Daar was ik nooit mee akkoord gegaan. Als er niets mis is met het gerepareerde chassis kan Albon daar prima zelf mee rijden.quote:
Voor Miami zal je vast op tijd wakker zijnquote:Op donderdag 4 april 2024 09:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat dit een uitslaaprace was. Valt vies tegen.
Ik dacht eerst dat ik mijn vakantie had geboekt tijdens Miami, in plaats daarvan mis ik twee pareltjes en de Indy500quote:Op donderdag 4 april 2024 09:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Voor Miami zal je vast op tijd wakker zijn
Maar je kan het op je vakantie toch ook zien of ga je de jungle in?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ik mijn vakantie had geboekt tijdens Miami, in plaats daarvan mis ik twee pareltjes en de Indy500
Een #nattekrant waard. Immers is altijd bekend wanneer memorial weekend is in de VSquote:Op donderdag 4 april 2024 09:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ik mijn vakantie had geboekt tijdens Miami, in plaats daarvan mis ik twee pareltjes en de Indy500
Weet ik veel wanneer dat weekend isquote:Op donderdag 4 april 2024 09:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Een #nattekrant waard. Immers is altijd bekend wanneer memorial weekend is in de VS
Zal vast wel een keer tijd hebben om hem terug te kijken, maar weet nu al dat live kijken absoluut niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je kan het op je vakantie toch ook zien of ga je de jungle in?
Het is toch vroeg zat als je live kijkt?quote:Op donderdag 4 april 2024 10:00 schreef THEFXR het volgende:
zaterdag vita D opvangen, dus niet kijken
Dat is voor ViaplayTv kijkers.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat dit een uitslaaprace was. Valt vies tegen.
Stil nou, hij wil gewoon in zijn bedje blijven liggen.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is toch vroeg zat als je live kijkt?
De vitamine D doe je toch pas op als de zonkracht/UV-index boven de 3 is.
En half uurtje is al genoeg voor een dagdosering van 10.000-20.000IE
Niet fout gemonteerd maar het zat niet vast 🤔quote:
Gevalletje politiek correct.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet fout gemonteerd maar het zat niet vast 🤔
Hij spreekt zichzelf tegenquote:
Memorial Day is de laatste maandag in mei, dus het weekend ervoor.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet ik veel wanneer dat weekend is
Ik had hier half verwacht een Williams chassis tussen te zien staanquote:
Dan zouden ze (te) laat zijn met bouwen.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had hier half verwacht een Williams chassis tussen te zien staan
Een of n ?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De week ervoor is altijd Fleet Week. Veel matrozen in uniform op Times Square.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Memorial Day is de laatste maandag in mei, dus het weekend ervoor.
Nu niet meer vergeten, dus!
Vowles had al gezegd dat het bijna zeker lukt om het 2e chassis weer klaar en werkend te hebben.quote:
Een jaquote:
Die zouden ze in Miami gereed hebben.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Vowles had al gezegd dat het bijna zeker lukt om het 2e chassis weer klaar en werkend te hebben.
Dat reserveding is dan nog wel steeds een dingetje
Ik denk 30 seconden.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:55 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dit weekend Max gewoon weer weg met een sec of 20?
Voor de spanning minder goed. Maar ik gun het al die pers (voornamelijk Engels) wel die nu al 2 weken raaskallen dat Ferrari Red Bull heeft bijgehaald.
ik heb mijn slaap nodig, dus uitgesteld kijkenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is toch vroeg zat als je live kijkt?
De vitamine D doe je toch pas op als de zonkracht/UV-index boven de 3 is.
En half uurtje is al genoeg voor een dagdosering van 10.000-20.000IE
Denk dat Max ff gebrand is om echt te winnen en weinig gaat luisteren naar JP als hij Max langzamer wilt laten rijden.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:55 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dit weekend Max gewoon weer weg met een sec of 20?
Voor de spanning minder goed. Maar ik gun het al die pers (voornamelijk Engels) wel die nu al 2 weken raaskallen dat Ferrari Red Bull heeft bijgehaald.
GPquote:Op donderdag 4 april 2024 13:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Denk dat Max ff gebrand is om echt te winnen en weinig gaat luisteren naar JP als hij Max langzamer wilt laten rijden.
Ik wrs ook, aangezien ik overdag moet EHBO'en op de zaterdagquote:Op donderdag 4 april 2024 13:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb mijn slaap nodig, dus uitgesteld kijken
Mwa, hij was vrij gelaten vorige race. Zal vooral gebrand zijn op een foutloos weekend.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Denk dat Max ff gebrand is om echt te winnen en weinig gaat luisteren naar JP als hij Max langzamer wilt laten rijden.
Het ene circuit is het andere niet, de mensen die het fijn vonden dat Verstappen uit was gevallen hebben net als wij een mooie race gemist, op dit circuit lijkt me het verschil weer groter, denk dat Ferrari zich drukker moet maken over McLaren dan of ze Max kunnen bijhouden.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Mwa, hij was vrij gelaten vorige race. Zal vooral gebrand zijn op een foutloos weekend.
Als Ferrari echt op eigen kracht er vorige week langs was gekomen, zoals men in Engeland denkt, waren zaken misschien anders.
Wat een timing?!quote:
Eh?quote:
Dag te vroeg?quote:
Beter te vroeg dan te laatquote:
Je hebt een punt .quote:Op donderdag 4 april 2024 14:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beter te vroeg dan te laat
Puntje gescoord bij Sallyquote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Puntje gescoord bij Sally
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Nah.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:40 schreef Rnie het volgende:
Als Ferrari in een nek-aan-nek-race wint, gaan we ons dan collectief zorgen maken dit jaar?
Zou leuk en spannend zijnquote:Op donderdag 4 april 2024 14:40 schreef Rnie het volgende:
Als Ferrari in een nek-aan-nek-race wint, gaan we ons dan collectief zorgen maken dit jaar?
Ik zou het wel mooi vinden maar ik zie het niet gebeuren, niet hier tenminste, misschien dat ze in Miami wel weer wat kans hebben op een nek aan nek race.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:40 schreef Rnie het volgende:
Nou is juist mooi toch? Ga maar knokken ervoor! sowieso any nek-aan-nek-race is beter dan winnaar op +40sec. no matter wie hem dan uiteindelijk pakt.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:40 schreef Rnie het volgende:
Ik nietquote:Op donderdag 4 april 2024 14:40 schreef Rnie het volgende:
ook al lekker op tijdquote:
Morgenochtend word ik toch door de katten gewekt om ze voer te geven. Dan kan ik dit topic doorlezen of er iets gebeurd is tijdens VT1 en dan ben ik op tijd voor VT2.quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 4 april 2024 18:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Morgenochtend word ik toch door de katten gewekt om ze voer te geven. Dan kan ik dit topic doorlezen of er iets gebeurd is tijdens VT1 en dan ben ik op tijd voor VT2.
10 jaar geledenquote:
quote:
Ik ook, je zag meteen al dat het niet goed zat.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
10 jaar geleden![]()
Ik heb die race live gezien, was echt een heftige crash.
Dat dacht ik bij die vuurbal van Grosjean ookquote:Op donderdag 4 april 2024 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook, je zag meteen al dat het niet goed zat.
Dat was ook wel heftig ja, met live bedoel ik overigens live op tv, ik was niet op het circuit.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij die vuurbal van Grosjean ook
Ik ookquote:Op donderdag 4 april 2024 18:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was ook wel heftig ja, met live bedoel ik overigens live op tv, ik was niet op het circuit.
Dit is het grote probleem bij Williams:quote:Op donderdag 4 april 2024 12:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, een gevecht zou mooi zijn voor de echte liefhebber. Maar ik schat de kans dat een RB zonder problemen met Max erin gewoon 30 seconden wegrijd op 99%.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:40 schreef Rnie het volgende:
Niet haten op Excel.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit is het grote probleem bij Williams:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 04:53 schreef StephanL het volgende:
Flesje brake cleaner bij Red Bull
Weer een Williams stuk![]()
Respect !quote:
Had deze week geen zin inquote:Op vrijdag 5 april 2024 07:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Tijden nog niet aangepast zie ik.
F1 / Tijden GP Australie 2024
snap datquote:
GP van Japan zonder regen is GP van Japanquote:
Onze andere collega doet dit zeker:quote:Op vrijdag 5 april 2024 07:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap dat
ik ben er ook, even, want dacht dat ik om 8u moest werken maar blijkt iets later
aaaahhh @Nattekittenquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Onze andere collega doet dit zeker:
[ afbeelding ]
u weetquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Onze andere collega doet dit zeker:
[ afbeelding ]
In Japan is dat wat minder erg.quote:
Ik wacht nog op een zeepkistracequote:
wat heeft albon nu weer gedaanquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:03 schreef Nizno het volgende:
Logan auto stukkend genoeg om VT2 niet te rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
geen idee.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoe is de sbs9/viaplaytv beeldkwaliteit?
wachtquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Logan welquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:02 schreef Nizno het volgende:
waarom zou je lopen naar bocht 1?
Moet je dan je auto duwen of achter je aan trekken?
Loopt zowat synchroon op de streamsquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
ik heb gisteren bolletjes en filet american meegeneemt bij de boodschapjesquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:06 schreef Tijn het volgende:
Nou... als er dan toch niks te zien is, ga ik wel even een eitje bakken
Alles went, zelfs Olav.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Op zich goede beeldkwaliteit ook al heb ik een paar seconden heb gekeken. Ik kan het viaplay commentaar niet aanhoren.
Viaplay commentaar went nooitquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:09 schreef Jane het volgende:
"Russell currently 10 points ahead of his team mate Hamilton"
#TeamLH intensifies.
Ik vind het nog steeds irritant dat F1tv automagisch eerst begint met viaplay-commentaar ipv F1tv-commentaar.quote:
quote:
Geluid van F1TV zelf aanzetten is leuker.quote:Is het zoveel slechter dan die Mol die niet ziet wat er op de baan gebeurd?
Dat chassis was toch al kapotquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:03 schreef Nizno het volgende:
Logan auto stukkend genoeg om VT2 niet te rijden
Die zie ik wel naar Williams gaan ter vervanging van Sargeant.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:15 schreef Nizno het volgende:
waar is mick op het wensenlijstje van toto trouwens?
Hij heeft hem zo veel veren in zn reet gestoken met de hoop dat hij bij een ander team weer mocht rijden... Maar ze hebben nu toch gewon zelf plek voor hem
Wil je wel crashtest dummie in je team als je wilt strijden om het wk?quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:15 schreef Nizno het volgende:
waar is mick op het wensenlijstje van toto trouwens?
Hij heeft hem zo veel veren in zn reet gestoken met de hoop dat hij bij een ander team weer mocht rijden... Maar ze hebben nu toch gewon zelf plek voor hem
dus het was schijnheiligheid van toto dat hij mick ophemeldequote:Op vrijdag 5 april 2024 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil je wel crashtest dummie in je team als je wilt strijden om het wk?
die denken dat hij bij Merc komt en beginnen alvast met ophemelenquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1tv Antonelli aan het ophemelen, terwijl ik hem tot nu toe vind tegenvallen in F2.
Verloren sessie ditquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:17 schreef Managarm het volgende:
Dat wordt niet veel meer met die regen denk ik.
die willen zo ontzettend graag gelijk hebben met hun verwachtingenquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1tv Antonelli aan het ophemelen, terwijl ik hem tot nu toe vind tegenvallen in F2.
Denk eerder dat hij bij Williams komt of nog een jaartje F2 doet dan dat ie bij Mercedes komtquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
die denken dat hij bij Merc komt en beginnen alvast met ophemelen
moet toch wat neerzetten als alleen HAM en RIC heel even de baan verkennen en er verder niets gebeurdquote:
nog helemaal nietquote:
ah daar issie alquote:
if we are missing a L than we are going to miss an E aswellquote:
ik bellen en bellenquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Present!
Moest boodschappen doen
Kan ook na 9 uurquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Present!
Moest boodschappen doen
mooi op tijdquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Present!
Moest boodschappen doen
en naar binnenquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:29 schreef Jane het volgende:
Goed zo Oscar.
Niet zo nat. Gaan met die banaan.
hij wil ook ontbijten!!quote:
Nog niet echt iets gemist hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Present!
Moest boodschappen doen
Kan ook na 9 uurquote:
Ik zag niksquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik bellen en bellen
neem je niet op
Hier nietquote:
Dankquote:
quote:
zeikerdquote:
Yuki Zoefnoda!quote:
It's wet.quote:
het wordt op dit moment een beetje karmaquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:33 schreef Managarm het volgende:
Als Albon er nu af gaat, dan hebben ze best een probleem daar.
Moeten ze hun shit op orde hebben daarquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:33 schreef Managarm het volgende:
Als Albon er nu af gaat, dan hebben ze best een probleem daar.
Heet zo de nieuwe noodleshop in Japan?quote:
Nog maar een seizoen...quote:
yuki the wetmasterquote:
Water staat aan de lippen!quote:
China is zijn laatste racequote:Op vrijdag 5 april 2024 08:37 schreef greysbones het volgende:
hoe lang rijdt Ric nog
hebben we daar al weddenschappen over?
ze hadden die persdinges...quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Water staat aan de lippen!
Oh wat slecht
Viaplay tv?quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een commercial op tv ook echt, wtf
"Move over Ric!"quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar kan ik mee akkoord gaan![]()
Lawson in![]()
Moet je niet sbs9/viaplaytv kijkenquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een commercial op tv ook echt, wtf
Yuki verdronken in de pitstraat door opspattend waterquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hadden die persdinges...
vertelde yuki iets over dat hij een minipoppetje van zichzelf had gezien ofzo... kreeg hij ook een lekkere burn dat het dus gewoon realsize was
Ja, al kijk ik via F1TV maar hoorde ze het zeggenquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, al kijk ik via F1TV maar hoorde ze het zeggen
quote:
wrom ga je dan ook naar viaplay commentaar luisterenquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
hoe vaak heb je die al gebruiktquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Move over Ric!"
"Why?"
"Cuz IT'S THE LAW, SON."
Dat je viaplay commentaar aan kan horenquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet hetquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom ga je dan ook naar viaplay commentaar luisteren
Hij blijft leukquote:
Met heel veel moeitequote:Op vrijdag 5 april 2024 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat je viaplay commentaar aan kan horen
Ik dacht dat het niet toegestaan was tijdens livesportevenementen om daar reclame tussendoor uit te zenden in Nederland.quote:
Misschien eens opzoeken.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet toegestaan was tijdens livesportevenementen om daar reclame tussendoor uit te zenden in Nederland.
ja het engelse commentaar is moeilijk te verstaan natuurlijk voor een dutchcousinquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met heel veel moeite
Soms mute ik het ook gewoon.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja het engelse commentaar is moeilijk te verstaan natuurlijk voor een dutchcousin
Bij de NPO niet. Bij de commercilen wel.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet toegestaan was tijdens livesportevenementen om daar reclame tussendoor uit te zenden in Nederland.
Volgens mij mag het gewoon.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
3.Reclame- en telewinkelboodschappen in de vorm van splitscreen zijn alleen toegestaan tijdens het programma-aanbod voor zover dat aanbod bestaat uit de live verslaggeving van een evenement of uit het verslag of de weergave van een sportevenement.quote:
Bedankt voor uitzoekwerkquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
3.Reclame- en telewinkelboodschappen in de vorm van splitscreen zijn alleen toegestaan tijdens het programma-aanbod voor zover dat aanbod bestaat uit de live verslaggeving van een evenement of uit het verslag of de weergave van een sportevenement.
4.Het aandeel reclame- en telewinkelboodschappen in de vorm van splitscreen telt mee voor de berekening van de maximale hoeveelheid reclame die is bepaald bij of krachtens de wet.
Geprobeerd vanochtend VT1 terug te kijken met VP commentaar, maar een uur lang opa Allard trek ik niet.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met heel veel moeite
Soms mute ik het ook gewoon.
dan zet je sky aan bij het tandwiel door daar engels te kiezenquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Geprobeerd vanochtend VT1 terug te kijken met VP commentaar, maar een uur lang opa Allard trek ik niet.![]()
F1tv's eigen commentaar was ook niet geweldig, maar iig beter.
Helaas werk ik en kijk ik tussendoor, anders sliep ik al zekerquote:
Bij een niet live mag een gewoon reclameblok tussendoor worden gegooid.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:45 schreef Nizno het volgende:
is punt 3 dan zo te lezen dat het niet mag bij een niet live ?
I know, maar da's allemaal wel veel werk als je nog half zit te slapen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zet je sky aan bij het tandwiel door daar engels te kiezen
ik dacht om 8u te moeten beginnen, maar bleek dat ik niet zo vroeg op hoefdequote:Op vrijdag 5 april 2024 08:46 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Helaas werk ik en kijk ik tussendoor, anders sliep ik al zeker
hmm jammerquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij een niet live mag een gewoon reclameblok tussendoor worden gegooid.
watjequote:Op vrijdag 5 april 2024 08:47 schreef Jane het volgende:
[..]
I know, maar da's allemaal wel veel werk als je nog half zit te slapen.
Ik lag half te slapen, maar ik nam wel de moeitequote:Op vrijdag 5 april 2024 08:47 schreef Jane het volgende:
[..]
I know, maar da's allemaal wel veel werk als je nog half zit te slapen.
Copy, confirmed.quote:
Dus zondag voor de sbs9/viaplaytv kijkers een race + uur aan reclame tussendoorquote:
we're checkingquote:
ja ach als je bereid bent om pas 5 6 of 7 uur later 'live' te kijken dan verdien je ook reclamequote:Op vrijdag 5 april 2024 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus zondag voor de sbs9/viaplaytv kijkers een race + uur aan reclame tussendoor
Lucky you!quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht om 8u te moeten beginnen, maar bleek dat ik niet zo vroeg op hoefde
mwa.. was liever om 8u begonnen en eerder vrijquote:
En niet bereid er voor te betalen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ach als je bereid bent om pas 5 6 of 7 uur later 'live' te kijken dan verdien je ook reclame
je betaalt genoeg voor een TVaboquote:
Dank.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
3.Reclame- en telewinkelboodschappen in de vorm van splitscreen zijn alleen toegestaan tijdens het programma-aanbod voor zover dat aanbod bestaat uit de live verslaggeving van een evenement of uit het verslag of de weergave van een sportevenement.
4.Het aandeel reclame- en telewinkelboodschappen in de vorm van splitscreen telt mee voor de berekening van de maximale hoeveelheid reclame die is bepaald bij of krachtens de wet.
Ik ben gewoon wakker geworden, had er niet eens aan gedacht. Precies op tijd (voor de tweede dan).quote:
ik heb geen tv abo en ben veeeeeel goedkoper uitquote:
Eigenlijk zouden wij ook op moeten zeggen. We kijken echt bijna nooit meer gewone tv.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb geen tv abo en ben veeeeeel goedkoper uit
quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:58 schreef Nizno het volgende:
@:willemsJ
het is maar goed dat ik je reactie op mijn post kan lezen omdat ik mod ben
Maar volgende keer werkt drukken op quote beter dan drukken op rapporteer
Iedereen rapporten!quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:58 schreef Nizno het volgende:
laat dat!quote:
Same here.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden wij ook op moeten zeggen. We kijken echt bijna nooit meer gewone tv.
En dan is het best duur idd.
Werk zequote:Op vrijdag 5 april 2024 09:01 schreef Nizno het volgende:
ach maakt mij t eigenlijk ook uit... ik ga zo toch werken. Kan ESF1 er mee bezig
ow en NK
mij... met je verhaal over hoe laat je bent begonnenquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:03 schreef WillemsJ het volgende:
Wie heb ik gerapporteerd?
Was niet de bedoeling haha
nee blij dat ik toch op moest omdat werk maar als ik hier de wekker om had gezet was ik een beetje flauw geweestquote:
Je kunt beter 'iemand opschrijven'quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:58 schreef Nizno het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:04 schreef Nizno het volgende:
als ik hier de wekker om had gezet was ik een beetje flauw geweest
omg! Die rapporteer knop staat wel erg dicht bij quote hahaquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
mij... met je verhaal over hoe laat je bent begonnen
Hebben meer mensen last vanquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:10 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
omg! Die rapporteer knop staat wel erg dicht bij quote haha
Vooral in de ochtendquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hebben meer mensen last van
Taal bij instellingen op Engels zetten en dan heb je gewoon meteen F1TV commentaar.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds irritant dat F1tv automagisch eerst begint met viaplay-commentaar ipv F1tv-commentaar.
Dat heb ik al tig keer gedaan maar op 1 kaar na moet ik dat toch iedere keer weer opnieuw doen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:08 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Taal bij instellingen op Engels zetten en dan heb je gewoon meteen F1TV commentaar.
Stroll en Sargeant nemenquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:07 schreef Zorro het volgende:
Zo was dat spannend zeg!
Goed om te kijken wat ik met mijn manager moet doen
De man is gewoon niet geschikt voor F1. Snel afscheid van nemen, nog niet eens niveau Latifi.quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:53 schreef Dauthi het volgende:
Op deze manier vraag je je toch af hoeveel uur Sargeant per week in een simulator doorbrengt.
https://www.racefans.net/(...)ot-pushing-too-hard/
Dat kon vroeger ook. In het verleden is de superlicentie van Yuji Ide ingetrokken na enkele races in de Formule 1.quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:31 schreef beantherio het volgende:
Misschien dat het tijd wordt om in superlicenties in te bakken dat je die kwijt raakt als je niet een bepaald minimum niveau haalt in een seizoen. Het is te gek voor woorden dat zoveel getalenteerde coureurs niet eens de kans krijgen om te laten zien wat ze kunnen terwijl figuren als Sargeant, Latifi en Mick Schumacher meerdere jaren de hand boven het hoofd wordt (of werd) gehouden.
Ik vind de naam van Mick in deze context niet helemaal op zijn plek. Dat is toch echt net een andere categorie, net als Stroll. Geen (sub)toppers, maar ook niet zo slecht als Sargeant of Goatifi.quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:31 schreef beantherio het volgende:
Misschien dat het tijd wordt om in superlicenties in te bakken dat je die kwijt raakt als je niet een bepaald minimum niveau haalt in een seizoen. Het is te gek voor woorden dat zoveel getalenteerde coureurs niet eens de kans krijgen om te laten zien wat ze kunnen terwijl figuren als Sargeant, Latifi en Mick Schumacher meerdere jaren de hand boven het hoofd wordt (of werd) gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |