quote:
Is wel link hoor daar.quote:
Oeps ik zie dat jij lekker loopt ga ff een bolkje zettenquote:
ALtijd links als FF er isquote:
Wat is een bolkje?quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps ik zie dat jij lekker loopt ga ff een bolkje zetten
quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd links als FF er is![]()
![]()
Je zou zo maar per ongeluk hete koffie of thee over je heen krijgen
Blokken, hebben ze bolken van gemaaktquote:
Thnxquote:Op zaterdag 6 april 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blokken, hebben ze bolken van gemaakt
Op het moment dat je een post zegt blok je iemand om punten te pakken
Gewoon mee doen leer je het vanzelf
Ik ben er toen na Utopia heen gelokt en er nooit meer weggegaan
Gewoon mee komen kletsen jouquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb net even meegekeken gaat lekker rap inderdaad...![]()
Ik zal wel eens een keertje meekijken op m'n gemakkie...
Waarheen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:40 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wil dan ook graag @:Jockari,@:Rinardo en @:Lionheart meenemen.
Ow God, op Fok! ook al gezeik over gunnenquote:Op zaterdag 6 april 2024 07:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik twijfel,iemand wil heel graag,mensen zeggen dat ik niet gun.Zo belangrijk is het dan ook niet meer.
Hey Rinardo,quote:
We bijten niet en oke, ik zal als ik al bijt het bij jou heel zachtjes doen. @FreshFruit zal je omarmen met zijn koffie en thee en als je geluk hebt krijg je ook koekjes of broodjesquote:
Goedemorgen dame.Ja dat schijnt een ding te zijn in DTS.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow God, op Fok! ook al gezeik over gunnen![]()
Gmogguh!
Men denkt ook dat er gegund moet worden, maar dat is het spel nietquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen dame.Ja dat schijnt een ding te zijn in DTS.
Jullie zijn lief...quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We bijten niet en oke, ik zal als ik al bijt het bij jou heel zachtjes doen. @:Freshfruit zal je omarmen met zijn koffie en thee en als je geluk hebt krijg je ook koekjes of broodjes
WIe lief doet zal lief ontvangenquote:
Bij mij zachtjes doen..quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We bijten niet en oke, ik zal als ik al bijt het bij jou heel zachtjes doen. @:Freshfruit zal je omarmen met zijn koffie en thee en als je geluk hebt krijg je ook koekjes of broodjes
En gunnen komt van 2 kanten.quote:
SLaap lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:42 schreef FreshFruit het volgende:
Nu ga ik echt even liggen. Maak er wat moois en tot later.
Hier geven ze 24 graden aan Amsterdam weet ik nietquote:Op zaterdag 6 april 2024 09:36 schreef Jockari het volgende:
Wordt het in A'dam ook warm vandaag ? Bij ons kan het tot 25 tot 27 graden worden in de antwerpse kempen !
Gelukkig maakte @danilel een cap van het eindresultaatquote:Op zaterdag 6 april 2024 05:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...![]()
Potverdorie, is er eindelijk een leuk momentje mis ik het weer...
Thnx, wat lief...quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gelukkig maakte @:danilel een cap van het eindresultaat![]()
[ afbeelding ]
quote:
Er is een mooie serie op videoland, Smeris met Jeroen van Koningsbrugge, die is echt heel mooiquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die vijf euro heb ik er al uit. Gisteren een goeie film zitten kijken en nu die stomme egotripperij van Tom weg kunnen klikken en daar Glenn voor in de plaats gekregen
Ik 0,99 eurocent per maandquote:Op zaterdag 6 april 2024 11:58 schreef -river- het volgende:
Ik heb al jaren Videoland, ooit gekocht met dikke aanbieding en nog steeds houden ze maar 1,99 iedere maand af.
ik gaa vandaag 16:30quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik 0,99 eurocent per maandKan maar een stream tegelijk kijken en als je wisselt van stream heb je wel reclame maar buiten BB om is dat niet erg dan kijk je er toch maar een
O gezellig, maak er een mooie avond van, Niet te veel drinken hequote:Op zaterdag 6 april 2024 14:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik gaa vandaag 16:30
op en 50er party
liveshow kann ik niet kijken
voetbal kann ik niet
gaan
DOei doei Marioquote:
Vannacht rond 1 uur feestjequote:Op zaterdag 6 april 2024 19:04 schreef KinKiJan het volgende:
Twijfel nog of ik de live live ga kijken. Als ik later terugkijk, kan ik de onzin spoelen, blijft er 5 a 10 minuten voor de tussenstand & exit over gok ik zo
Joehoeee, ik zit er klaar voor....quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:55 schreef Dotteke het volgende:
@:Frummelie en @:Freshfruit gaan jullie de live kijken vanavond?
Ja maar ben er al klaar mee eigenlijkquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:24 schreef Frummelie het volgende:
Zit jij ook de live te kijken @:Dotteke
D'r is ook eigenijk geen ruk aan...quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar ben er al klaar mee eigenlijkEen hoop dom gezwets
Hoop het, vind het jammer dat Glenn er als favoriet uitkomt vanavondquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:28 schreef Frummelie het volgende:
Ik zwaai straks Randy uit en dan soit...![]()
Duik ik weer lekker in m'n serie...
Ooh ja die zag ik wel aankomen vooral omdat hij met beide armen ergens zit waar het heel donker is...quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop het, vind het jammer dat Glenn er als favoriet uitkomt vanavond
Nooit verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |