quote:
Is wel link hoor daar.quote:
Oeps ik zie dat jij lekker loopt ga ff een bolkje zettenquote:
ALtijd links als FF er isquote:
Wat is een bolkje?quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps ik zie dat jij lekker loopt ga ff een bolkje zetten
quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd links als FF er is![]()
![]()
Je zou zo maar per ongeluk hete koffie of thee over je heen krijgen
Blokken, hebben ze bolken van gemaaktquote:
Thnxquote:Op zaterdag 6 april 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blokken, hebben ze bolken van gemaakt
Op het moment dat je een post zegt blok je iemand om punten te pakken
Gewoon mee doen leer je het vanzelf
Ik ben er toen na Utopia heen gelokt en er nooit meer weggegaan
Gewoon mee komen kletsen jouquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb net even meegekeken gaat lekker rap inderdaad...![]()
Ik zal wel eens een keertje meekijken op m'n gemakkie...
Waarheen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:40 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wil dan ook graag @:Jockari,@:Rinardo en @:Lionheart meenemen.
Ow God, op Fok! ook al gezeik over gunnenquote:Op zaterdag 6 april 2024 07:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik twijfel,iemand wil heel graag,mensen zeggen dat ik niet gun.Zo belangrijk is het dan ook niet meer.
Hey Rinardo,quote:
We bijten niet en oke, ik zal als ik al bijt het bij jou heel zachtjes doen. @FreshFruit zal je omarmen met zijn koffie en thee en als je geluk hebt krijg je ook koekjes of broodjesquote:
Goedemorgen dame.Ja dat schijnt een ding te zijn in DTS.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow God, op Fok! ook al gezeik over gunnen![]()
Gmogguh!
Men denkt ook dat er gegund moet worden, maar dat is het spel nietquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen dame.Ja dat schijnt een ding te zijn in DTS.
Jullie zijn lief...quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We bijten niet en oke, ik zal als ik al bijt het bij jou heel zachtjes doen. @:Freshfruit zal je omarmen met zijn koffie en thee en als je geluk hebt krijg je ook koekjes of broodjes
WIe lief doet zal lief ontvangenquote:
Bij mij zachtjes doen..quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We bijten niet en oke, ik zal als ik al bijt het bij jou heel zachtjes doen. @:Freshfruit zal je omarmen met zijn koffie en thee en als je geluk hebt krijg je ook koekjes of broodjes
En gunnen komt van 2 kanten.quote:
SLaap lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:42 schreef FreshFruit het volgende:
Nu ga ik echt even liggen. Maak er wat moois en tot later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |