waarom had je stream 1 niet ook opstaan dan?quote:Op donderdag 4 april 2024 10:28 schreef Ireth het volgende:
Stream 2 gaf dus de bewoners in beeld die genomineerd zijn ontdek ik nu. Had eerst randy, daarna Glenn en bij de 3e Tom in beeld..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Denk dat jimmy ook op tom heeft gestemd. En zijn goed recht.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:28 schreef xdiashalizx het volgende:
Jim wilde Tom omhelzen maar die liep weg...
Ja, hier kan Ashley niet echt blij mee zijn.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:28 schreef KinKiJan het volgende:
Randy, Glenn & Tom ?
Die zag ik niet aankomen, dacht minstens 2 Nederlanders
Nee die gaan voor Glennquote:Op donderdag 4 april 2024 10:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben bang dat de Ashley aanhang op Randy gaat stemmen
Glenn en Tom zijn allebei wel populairquote:Op donderdag 4 april 2024 10:29 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja, hier kan Ashley niet echt blij mee zijn.
Of dat die enige Nederlander eruit gaat.....
Neuh .. op Glenn.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik denk eerder op Glennquote:Op donderdag 4 april 2024 10:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou ja, in die zin klopt het dan wel , hij had het er met een zekere regelmaat over.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wordt een test voor #teamTom denk ik
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:31 schreef KinKiJan het volgende:
Gewoon voor de memes hoop ik dat Randy eerst gered wordt
Oei dit wordt een zware voor Randy. Ty, Ro, Do en Lenie zullen zwaar op de trommel gaan voor Randy. Benieuwd wat de Ash aanhang doet. Die hebben baat bij een vertrek van Glenn of Tom dus gaan die voor Randy of zullen die toch heel graag haar trouwe adjudant redden.quote:
Zusquote:Op donderdag 4 april 2024 10:31 schreef ledn81 het volgende:
Wie is Celine? een vriendin van hem ofzo?
Zijn zus...quote:Op donderdag 4 april 2024 10:31 schreef ledn81 het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:30 schreef Jockari het volgende:
Tom begint al direct aan zijn PR te werken
[ afbeelding ]
Randy heeft lang genoeg op de bank gelegenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vermoed ik jaquote:Op donderdag 4 april 2024 10:31 schreef ledn81 het volgende:
Een vriendin .. Tinneke is z'n zus.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:31 schreef ledn81 het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Het eerste beeld (500 stemmen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
geeft nog wat hoop hahaSmile, it's free therapy.
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:31 schreef ledn81 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik ben benieuwd wat zijn zus ervan vindt dat hij de vuile was zo buiten hangt voor het oog van Nederland en Belgiëquote:Op donderdag 4 april 2024 10:31 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
Jimmy vindt dit ook echt een feestje
Die gaan stemmen verdelen tussen Glenn en Randyquote:Op donderdag 4 april 2024 10:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:28 schreef xdiashalizx het volgende:
Mehquote:Op donderdag 4 april 2024 10:31 schreef KinKiJan het volgende:
Gewoon voor de memes hoop ik dat Randy eerst gered wordt
Het is mooi geweestquote:Op donderdag 4 april 2024 10:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh
Ik hoop toch wel dat hij eindelijk een keer weg kan
daar is zijn korte lontje weerquote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Het eerste beeld (500 stemmen)De As en Tom fans voeren hun oorlog alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No mercy for animal abusers
Dat doet toch elke deelnemer over familie en vrienden? Niet alleen Tom.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat zijn zus ervan vindt dat hij de vuile was zo buiten hangt voor het oog van Nederland en België
Onsportief ventjequote:Op donderdag 4 april 2024 10:28 schreef xdiashalizx het volgende:
Goh . hij heeft geen ogen in z'n achterhoofd.....quote:Op donderdag 4 april 2024 10:33 schreef Verida het volgende:
[..]
daar is zijn korte lontje weer
wel zelf kunnen nomineren, maar niet accepteren dat je ook genomineerd kunt worden
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gelukkig onder een spoiler. Oef !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik ook en ook jimmy. Heb even opgeschreven.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:32 schreef Harry het volgende:
Tom zegt dat Ashley Alice gesaved heeft, en denkt dat hij er nu uit gaat.
Tom voor het eerst op de Bank toch?
Dat zij hem gesaved heeft.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
val buiten in het gesprek bij Jimmy en Ashley
hoor Jimmy haar bedanken..... waarvoor?
Die blijft als een trouwe hond op de mat voor de deur liggenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:33 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
met gierende banden die schoothond van ashley
quote:
Neuh.. ze moesten 4 namen noemen (en dus maar 1 persoon saven) en denk dat Alice door Tom en Randy is gesaved en misschien zelfs Jimmy om zichzelf te saven.quote:
pffquote:Op donderdag 4 april 2024 10:35 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat zij hem gesaved heeft.
Het in d'r kont kruipen na zaterdag heeft geholpen.
Ik heb het over de felheid in zijn ogen en het beledigd weglopen van de anderen. Hij krijgt dan echt een heel venijnig bekkiequote:Op donderdag 4 april 2024 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Goh . hij heeft geen ogen in z'n achterhoofd.....
haha idd. wat een eng ventjequote:Op donderdag 4 april 2024 10:35 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Die blijft als een trouwe hond op de mat voor de deur liggen
Hij heeft de hele dag al een raar humeur, heeft niets nu met deze nominaties te maken.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:33 schreef Verida het volgende:
[..]
wel zelf kunnen nomineren, maar niet accepteren dat je ook genomineerd kunt worden
zielig ventje die Tom. Hij stemde vorig week zelf ook op Jimmyquote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy zegt: iedereen hier binnen heeft mijn naam een keer genoemd dus ik voelde me nu vrij om iedereen te noemen.
Jaweeellllllquote:Op donderdag 4 april 2024 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Goh . hij heeft geen ogen in z'n achterhoofd.....
ja idd hij heeft veel fans. hopelijk favorietquote:Op donderdag 4 april 2024 10:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Dat is het nadeel als je nooit op die bank hebt gezeten.
Dat weet je niks over je eventuele status.
Dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 4 april 2024 10:35 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Neuh.. ze moesten 4 namen noemen (en dus maar 1 persoon saven) en denk dat Alice door Tom en Randy is gesaved en misschien zelfs Jimmy om zichzelf te saven.
Ashley heeft denk Jimmy en Glenn gesaved
Jimmy heeft denk Alice/Glenn gesaved (om zichzelf te saven)
Glenn heeft Jimmy gesaved
Tom heeft Alice gesaved
Randy heeft Alice gesaved
Alice heeft Tom gesaved
Alice en Jimmy dus 2x/3x gesaved en de rest dus op de bank
Kan iemand dit uitleggen?quote:
Knettergek die vent. Daar zou ik niet graag een spelletje mee spelen. Ik hoop dat ze dit ook op tv laten zien.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:33 schreef Verida het volgende:
[..]
hij snapt dat jimmy op hem heeft gestemd en begrijpt het zegt hij net tegen alicequote:Op donderdag 4 april 2024 10:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
zielig ventje die Tom. Hij stemde vorig week zelf ook op Jimmy
Is niet boos neemt hem niets kwalijk.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kan iemand dit uitleggen?
Waarom is Tom boos op Jimmy?
Los van het feit dat Jimmy slijmt met As.?
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Knettergek die vent. Daar zou ik niet graag een spelletje mee spelen. Ik hoop dat ze dit ook op tv laten zien.
Tom is niet boos toch, hij heeft door dat Jimmy op z'n schuldgevoel speelt.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kan iemand dit uitleggen?
Waarom is Tom boos op Jimmy?
Los van het feit dat Jimmy slijmt met As.?
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:38 schreef greysbones het volgende:
Hoor Tom eens razen in de Cocoon
Jeetje wat gaat die man tekeer
En wat is hij boos
Ow wacht nee
Hij praat gewoon met alice
Kloptquote:Op donderdag 4 april 2024 10:38 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Tom is niet boos toch, hij heeft door dat Jimmy op z'n schuldgevoel speelt.
is niet boos? Ik duw ook altijd mensen weg die me willen omhelzen als ik niet boos ben. Heel normaal gedrag hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is niet boos neemt hem niets kwalijk.
Oke zal ook mijn stem op Tom zetten. Randy is mij er te makkelijk door geroldquote:Op donderdag 4 april 2024 10:31 schreef kiki2024 het volgende:
2x tom gestemd![]()
![]()
Glenn mag van mij met gierende banden weg
En Jimmy heeft het slim gespeeld, heeft Ashley haar finaleweek-ticket gegund zodat Ashley hem ook de finaleweek in kon loodsen. Soort van "ik lik jou, lik jij mij"..quote:Op donderdag 4 april 2024 10:38 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Tom is niet boos toch, hij heeft door dat Jimmy op z'n schuldgevoel speelt.
Minder contact hebben met een familielid komt vaak voor.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat zijn zus ervan vindt dat hij de vuile was zo buiten hangt voor het oog van Nederland en België
yesss save tomquote:Op donderdag 4 april 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke zal ook mijn stem op Tom zetten. Randy is mij er te makkelijk door gerold
Glenn vond ik in het begin oke, maar die is mij vies tegengevallen de laatste weken
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
As fans nu al bezig Tom af te maken.Zo opvallend
Alleen daar al om stem ik op Tom.![]()
Tom for the win
Jaquote:Op donderdag 4 april 2024 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
tom: ik heb Sonja nu gehoord
heeft die hun wakker gemaakt?
Dat ben ik helemaal niet met u eens.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:40 schreef Jockari het volgende:
Tom wordt eigenlijk wel een irritant ventje als hij genomineerd wordt.
arghh dat moet ook nog komen en dan nog een van Ashley en Glenn samen?quote:Op donderdag 4 april 2024 10:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Uit fb Jimmy fangroep: vliegtuigje gaat door,vanmiddag om 14:00
Dat is het spel slim spelenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
En Jimmy heeft het slim gespeeld, heeft Ashley haar finaleweek-ticket gegund zodat Ashley hem ook de finaleweek in kon loodsen. Soort van "ik lik jou, lik jij mij"..
Hij zegt er niets van!!!!!!!quote:Op donderdag 4 april 2024 10:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
zielig ventje die Tom. Hij stemde vorig week zelf ook op Jimmy
Waar haal je het vandaan?quote:Op donderdag 4 april 2024 10:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Knettergek die vent. Daar zou ik niet graag een spelletje mee spelen. Ik hoop dat ze dit ook op tv laten zien.
Gij was gefixeerd op het zi ngen voor zijn zus.is hij al de hele ochtend mee bezig. Tuurlijk is het niet netjes om te doen maar tom is echt van wat hij wil doen en gepland heeft moet het zo gaan.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
is niet boos? Ik duw ook altijd mensen weg die me willen omhelzen als ik niet boos ben. Heel normaal gedrag hoor
Tom heeft zelf ook andere keuzes gemaakt door Alice iedere keer te saven. Als je het dan toch zo wil zien kan ik me voorstellen dat dat voor Jimmy ook niet echt leuk heeft gevoeld . Daarnaast is Tom natuurlijk geen heilige en dat hij net als de anderen ook soms ook wat hypocriet is. En dat gaat dan al van verder terug dan vorige week.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:36 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy heeft tegen tom gezegd dat hij het ook mort voelen om genomineerd te worden. Tom snapt hem wel dat jimmy op hem heeft gestemd. En zegt dat jimmy de hele week hem een schuldgevoel heeft proberen aan te praten. Over vorige week.
Amenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy is een plant. Glenn is een slappe zak, en een schoothondje. Dus het wordt Tom.
Ook gedaanquote:Op donderdag 4 april 2024 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy is een plant. Glenn is een slappe zak, en een schoothondje. Dus het wordt Tom.
Er zijn gewoon mensen hier die Tom altijd moeten kunnen zwart maken.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt
Maar als je maar suggereert dat hij boos is
Is dat veel leuker natuurlijk
Huh ?quote:Op donderdag 4 april 2024 10:45 schreef marky het volgende:
Alice gaat niet blijven tot de finale. Ty gevraagd en weg. Dilano gevraagd en weg. Alice ligt er maandag of donderdag uit.
Is er dan nòg een Glenn in het huis ?quote:Op donderdag 4 april 2024 10:43 schreef Verida het volgende:
Mijn stem gaat naar Glenn. Die ben ik de laatste weken steeds meer gaan waarderen. Rustige vent, doet gewoon zijn ding en is niet te beroerd om ook Ashley af en toe af te remmen als hij vindt dat dat nodig is.
Dat is best een rare zin om uit te spreken..quote:Op donderdag 4 april 2024 10:44 schreef greysbones het volgende:
Glenn die zit zo ver in de ass van ash dat zijn vrouw hem er straks uit moet trekken![]()
Eerst deur geluid en daarna rare piepquote:
Eensquote:Op donderdag 4 april 2024 10:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tom heeft zelf ook andere keuzes gemaakt door Alice iedere keer te saven. Als je het dan toch zo wil zien kan ik me voorstellen dat dat voor Jimmy ook niet echt leuk heeft gevoeld . Daarnaast is Tom natuurlijk geen heilige en dat hij net als de anderen ook soms ook wat hypocriet is. En dat gaat dan al van verder terug dan vorige week.
Maar als Tom echt zo popi is dan komt het allemaal goed.
Als ie een keer hardop zucht staat ie al met een moordlustige blik in zijn ogen de messen te slijpenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Er zijn gewoon mensen hier die Tom altijd moeten kunnen zwart maken.
Eensquote:Op donderdag 4 april 2024 10:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tom heeft zelf ook andere keuzes gemaakt door Alice iedere keer te saven. Als je het dan toch zo wil zien kan ik me voorstellen dat dat voor Jimmy ook niet echt leuk heeft gevoeld . Daarnaast is Tom natuurlijk geen heilige en dat hij net als de anderen ook soms ook wat hypocriet is. En dat gaat dan al van verder terug dan vorige week.
Maar als Tom echt zo popi is dan komt het allemaal goed.
Ja kan, maar eerst jimmy.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:45 schreef marky het volgende:
Alice gaat niet blijven tot de finale. Ty gevraagd en weg. Dilano gevraagd en weg. Alice ligt er maandag of donderdag uit.
Ik zie een lachend gezicht dus zo boos zal hij niet zijn danquote:Op donderdag 4 april 2024 10:40 schreef Kissingbird het volgende:
Vind Tom ook niet boos overkomen in het gesprek met Alice nu.
Reflecterend over hoe het gegaan is allemaal daar in het huis.
Misschien kan er standaard het jaws geluid klinken als Tom in beeld isquote:Op donderdag 4 april 2024 10:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ie een keer hardop zucht staat ie al met een moordlustige blik in zijn ogen de messen te slijpen
nee hij berust zich erin.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie een lachend gezicht dus zo boos zal hij niet zijn dan
Dan kan Michelangelo het kot weer leegroven.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
Ze denken dat Michelangelo en Julie zaterdag komen?
Ik vind de vriendschap tussen Ash en Glenn niet gelijkwaardig. Ashley is daarin een hele dominante bepalende factor. Vanuit Glenn zie ik het wel oprecht.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:46 schreef Verida het volgende:
Heel bijzonder weer hoe verschillend er gekeken wordt naar de vriendschap tussen Glenn en Ash en de vriendschap tussen Tom en Alice.
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien kan er standaard het jaws geluid klinken als Tom in beeld is
Is waarschijnlijk ook echt zo. Lijkt dan professioneler klinken.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:52 schreef KinKiJan het volgende:
BB klinkt in de kalkoenroom alsof ie door een plastic bekertje praat
Zo klinkt ie in het hele huis. Speakers opgeblazen, tijd om het programma te stoppen.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:52 schreef KinKiJan het volgende:
BB klinkt in de kalkoenroom alsof ie door een plastic bekertje praat
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk ook echt zo. Lijkt dan professioneler klinken.
gaat haar niet lukkenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gesaved door de Queen her self.
Wil graag van Tom af
hilarische opmerking weerquote:Op donderdag 4 april 2024 10:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is er dan nòg een Glenn in het huis ?
Wat een onzin.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Omdat zij de finale gaat winnen...![]()
Die zijn ook verschillend. De een is gelijkwaardig de ander gaat vooral om Ash en hoe Glenn haar dienen kan.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:46 schreef Verida het volgende:
Heel bijzonder weer hoe verschillend er gekeken wordt naar de vriendschap tussen Glenn en Ash en de vriendschap tussen Tom en Alice.
Pay back time he. Zo draait jimmyquote:Op donderdag 4 april 2024 10:57 schreef OmaJacky het volgende:
En toch vind ik het een rare move van Jimmy om Tom niet te saven en een hele vreemde reden.
Omdat Tom vorige keer een hele moeilijke had , moest kiezen tussen vriendin Alice en vriend Jimmy.
Jimmy zijn vrienden waren 1 Dilano en 2 Tom.
Alice had hij weinig mee en heeft veel negatief over haar geroddeld. Waarom haar dan saven?
En het is ook nog een Nederlandse concurrent in het spel.
Zo zie ik het nietquote:Op donderdag 4 april 2024 10:57 schreef marky het volgende:
[..]
Die zijn ook verschillend. De een is gelijkwaardig de ander gaat vooral om Ash en hoe Glenn haar dienen kan.
Nee dat gaat niet gebeuren. Denk dat zij Donderdag gaat. Zij is een gevraagde deelnemer die gaan niet winnen. Finale Tom, Ash, Glenn. Ash wordt derde en moet met de ME het huis uitgewerkt worden. Dan blijven Tom en Glenn over en dan zien wel.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Omdat zij de finale gaat winnen...![]()
Als je bedenkt dat Glenn alle Ashley stemmers erbij heeft, is het verschil niet groot.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:48 schreef freaky40 het volgende:
Tussenstand nominatiepoll:
freaky40 in BB / Poluitslagen
Van de oudbewoners. Van de finalisten meer.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
Tom hoopt dat Koekje meekomt maar die is er niet zo van
ze weten niet dat er maar 1 mag komen naar de studio
Ik vind het een geniepige vent.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy is al die tijd een draaikont geweest en heel bezitterig naar zijn "vrienden" en als die met anderen om ging sprak hij veel kwaad over die personen. Die is echt lelijk geweest over iedereen daar
Nah ik denk dat Glenn haar al enige tijd zat is. Sinds vorige week zijn zijn ogen wel geopend. Je ziet hem ook af en toe kijken van mens hou je mond.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet
Glenn is een rustige vent, heeft een klik met Ash en is niet te beroerd om af en toe iets voor haar te doen. Zo zal hij gewoon in het echte leven ook zijn, zulke mensen bestaan namelijk
en hij is ook niet te beroerd om Ash af en toe aan te spreken, haar af te remmen, zoals het in een vriendschap gewoon kan.
Moet hij dat zeggen tegen haarquote:Op donderdag 4 april 2024 11:04 schreef marky het volgende:
[..]
Nah ik denk dat Glenn haar al enige tijd zat is. Sinds vorige week zijn zijn ogen wel geopend. Je ziet hem ook af en toe kijken van mens hou je mond.
quote:Op donderdag 4 april 2024 11:02 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet gebeuren. Denk dat zij Donderdag gaat. Zij is een gevraagde deelnemer die gaan niet winnen. Finale Tom, Ash, Glenn. Ash wordt derde en moet met de ME het huis uitgewerkt worden. Dan blijven Tom en Glenn over en dan zien wel.
Ik snap de 'rare'move niet?quote:Op donderdag 4 april 2024 10:57 schreef OmaJacky het volgende:
En toch vind ik het een rare move van Jimmy om Tom niet te saven en een hele vreemde reden.
Omdat Tom vorige keer een hele moeilijke had , moest kiezen tussen vriendin Alice en vriend Jimmy.
Jimmy zijn vrienden waren 1 Dilano en 2 Tom.
Alice had hij weinig mee en heeft veel negatief over haar geroddeld. Waarom haar dan saven?
En het is ook nog een Nederlandse concurrent in het spel.
Precies, hij is bij mij ook flink door de mand gevallen met al dat roddelen en kont kruipen achteraf..quote:Op donderdag 4 april 2024 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy is al die tijd een draaikont geweest en heel bezitterig naar zijn "vrienden" en als die met anderen om ging sprak hij veel kwaad over die personen. Die is echt lelijk geweest over iedereen daar
Ik denk niet dat hij haar zat isquote:Op donderdag 4 april 2024 11:04 schreef marky het volgende:
[..]
Nah ik denk dat Glenn haar al enige tijd zat is. Sinds vorige week zijn zijn ogen wel geopend. Je ziet hem ook af en toe kijken van mens hou je mond.
En daar heeft Tom ook gelijk in. Jimmy heeft dat ook gedaan. En na de live van zaterdag zat hij niet met 1 arm maar met 2 armen erin bij Ashley, terwijl die 2 dagen van te voren haar helemaal de grond in boorde.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:36 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy heeft tegen tom gezegd dat hij het ook mort voelen om genomineerd te worden. Tom snapt hem wel dat jimmy op hem heeft gestemd. En zegt dat jimmy de hele week hem een schuldgevoel heeft proberen aan te praten. Over vorige week.
Ik vind het een rare move ! En dat Tom op de bank zit so be t.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap de 'rare'move niet?
Tom mag best wel een keer op de bank, en wat de reden betreft : Jimmy weet dat Tom goed staat.
Daarnaast heeft Tom Jimmy de laatste weken ook niet gesaved , Alice was belangrijker voor hem dan Jimmy.
Met Alice kon Jimmy ook goed overweg , zeker de laatste tijd . Het blijft een spel en ze praten allemaal over elkaar
wat een heerlijk eindequote:Op donderdag 4 april 2024 11:02 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet gebeuren. Denk dat zij Donderdag gaat. Zij is een gevraagde deelnemer die gaan niet winnen. Finale Tom, Ash, Glenn. Ash wordt derde en moet met de ME het huis uitgewerkt worden. Dan blijven Tom en Glenn over en dan zien wel.
Ze maken allemaal 'rare' movesquote:Op donderdag 4 april 2024 11:13 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik vind het een rare move ! En dat Tom op de bank zit so be t.
Maar met Alice heeft Jimmy nooit een goede band gehad , behalve als hij haar nodig had .
Maar zo is Jimmy nu eenmaal hij maakt rare moves.
Nee er hebben 2 nederlanders gewonnen en een belg. Dus om dat 2-2 te maken wint er dit jaar een belg. Mocht het de laatste keer zijn is dat een mooie gelijke stand. Vermoed zomaar dat mocht er weer een serie komen dit voor de belgen minder interessant is de kijkcijfers zijn niet al te best en is een duur programma. In Nederland werd er best goed gekeken misschien gewoon weer is een NL versie.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:05 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nope, Tom en Glenn zijn Belgen, verleden jaar heeft Bart, ook een Belg gewonnen..dus dit jaar een Nederlander vermoed ik..
mosterd na de maaltijdquote:Op donderdag 4 april 2024 11:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
Jimmy zijn vader heeft op fb opgeroepen om op Tom te stemmen![]()
![]()
Kijk!! Niets aan de hand dusquote:Op donderdag 4 april 2024 11:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
![]()
Tom heeft Jimmy ook vaak genoeg op de bank gezetquote:Op donderdag 4 april 2024 11:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mosterd na de maaltijd
hij heeft zelf Tom op de bank gezet
Vaak???quote:Op donderdag 4 april 2024 11:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tom heeft Jimmy ook vaak genoeg op de bank gezet
Je kan natuurlijk ook alles uit zijn verband trekkenquote:
Lekker belangrijk, de vader van.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
![]()
Voor mij zit er geen echte favoriet tussen, dus maakt het niet veel uit wie mag blijven, of heeft te vertrekken.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:29 schreef marky het volgende:
Ik hou mijn stemmen dit keer nog even vast. Zit eraan te denken om Randy te stemmen. Glenn mag er van mij uit maar wordt lastig. Zou het uiteindelijk wel strakke actie vinden als Randy en Ty die pot roven onder die andere vandaan. Dat zou de ultieme dikke vinger zijn. Al vermoed ik niet dat dat lukken gaat omdat er een belg moet winnen.
Er hebben ook twee nederlanders achter elkaar gewonnen.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:30 schreef freaky40 het volgende:
Een Belg hoeft er niet te winnen, vorig jaar al dus het lijkt me sterk dat er weer een Belgische man wint.
Nee. Vorige week omdat hij moest kiezen tussen Alice en Jim.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook alles uit zijn verband trekken
BB duurt 13 weken en de laatste weken stemde Tom ook op Jim
Die van mij is afgelopen dinsdag naar huis gegaan. Maakt mij ook niet veel meer uit als Ashley maar niet wint.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor mij zit er geen echte favoriet tussen, dus maakt het niet veel uit wie mag blijven, of heeft te vertrekken.
Is ook zo. Maar ik dacht ik ga niet meer in discussie ermee.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Vorige week omdat hij moest kiezen tussen Alice en Jim.
Was de 1e keer.
Goh, allemaal gedachtelezers hierquote:Op donderdag 4 april 2024 11:04 schreef marky het volgende:
[..]
Als Ash wint, wint er ook sowieso een belg, want Glenn steekt er nog tot zijn nek in vanachter.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:30 schreef freaky40 het volgende:
Een Belg hoeft er niet te winnen, vorig jaar al dus het lijkt me sterk dat er weer een Belgische man wint.
Denk ook niet dat ze zal winnen, maar dat ze mee moest de finaleweek in was te verwachten, ze maakt wel tv.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:35 schreef marky het volgende:
[..]
Die van mij is afgelopen dinsdag naar huis gegaan. Maakt mij ook niet veel meer uit als Ashley maar niet wint.
Daar ben ik niet zo zeker van. De Tyronfans gaan op hem stemmenquote:Op donderdag 4 april 2024 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Vrees dat Randy van Feyenoord-Ajax kan gaan 'genieten' zondag...jammer.
Staat wel ongelofelijk laag nog in de pollsquote:Op donderdag 4 april 2024 11:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van. De Tyronfans gaan op hem stemmen
Ja wel hoor want ze heeft het wel eens over personen van andere jaren gehad. Chiara en Jason genoemd bvquote:
Echt he!quote:
Mooi toch...quote:Op donderdag 4 april 2024 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt he!Die glibbert in haar onderbroek de finale in
Die was vorige week nog het populairstquote:Op donderdag 4 april 2024 11:46 schreef Cupfighter het volgende:
Randy lijkt mij kansloos tegen Tom en Glenn
Kan die thuis op de bank gaan liggen zaterdagavond
Komt omdat hij heel snel z'n tactiek wijzigde en bij ash kroopquote:Op donderdag 4 april 2024 11:50 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Die was vorige week nog het populairst
Daar zit dus een briefje in wat hij aan het lezen is. Alice mocht het ook lezen en die zei daarna: ooh wat lief! Echt he lief!quote:Op donderdag 4 april 2024 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
Alice noemt tom een weirdo die is met een la bezig of zo.
Camera's ontwijkenquote:Op donderdag 4 april 2024 11:52 schreef mazaru het volgende:
Zit die nou in de la een briefje te schrijven?
Hebben anderen ooit wel eens gevraagd van wil je was erbij doen want is nog ruimte nee toch. Ze deed alles met de hand wassen en nu samen met Tom.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:48 schreef mazaru het volgende:
Alice en Tom gaan een was draaien maar de machine is niet vol. In plaats van aan de anderen te vragen of ze nog wit goed hebben om te wassen gaat ze haar eigen schone kleding erbij doen.
Wat is het toch een schattig sociaal wezen.
En dan komt z'n zus binnenquote:Op donderdag 4 april 2024 11:53 schreef Jockari het volgende:
Freeze met kop in de kast ?
[ afbeelding ]
Vind het wel graaf dat Alice hem weardo noemt!! Van mij mag hij naar huis, ben het camera kijken van hem ook beu.quote:
Ditoquote:Op donderdag 4 april 2024 11:59 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Vind het wel graaf dat Alice hem weardo noemt!! Van mij mag hij naar huis, ben het camera kijken van hem ook beu.
Maar achter haar rug om haar nog net zo makkelijk een rat noemt. Dat is ze natuurlijk ook.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:50 schreef woxxel2 het volgende:
Ze maken allemaal rare moves, vooral randy snap ik niet.
Die is na de preek van bb ook naar ash getrokken. Alles wat ze zegt klinkt het in koor, jaja jajaja .
Glenn randy en jimmy er nu bij
Randy vind ik nog het leukste van de drie, Tom het minste, en Glenn is te hard slaafje van Ash.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:50 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Die was vorige week nog het populairst
quote:Op donderdag 4 april 2024 11:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van. De Tyronfans gaan op hem stemmen
Je inderdaad, je kan zeggen dat Alice in haar onderbroek de finale inglibbert maar mocht Randy de finale halen dan is dat nog glibberiger naar mijn meningquote:Op donderdag 4 april 2024 12:03 schreef marky het volgende:
[..]
Maar achter haar rug om haar nog net zo makkelijk een rat noemt. Dat is ze natuurlijk ook.
Die heeft echt niets gedaan wat de moeite isquote:Op donderdag 4 april 2024 12:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je inderdaad, je kan zeggen dat Alice in haar onderbroek de finale inglibbert maar mocht Randy de finale halen dan is dat nog glibberiger naar mijn mening
Klopt en nu kruipt hij bij de door zichzelf vervloekte Ashley in de kontquote:Op donderdag 4 april 2024 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft echt niets gedaan wat de moeite is
De eerste maanden was hij echt onzichtbaar.
Die staat tenminste niet elke dag met zijn snee naar de camera. Dan zie ik toch echt liever Randy op de bank liggen.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je inderdaad, je kan zeggen dat Alice in haar onderbroek de finale inglibbert maar mocht Randy de finale halen dan is dat nog glibberiger naar mijn mening
quote:
2 stemmen gedaan op Glenn.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:12 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Heb ik ook gedaan en ga ik zo nog een keer doen
Maar ik heb wel om Randy kunnen lachen, Alice met haar monologen die bijna steeds identiek zijn en eerder hooghartig overkomt is supersaai.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft echt niets gedaan wat de moeite is
De eerste maanden was hij echt onzichtbaar.
quote:Op donderdag 4 april 2024 12:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Randy heeft het geprobeerd in een brass band ging te snel voor hem
Was toch andere jaren ook niet?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:15 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat ze geen kapper krijgen
De dag van de finale
Sorry maar ik zie liever de snee van Alicequote:Op donderdag 4 april 2024 12:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die staat tenminste niet elke dag met zijn snee naar de camera. Dan zie ik toch echt liever Randy op de bank liggen.
Je weet het maar nooitquote:Op donderdag 4 april 2024 12:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Was toch andere jaren ook niet?
of was dat in de GR?
Ik weet het niet meer zo goed
Geweldige quotequote:Op donderdag 4 april 2024 12:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die staat tenminste niet elke dag met zijn snee naar de camera. Dan zie ik toch echt liever Randy op de bank liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |