Daar was ik nooit mee akkoord gegaan. Als er niets mis is met het gerepareerde chassis kan Albon daar prima zelf mee rijden.quote:
Voor Miami zal je vast op tijd wakker zijnquote:Op donderdag 4 april 2024 09:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat dit een uitslaaprace was. Valt vies tegen.
Ik dacht eerst dat ik mijn vakantie had geboekt tijdens Miami, in plaats daarvan mis ik twee pareltjes en de Indy500quote:Op donderdag 4 april 2024 09:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Voor Miami zal je vast op tijd wakker zijn
Maar je kan het op je vakantie toch ook zien of ga je de jungle in?quote:Op donderdag 4 april 2024 09:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ik mijn vakantie had geboekt tijdens Miami, in plaats daarvan mis ik twee pareltjes en de Indy500
Een #nattekrant waard. Immers is altijd bekend wanneer memorial weekend is in de VSquote:Op donderdag 4 april 2024 09:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ik mijn vakantie had geboekt tijdens Miami, in plaats daarvan mis ik twee pareltjes en de Indy500
Weet ik veel wanneer dat weekend isquote:Op donderdag 4 april 2024 09:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Een #nattekrant waard. Immers is altijd bekend wanneer memorial weekend is in de VS
Zal vast wel een keer tijd hebben om hem terug te kijken, maar weet nu al dat live kijken absoluut niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je kan het op je vakantie toch ook zien of ga je de jungle in?
Het is toch vroeg zat als je live kijkt?quote:Op donderdag 4 april 2024 10:00 schreef THEFXR het volgende:
zaterdag vita D opvangen, dus niet kijken
Dat is voor ViaplayTv kijkers.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat dit een uitslaaprace was. Valt vies tegen.
Stil nou, hij wil gewoon in zijn bedje blijven liggen.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is toch vroeg zat als je live kijkt?
De vitamine D doe je toch pas op als de zonkracht/UV-index boven de 3 is.
En half uurtje is al genoeg voor een dagdosering van 10.000-20.000IE
Niet fout gemonteerd maar het zat niet vast 🤔quote:
Gevalletje politiek correct.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet fout gemonteerd maar het zat niet vast 🤔
Hij spreekt zichzelf tegenquote:
Memorial Day is de laatste maandag in mei, dus het weekend ervoor.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet ik veel wanneer dat weekend is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |