Ze kon geen witte vinden volgens mijquote:Op donderdag 4 april 2024 15:36 schreef Ireth het volgende:
Geen rode wijn doos, hij wou alleen witte
Ain't gonna happen.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik hoop toch zo, dat zij er begin volgende week uitgeflikkerd gaat worden ....
quote:Op donderdag 4 april 2024 15:37 schreef Kissingbird het volgende:
BB je mag terug naar je vrienden in het huis
Ik zag hem ook buiten staan , al leek het in eerste instantie wel ff dat hij liever binnen bleef om 'pannenkoeken te bakken'quote:Op donderdag 4 april 2024 15:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee hier in de COS. Toen reageerde ik dat ie er ook stond. Maarttoen was ie dus weer net naar binnen en @:Joyce-43 vroeg of ik dat wel goed had gezien
Persoonlijk voorwerp is dr eigen OV-Chipkaart zodat ze de bus kan nemen naar Schagenquote:Op donderdag 4 april 2024 15:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik hoop toch zo, dat zij er begin volgende week uitgeflikkerd gaat worden ....
Ze kon ze allebei niet vinden...quote:Op donderdag 4 april 2024 15:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze kon geen witte vinden volgens mij
Wat een humor heeft die vent hé...quote:Op donderdag 4 april 2024 15:37 schreef Kissingbird het volgende:
BB je mag terug naar je vrienden in het huis
Krijgt ze in de DBK.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:42 schreef MacDeMarco het volgende:
Ashley: ik weet niet of ik dat zo mag zeggen (over persoonlijk voorwerp)
Ze heeft zich al versproken, dus waarschijnlijk foto's. Wel vreemd dat het nog niet mag worden gezegd.
Via het ventieltje zal ze zich nog meer gaan opblazen.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:41 schreef freaky40 het volgende:
Ze krijgt hem echt hoor, haar Satisfyer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |