Vreselijke vent inderdaad,quote:
COME ON COME ON COME ON COME ON COOOOOME ON COOOOOOOOOME ONEquote:Op woensdag 12 juni 2024 02:59 schreef Also-von-Oder het volgende:
Die reclame van Doe dit niet thuis. Van IKEA als ik me niet vergis. Maar meestal heb ik al van zender geswitcht.
Al die drukte om een Zweeds meubelhuis te promoten. En uitgerekend een meubelhuis met de meest gemiddelde smaak.
Zie post #101quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:25 schreef soapie het volgende:
Als het smaakt als kip eruit ziet als kip, bla bla bla..... Dan is het ook 'KIP sukkels!!'
Valles dus...
Nepkip. Toktok.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:25 schreef soapie het volgende:
Als het smaakt als kip eruit ziet als kip, bla bla bla..... Dan is het ook 'KIP sukkels!!'
Valles dus...
Geld.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:54 schreef TLC het volgende:
De WIDM reclame waar ONBEKENDE Nederlanders in Oman zitten, waarom helemaal daar ??!!
Geen wonder dat ze in Den Haag op de publieke omroep willen bezuinigen.
Dat is geen reclame maar een trailer voor een serie op NPOplus.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:54 schreef TLC het volgende:
De WIDM reclame waar ONBEKENDE Nederlanders in Oman zitten, waarom helemaal daar ??!!
Geen wonder dat ze in Den Haag op de publieke omroep willen bezuinigen.
Op alle terreinen slecht.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:25 schreef Charmian het volgende:
Die van bol.com mag ook in de prullebak met die gast die z'n zwembroek verkeerd aantrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |