinas het volgende:
Dit zal mijn laatste post in BB van dit seizoen zijn.
En die wil ik gebruiken om iedereen te bedanken voor de toffe tijd.
Heel leuk om te zien dat de meesten iedere keer hier maar weer terugkeren.
Dus ik hoop op een volgende editie.
Extra bedanken wil ik de SV schrijvers, filmpjes makers en cappers, superfijn was het om steeds snel op de hoogte te kunnen zijn van de ontwikkelingen. Of gemiste beelden terug te kunnen kijken.![]()
En last but not least enorme dank en waardering voor @:Dotteke.
Geen gemakkelijke klus, maar petje af hoe je met alle meningen steeds weer een middenweg weet te bewaken/bewandelen.
Jij ook bedankt voor je vrolijke toevoegingenquote:Op zondag 7 april 2024 18:30 schreef Ebinas het volgende:
Extra bedanken wil ik de SV schrijvers, filmpjes makers en cappers, superfijn was het om steeds snel op de hoogte te kunnen zijn van de ontwikkelingen. Of gemiste beelden terug te kunnen kijken.![]()
En last but not least enorme dank en waardering voor @:Dotteke
Geen gemakkelijke klus, maar petje af hoe je met alle meningen steeds weer een middenweg weet te bewaken/bewandelen.
quote:Op zondag 7 april 2024 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor je vrolijke toevoegingen![]()
Zoals gezegd
Gisteravond mijn laatste cos avond
Ook ik wil @:Dotteke bedanken
Top gedaan![]()
Dank je Ebinas. Wat lief.quote:Op zondag 7 april 2024 18:30 schreef Ebinas het volgende:
En last but not least enorme dank en waardering voor @:Dotteke
Ik heb je niet genegeerd hoor. Zou niet weten waarom. Tot een volgend RLS. En geniet nog van de laatste dagen.quote:Op zondag 7 april 2024 19:41 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind het erg jammer dat sommige niet echt tegen grapjes konden hier en dat ik nu het gevoel heb nu soort van ''genegeerd'' word beetje groot woord maar merk het wel helaas ook ondanks eventuele excuses
verders heb ik me eigen prima vermaakt met de mensen in het forum.
Jammer ook wel dat er erg gereageerd word op reacties van en over sommige bewoners en dat sommige dingen gewoon anders benoemd word dan dat het werkelijk op streams te zien is.
Hoop volgend jaar weer een super gezellige forum tijd te hebben hier met iedereen![]()
![]()
Dank je. 😉quote:Op zondag 7 april 2024 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals gezegd
Top gedaan![]()
Oe ! Je laatste Cos-avond ? Waarom ?quote:Op zondag 7 april 2024 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals gezegd
Top gedaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |