Ik ga geen auditie doen.quote:Op donderdag 4 april 2024 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
ben je van technische dingen oplossen, of creatief zijn?
neuh, maar vraag het omdat jij vraagt, wat kans maakt bij mijn zusje?quote:
Nee joh.Je hebt vast een topzus,maar ik ben al bijna 12 jaar samen met Soul.quote:Op donderdag 4 april 2024 01:25 schreef kree het volgende:
[..]
neuh, maar vraag het omdat jij vraagt, wat kans maakt bij mijn zusje?
Dan moet je toch ff keus maken denk?
haha okquote:Op donderdag 4 april 2024 01:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee joh.Je hebt vast een topzus,maar ik ben al bijna 12 jaar samen met Soul.
En dat ze dan terug appt."Ga jij nou eerst maar voor @drakin"quote:Op donderdag 4 april 2024 01:28 schreef kree het volgende:
ehehehe zusje, van mij als je dit weet etc enzo, app me effe voor we verder kletsen?
wss maar heb dat allemaal nog niet verteld enzo verder, tot zover is het alleen naar mij dat.quote:Op donderdag 4 april 2024 01:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat ze dan terug appt."Ga jij nou eerst maar voor @:Drakin"
Ik las Eeltfilmpjes.quote:Op donderdag 4 april 2024 01:31 schreef hemarookworst het volgende:
eetfilmpjes aan het kijken en trek gekregen terwijl ik al stevig had gegeten
als je nou had gezegd Efteling muziekjes, daar ben ik wel fan van.quote:
Enjoyquote:Op donderdag 4 april 2024 01:33 schreef kree het volgende:
[..]
als je nou had gezegd Efteling muziekjes, daar ben ik wel fan van.
neuh moet ze zelf weten, maar is dik aan en volgens mij gebeurt via Tinder enzo.quote:Op donderdag 4 april 2024 01:35 schreef hemarookworst het volgende:
wtf lees ik, je zusje heeft al iemand maar je biedt haar aan?
er was ooit piano versie ervan die ik dan onwijs gaaf vond, maar kon hem niet meer echt terug vinden laatste jaren.....quote:
hoe oud is je zusjequote:Op donderdag 4 april 2024 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
neuh moet ze zelf weten, maar is dik aan en volgens mij gebeurt via Tinder enzo.
quote:Op donderdag 4 april 2024 01:35 schreef hemarookworst het volgende:
wtf lees ik, je zusje heeft al iemand maar je biedt haar aan?
Wel 18+ toch?quote:
bij lange na allang al en hele dikke eigen mening, dus maak je geen illusies. hahahaquote:
hahaha ja wel globaal, maar is lastig te onthouden enzo. ook met neefjes enzo en wie wanneer. maar ben vrij zeker van die datum die ik noemde...quote:Op donderdag 4 april 2024 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
je weet geboortedatum van je zusje niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |