Isniequote:Op donderdag 4 april 2024 16:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Komt morgen met Greetz lieve monster
Ik hou ook wel van een beetje lomp in bed hoorquote:
Hoe eng zou het zijn als dat morgen wordt geleverdquote:
Ik ben ook gewoon lomp buiten het bedquote:Op donderdag 4 april 2024 16:53 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van een beetje lomp in bed hoor
Nou.. dan was ik al meerderen vermoord want genoeg fokkers die mij kaartjes gestuurd hebbenquote:Op donderdag 4 april 2024 16:53 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hoe eng zou het zijn als dat morgen wordt geleverd
verandert je leven in een hel
zou wel mooie film zijn
Lees maar terug was echt vanmorgen een mannelijke user die een stijffie kreeg van een vrouwelijke userquote:
Ja het waait hier alle kanten opquote:
ja maar ook zonder dat je je adres afgegeven hebt?quote:Op donderdag 4 april 2024 16:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nou.. dan was ik al meerderen vermoord want genoeg fokkers die mij kaartjes gestuurd hebben
Op die manier ook, zit altijd onder blauwe plekken maja ADHD hé, mijn dochter heeft ht ookquote:Op donderdag 4 april 2024 16:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon lomp buiten het bed
Ik heb hier niets mee te makenquote:Op donderdag 4 april 2024 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees maar terug was echt vanmorgen een mannelijke user die een stijffie kreeg van een vrouwelijke user
Nee het was je badjas iddquote:Op donderdag 4 april 2024 16:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb hier niets mee te maken
Ja ookquote:Op donderdag 4 april 2024 16:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ja maar ook zonder dat je je adres afgegeven hebt?
[..]
Op die manier ook, zit altijd onder blauwe plekken maja ADHD hé, mijn dochter heeft ht ook
HOU OP JE BEGINT WEERquote:
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 4 april 2024 16:57 schreef Filosoofert het volgende:
Ik ga ff in de kantine zitten dames en heren, tot zo luf ya'll
Jij maakt alle mannen hier kei gekquote:
Ag niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jij maakt alle mannen hier kei gek
Nee, daar ben jij te monsterlijk voorquote:Op donderdag 4 april 2024 16:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb hier niets mee te maken
ag welquote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 16:57 schreef Filosoofert het volgende:
Ik ga ff in de kantine zitten dames en heren, tot zo luf ya'll
Sowieso. 3 koppig monsterquote:Op donderdag 4 april 2024 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, daar ben jij te monsterlijk voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |