Denk dat ze het verkeerd hebben begrepenquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen want …. Mijn username![]()
Maar deze dan![]()
https://sportnieuws.nl/bo(...)%2Fwww.google.com%2F
quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:40 schreef Dutch_view het volgende:
Denk dat ze het verkeerd hebben begrepen![]()
Als ik me goed herinner nodigde Wilfred Johan ergens voor uit komend weekend en toen zei Johan, dat hij niet kon vanwege de komende operatie. Daarom dacht ik dus ook dat t pas volgende week was
https://sportnieuws.nl/bo(...)2024040904574400297/?quote:Derksen bleek op tijd hersteld om vanaf 21:35 uur op dinsdag aan te sluiten bij Vandaag Inside.
Het is wat lomp uitgedrukt maar veel mensen zullen toch wel hetzelfde gedacht hebben. Borrelpraat.quote:Op woensdag 10 april 2024 10:17 schreef potjecreme het volgende:
Vond dit wel een uitglijder van Derksen
[ x ]
Net nog een column geschreven over Bruce Grobbelaar uit Zimbabwe.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:49 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is wat lomp uitgedrukt maar veel mensen zullen toch wel hetzelfde gedacht hebben. Borrelpraat.
Je komt uit het westen, je gaat naart Friesland, wordt overal lid van en doet leuk mee. En als er dan mensen zeggen; "Ja, da´s geen echte Fries! Da's import!", dan maakt niemand zich er druk om.quote:Op woensdag 10 april 2024 10:17 schreef potjecreme het volgende:
Vond dit wel een uitglijder van Derksen
[ x ]
kom op, om over iemand te zeggen dat ie geen fries is omdat ie een kleurtje heeft, is gewoon debiel.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:42 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Je komt uit het westen, je gaat naart Friesland, wordt overal lid van en doet leuk mee. En als er dan mensen zeggen; "Ja, da´s geen echte Fries! Da's import!", dan maakt niemand zich er druk om.
Friezen zijn trotse mensen, met een goede dosis chauvinisme. Stop om overal weer racisme in te zien.
Tussen haakjes; die Paternotte, heeft hij zijn rapportje al gelezen?
Debiel is het wel, ja.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
kom op, om over iemand te zeggen dat ie geen fries is omdat ie een kleurtje heeft, is gewoon debiel.
Dat eventuele friezen "nieuwkomers" uit ander oorden niet accepteren omdat ze niet uit Friesland komen vind ik net zo debiel.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:47 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Debiel is het wel, ja.
Laten we eerlijk zijn; zo denken veel mensen op het platteland. Maar wanneer mag het wél, en wanneer niet?
De man wordt aan de ene kant veel te serieus genomen, en aan de andere kant begrijpt hij precies hoe je hoge kijkcijfers haalt.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:51 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dat eventuele friezen "nieuwkomers" uit ander oorden niet accepteren omdat ze niet uit Friesland komen vind ik net zo debiel.
Overigens mag Johan mag vinden wat ie vindt natuurlijk.
Pijnlijk hieraan is dat zijn mening vaak die van de slecht geïnformeerde semi-lollige oom op een verjaardag niet overstijgt. Het is mij dan ook een raadsel waarom hij over zoveel zaken altijd zijn mening loopt te geven, hou het lekker bij zaken waar ie verstand van heeft (voetbal jaren 60/70 en blues- muziek)
Een oud PVV-er die vind dat de bodem is bereikt? Heeft hij zich ook uitgesproken over Wilders?quote:Oud-PVV-Kamerlid Beertema schrijft dat Vandaag Inside "de bodem wel heeft geraakt" hiermee.
nou ja, hoe erg het allemaal is, moet ieder voor zich natuurlijk beoordelen.quote:
Huidskleur haal jij nu aan.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:58 schreef koemleit het volgende:
[..]
nou ja, hoe erg het allemaal is, moet ieder voor zich natuurlijk beoordelen.
maar dat deze opmerking racistisch is lijkt me niet te ontkennen.
Het gaat letterlijk over de huidskleur van de beste man.
Ben het er ook mee eens, vind het meer bijzonder hoe groot Johan altijd wordt uitgemeten in het nieuws,quote:Op woensdag 10 april 2024 12:58 schreef koemleit het volgende:
[..]
nou ja, hoe erg het allemaal is, moet ieder voor zich natuurlijk beoordelen.
maar dat deze opmerking racistisch is lijkt me niet te ontkennen.
Het gaat letterlijk over de huidskleur van de beste man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |